Täytynee vaihtaa kuskin oven johtosarja, jo toinen kerta🤔
Kauhee homma, parin tunnin työ, tarvikkeet 2,-
Ihan oikea vika
7
163
Vastaukset
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
Tehty on. Onnistuu purkamatta ovea, aikaa meni 15min.
Minäkin vaihdoin Mesestä. Tumpelo kun olen, tunti ei riittänyt. Tilasin valmiin johtosatsin Saksasta, muutama kymppi meni.
- Greisii
Kovin joustavia eivät Ole sodan kaapelit nivel kohdassa.
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
150.000km./sarja🤨
Tyyppivika tai ominaisuus. Taittokohta on turhan lyhyt. Toki helppo ja halpa korjata mutta kuitenkin... Vois olla parempi. - KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
Minulla nyt sattuu olemaan "skeida" ja tuo nyt on kutakuinkin ainoa vika kolmensadantonnin aikana, tosin jo toisen kerran.
Onko sinulla Škoda, minulla on.
- Sarkasmi.sakari
Vai oven johtosarja... Olisko uliskon johdoissa vikaa vai Puolan johdossa? He he... 😀
Halvemmalsi tulisi vaihtaa mädät ovet kerralla, mutta eihän Skodaan saa ehjiä purkuosia. Joko mätiä tai märkiä nuo ovet. 😞
Ostamalla kerralla laadukkaan länsiauton, Toyota Aygon, saa kuitenkin kaiken kerralla kuntoon. 🙂
Miksi kärsiä Skodasta, kun voi elää! 🏆👏👍☺- KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
Minulla on Škodan lisäks Laadukas Fiat länsiauto mut sil ei kyl lähikauppaa kauemmas miälellään...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424420
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1484165- 643786
- 1233762
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394