Sol-siivouspalvelu ei piittaa lainkaan siitä, miten se kohtelee työntekijöitään. Tämän sain kokea katkerasti, kun kaksi SOLlin edustajaa tuli työpaikalleni ja käskivät lopettaa työni. Olin pyrkinyt työskentelemään tunnollisesti, mutta uudessa paikassa minulle oli kaikki uutta, joten aikani tuhraantui tavaroiden ja paikkojen ym. etsimiseen. Vakituiset työntekijät sen sijaan työskentelivät yhdessä. Olisin tarvinnut alussa kunnollisen perehdytyksen, mutta sitä ei tullut. Sitten eräänä päivänä kaksi SOLlin pomoa tuli typaikalleni ja käskivät lopettaa työni. Minulle ilmoitettiin, että työsuhteeni puretaan heti ja minun piti luovuttaa kaikki avaimet ja työvaatteei heti, vaikka minulla ei ollut omaa puseroa mukanani. Sain tietää, että työkaverini olivat juonineet selkäni takana, eikä minua oltu mitenkään kehoitettu tekemään työtäni nopeammin. Esimieheni oli sanonut, että parempi on pitää asiakas tyytyväisenä ja tehdä kunnon työtä. Käytännössä näin ei ollut. Lähdin työstä itkien ja esimieheni ja työkaverini olivat vain kylmiä minua kohtaan. Jouduin turvautumaan lääkäriin, jolta sain rauhoittavia lääkkeitä.
SOLlista kokemuksia
SOLsiivoufirma
1
207
Vastaukset
- tytötönhalukastöihin
Ei tuohon firmaan noin vain pääse töihin ja kokemusta on sillä olen koittanut sinne päästä jo viidettä kertaa vaikka millä konsteilla niin aina tulee että hakijoita ollut enemmän tai sitten että tällä kertaa valinta ei osunut kohdalle tai että tällä kertaa ei ole tarvista työntekijöille ja silti heillä haku kokoajan voimassa uusille työntekijöille.==??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773