Sol-siivouspalvelu ei piittaa lainkaan siitä, miten se kohtelee työntekijöitään. Tämän sain kokea katkerasti, kun kaksi SOLlin edustajaa tuli työpaikalleni ja käskivät lopettaa työni. Olin pyrkinyt työskentelemään tunnollisesti, mutta uudessa paikassa minulle oli kaikki uutta, joten aikani tuhraantui tavaroiden ja paikkojen ym. etsimiseen. Vakituiset työntekijät sen sijaan työskentelivät yhdessä. Olisin tarvinnut alussa kunnollisen perehdytyksen, mutta sitä ei tullut. Sitten eräänä päivänä kaksi SOLlin pomoa tuli typaikalleni ja käskivät lopettaa työni. Minulle ilmoitettiin, että työsuhteeni puretaan heti ja minun piti luovuttaa kaikki avaimet ja työvaatteei heti, vaikka minulla ei ollut omaa puseroa mukanani. Sain tietää, että työkaverini olivat juonineet selkäni takana, eikä minua oltu mitenkään kehoitettu tekemään työtäni nopeammin. Esimieheni oli sanonut, että parempi on pitää asiakas tyytyväisenä ja tehdä kunnon työtä. Käytännössä näin ei ollut. Lähdin työstä itkien ja esimieheni ja työkaverini olivat vain kylmiä minua kohtaan. Jouduin turvautumaan lääkäriin, jolta sain rauhoittavia lääkkeitä.
SOLlista kokemuksia
SOLsiivoufirma
1
339
Vastaukset
- tytötönhalukastöihin
Ei tuohon firmaan noin vain pääse töihin ja kokemusta on sillä olen koittanut sinne päästä jo viidettä kertaa vaikka millä konsteilla niin aina tulee että hakijoita ollut enemmän tai sitten että tällä kertaa valinta ei osunut kohdalle tai että tällä kertaa ei ole tarvista työntekijöille ja silti heillä haku kokoajan voimassa uusille työntekijöille.==??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää372178Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27899