Oulun yliopisto kutsuu syksyllä ja musta tulee lääkäri...jeaaah
Sain tulokset ja sisään
13
6311
Vastaukset
- Yees
Minä sain hyväksynnän Tampereelle
- epäilijä
Lieköhän totta nuo väittet?
- Gutentag
Onnittelut lääkikseen päässeille. Itse en kyllä olisi viitsinyt yli 10 vuotta tiiviisti ahkeroida lääkiksen hyväksi, vaikka luonnontieteiden harrastaja olenkin. Elämässä pitää olla harrastuksiakin ja vapaa-aikaa.
Ouluun ei kuulemma moni viitsi muuttaa. Tietotekniikkafirmoilla on vaikeuksia saada työntekijöitä. Etelän suuret kaupungit ovat paljon mielenkiintoisempia. - Realisti
Hankkikaa elämä 😂 ei ole tulokset tulleet
- Oitätäonnenpäivää
Jeees! Sisällä ollsan Hesassa....tulokset tuli just
- Kiinnostunu
Opintopolussako?
- Oitätäonnenpäivää
Dekaani kävi tuomassa ilouutiset henkilökohtaisesti. Olen saanut kuulemma historian parhaat pisteet pääsykokeissa eli täydet pisteet. Tämän vuoksi saan ensimmäisen vuoden opinnot hyväksiluettua. Hienoa ja syksyllä nähdään kaikki muutkin. Te saatte kuulemma tulokset huomenna.
- Mörveli
^tän takia luen suomi24:sta
- Ppi
Bullshit eio mitään tuloksia mihinkään
- Khcukmvgkm
Nyt tuli sähköposti ja 5 varasija lääkikseen. Ensi vuonna uudelleen
- Marike1992
millä pisteillä Hesaan? tietääkö kukaan?
- karmeitakokemuksia
Lääkärien valta alas
- Ajhjjjjj
Mulle tuli just viesti et oon päässyt Hesaan. Olin 100 varasijalla. Siellä oli arvottu paikkoja ja sain oman nimeni vuoksi. Aina Hella Alapaa Medicin. Saan myös paikan yliopiston hallinnosta. Yeeeees!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818