Naiselle hyvää huomenta! :)
Aurinkokin näyttäisi paistavan taivaanrannasta.
Tiistai aamua
5
268
Vastaukset
- Tuollase
aurinko kurkkii, pilviharsojen takana, odottaen hetkeä milloin näyttäytyy kokonaisena ;).
Tulee se sieltä, toivottamaan
Hyvää tiistaita, ihan koko päiväksi ;). - Peräkontti
Pööh,huomenta
- aitoriitta
Huomenta hyvä mies. Nukuin kuin tukki koko yön, Oli hyvä mieli. Ajattelin kuitenkin. Lopetan tämän kirjoittelun taas tähän. Eikö ole sopiva hetki? Olemme tulleet pitkän tien päähän, Olemme molemmat hyötyneet toisistamme. Edelleen hyödymme. Meillä on erillinen elämä. Pidän sinusta todella paljon. Uskon, että pidät minusta ja välität myös. Se on suloista. Päästän sinut elämään omaa elämääsi. Toivon, että tulet onnelliseksi. Jos jollekin toivon niin sinulle. Kiitos kaikesta mitä olet puolestani tehnyt. Uskon, että sinulla on loistava tulevaisuus edessäsi kaikin tavoin. Ystävyys ei taida onnistua kuitenkaan. Jos tapaisimme, se olisi mielestäni hienoa. Hyvää kesää ja kaikkea mahdollista hyvää! Muistan sinua aina.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Mä täs vasta..en oo ehtinyt ..kiire..ollut asioita...nyt taitaa olla päivä..
Siel merkillinen ilman ala..eilenkin.
Se seisoo..tukahduttavaa...
Mä luulen et ilma on ..kuin kiihkee rakkaus...
Pakaduttava..sit räjähtää...
Rakkaudenkin täytyy olla .järjen vievää...
Kuumaa ..humaa..ei mitään muuta...
Enää ei niin välii kaikel...
Tarttua kiin kaikkeen...intohimo ..
Kokea täytyis...
Joku päivä suutelen kaikkia vastaan tulevia miehiä...Jee...
Mä jotenkin niin irrallinen tänää..
Nyt kannattais varmaa...heilutella kaikkee...
Kuumaa ..huumaa..sullekin...pysytkö mukana..
Ole häpihäpi...ajattelen...tsau Beibi...😂🌸🍀 - saatananhoro
saatanan horolle joka päivä on uusi hyvä aurinkoinen horoilumahdollisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624