Naiselle hyvää huomenta! :)
Aurinkokin näyttäisi paistavan taivaanrannasta.
Tiistai aamua
5
256
Vastaukset
- Tuollase
aurinko kurkkii, pilviharsojen takana, odottaen hetkeä milloin näyttäytyy kokonaisena ;).
Tulee se sieltä, toivottamaan
Hyvää tiistaita, ihan koko päiväksi ;). - Peräkontti
Pööh,huomenta
- aitoriitta
Huomenta hyvä mies. Nukuin kuin tukki koko yön, Oli hyvä mieli. Ajattelin kuitenkin. Lopetan tämän kirjoittelun taas tähän. Eikö ole sopiva hetki? Olemme tulleet pitkän tien päähän, Olemme molemmat hyötyneet toisistamme. Edelleen hyödymme. Meillä on erillinen elämä. Pidän sinusta todella paljon. Uskon, että pidät minusta ja välität myös. Se on suloista. Päästän sinut elämään omaa elämääsi. Toivon, että tulet onnelliseksi. Jos jollekin toivon niin sinulle. Kiitos kaikesta mitä olet puolestani tehnyt. Uskon, että sinulla on loistava tulevaisuus edessäsi kaikin tavoin. Ystävyys ei taida onnistua kuitenkaan. Jos tapaisimme, se olisi mielestäni hienoa. Hyvää kesää ja kaikkea mahdollista hyvää! Muistan sinua aina.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Mä täs vasta..en oo ehtinyt ..kiire..ollut asioita...nyt taitaa olla päivä..
Siel merkillinen ilman ala..eilenkin.
Se seisoo..tukahduttavaa...
Mä luulen et ilma on ..kuin kiihkee rakkaus...
Pakaduttava..sit räjähtää...
Rakkaudenkin täytyy olla .järjen vievää...
Kuumaa ..humaa..ei mitään muuta...
Enää ei niin välii kaikel...
Tarttua kiin kaikkeen...intohimo ..
Kokea täytyis...
Joku päivä suutelen kaikkia vastaan tulevia miehiä...Jee...
Mä jotenkin niin irrallinen tänää..
Nyt kannattais varmaa...heilutella kaikkee...
Kuumaa ..huumaa..sullekin...pysytkö mukana..
Ole häpihäpi...ajattelen...tsau Beibi...😂🌸🍀 - saatananhoro
saatanan horolle joka päivä on uusi hyvä aurinkoinen horoilumahdollisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846955- 353741
- 443268
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402492- 2042207
- 1212168
- 402142
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292099Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241788Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181664