Juoppotaxi

kaveriieijätetä

Miesystäväni on alkoholisti. Ollut jo kymmeniä vuosia. Muutti paikkaan joka on juoppojen paratiisi. Alkaa olemaan jo muutamasta oluesta ihan tukossa. Ei pysy asunnossaan, vaan välikuoleman otettuaan suuntavaistot sekaisin omassa asunnossaan. Jos ymmärtäisi pysyä kotona, niin mitä siellä tapahtuu niin jäisi sinne.
Kai sitä on pakko juoda, kun ei osaa enää lopettaa,välillä näkee että itsekin väsynyt toilailuihinsa, ja sitten iskee morkkis. Edes itse halua myöntää että tilanne niin paha, Ei kestä arvostelua, on kaiken ulkopuolella, Sikailee. käytös tosi ala-arvoista. Tuntuu että alkanut pitää aivan normaalina omia sekoilujaan. Välinpitämätön muita ihmisiä kohtaan, empaatiton.
Silti puolitutut ja ns, viinaveljet soittelevat hänelle. kun viina loppuu. Ja sitä viinaa haetaan vartin kävelymatkan päästä autolla, Ja palkaksi aina pottu kirkasta. Eivät toiset juopot välitä tai mieti haluaako toinen juoda. Ja oikeita kavereitahan ne ei ole. Tietävät että hän jättää avaimet sisälle. Tietävät että haahuilee pihalla kalsareissaan. Ja muut ikävät sekoilut päälle. Kyllä juopon oma humala on tärkeintä, ja toisten hengestä viis. Ei niillä ole empatiaa ei omaatuntoa. Jälkikäteen naureskelevat törttöilyille,Ja ne on aina parhaita kavereita. Toisin kuin minä joka edes yritän auttaa. Monasti se on tullut soitteleen summeria vähissä vaatteissaan,kun jäänyt oven taakse. Monet ahdistukset valvonut läpi, kun humalassa tullut pelkotiloja. Käynyt osastolla kun katkolla. Soittelen jne. Juotot soittelee vaan kun tarvitsevat kyytiä, Mutta ovat niin hyviä tyyppejä,ja aina menevät edelle. Vaikka muulloin niitä näy,kunnes viinahammas iskee.

1

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi palvelus yhteiskuntaa kohtaan kun vaan pistettäisiin nappi ohtaan tollasille ihmisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe