Täytynee vaihtaa kuskin oven johtosarja, jo toinen kerta🤔
Kauhee homma, parin tunnin työ, tarvikkeet 2,-
Ihan oikea vika
7
147
Vastaukset
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
Tehty on. Onnistuu purkamatta ovea, aikaa meni 15min.
Minäkin vaihdoin Mesestä. Tumpelo kun olen, tunti ei riittänyt. Tilasin valmiin johtosatsin Saksasta, muutama kymppi meni.
- Greisii
Kovin joustavia eivät Ole sodan kaapelit nivel kohdassa.
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
150.000km./sarja🤨
Tyyppivika tai ominaisuus. Taittokohta on turhan lyhyt. Toki helppo ja halpa korjata mutta kuitenkin... Vois olla parempi. - KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
Minulla nyt sattuu olemaan "skeida" ja tuo nyt on kutakuinkin ainoa vika kolmensadantonnin aikana, tosin jo toisen kerran.
Onko sinulla Škoda, minulla on.
- Sarkasmi.sakari
Vai oven johtosarja... Olisko uliskon johdoissa vikaa vai Puolan johdossa? He he... 😀
Halvemmalsi tulisi vaihtaa mädät ovet kerralla, mutta eihän Skodaan saa ehjiä purkuosia. Joko mätiä tai märkiä nuo ovet. 😞
Ostamalla kerralla laadukkaan länsiauton, Toyota Aygon, saa kuitenkin kaiken kerralla kuntoon. 🙂
Miksi kärsiä Skodasta, kun voi elää! 🏆👏👍☺- KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
Minulla on Škodan lisäks Laadukas Fiat länsiauto mut sil ei kyl lähikauppaa kauemmas miälellään...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976