Miesystäväni on alkoholisti. Ollut jo kymmeniä vuosia. Muutti paikkaan joka on juoppojen paratiisi. Alkaa olemaan jo muutamasta oluesta ihan tukossa. Ei pysy asunnossaan, vaan välikuoleman otettuaan suuntavaistot sekaisin omassa asunnossaan. Jos ymmärtäisi pysyä kotona, niin mitä siellä tapahtuu niin jäisi sinne.
Kai sitä on pakko juoda, kun ei osaa enää lopettaa,välillä näkee että itsekin väsynyt toilailuihinsa, ja sitten iskee morkkis. Edes itse halua myöntää että tilanne niin paha, Ei kestä arvostelua, on kaiken ulkopuolella, Sikailee. käytös tosi ala-arvoista. Tuntuu että alkanut pitää aivan normaalina omia sekoilujaan. Välinpitämätön muita ihmisiä kohtaan, empaatiton.
Silti puolitutut ja ns, viinaveljet soittelevat hänelle. kun viina loppuu. Ja sitä viinaa haetaan vartin kävelymatkan päästä autolla, Ja palkaksi aina pottu kirkasta. Eivät toiset juopot välitä tai mieti haluaako toinen juoda. Ja oikeita kavereitahan ne ei ole. Tietävät että hän jättää avaimet sisälle. Tietävät että haahuilee pihalla kalsareissaan. Ja muut ikävät sekoilut päälle. Kyllä juopon oma humala on tärkeintä, ja toisten hengestä viis. Ei niillä ole empatiaa ei omaatuntoa. Jälkikäteen naureskelevat törttöilyille,Ja ne on aina parhaita kavereita. Toisin kuin minä joka edes yritän auttaa. Monasti se on tullut soitteleen summeria vähissä vaatteissaan,kun jäänyt oven taakse. Monet ahdistukset valvonut läpi, kun humalassa tullut pelkotiloja. Käynyt osastolla kun katkolla. Soittelen jne. Juotot soittelee vaan kun tarvitsevat kyytiä, Mutta ovat niin hyviä tyyppejä,ja aina menevät edelle. Vaikka muulloin niitä näy,kunnes viinahammas iskee.
Juoppotaxi
kaveriieijätetä
1
307
Vastaukset
Olisi palvelus yhteiskuntaa kohtaan kun vaan pistettäisiin nappi ohtaan tollasille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440