AURINKOINEN SOL?

Työpaikkana_SOL

Kerkisin työskennellä SOLLILLA kaksi viikka, kun kaksi kyseisen firman pomoa tuli työpaikalleni ja vetivät minut syrjään. He ilmoittivat minulle, että työkaverini olivat juoruilleet minusta ja saan potkut välittömästi. Olin hämmästynyt, koska olin pyrkinyt tekemään työni tunnollisesti. Hutiloimallahan olisin selvinnyt todella nopeasti. Pomot käskivät minun luovuttamaan avaimen ja työvaatteeni. Minulla ei ollut omaa puseroakaa mukanani. Sitten eräs työkavertyökaverini vielä virnuili minulle. Miksi he eivät olleet puhuneet minulle mitään. Olin järkyttynyt ja lähdin töistä itkien ja menin lääkäriin, jolta sain rauhoittavia lääkkeitä. Että semmoinen se SOL työpaikkana on

3

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kuullut myös aika ikäviä juttuja tuosta ” aurinkoisesta” Sol paikasta

• Aurinkoinen_SOL

Minun työstäni ei lainkaan huomautettu koko aikana, joten pomojen ilmaantuminen ja työsopimuksen välitön purkaminen tulivat minulle täysin yllätyksenä.

• hölösuut

Niin monessa työssä juorutaan erittäin paljon toisesta ja todella pahaa. Niin monen kohdalla,jos kertosin tietoni asiastani eteenpäin niin aika moni työnjohto/työntekijä joutusi oikeuteen. Kuitenkin katson viisammaksi olla vaiti asioista, eivätkä nämä juorulijat edes tajuu, että jotkut osaa pelata asiansa oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      207
      5160
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      4830
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      202
      2759
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2358
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      1992
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1861
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1804
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1694
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      173
      1302
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      1021
    Aihe