Kerkisin työskennellä SOLLILLA kaksi viikka, kun kaksi kyseisen firman pomoa tuli työpaikalleni ja vetivät minut syrjään. He ilmoittivat minulle, että työkaverini olivat juoruilleet minusta ja saan potkut välittömästi. Olin hämmästynyt, koska olin pyrkinyt tekemään työni tunnollisesti. Hutiloimallahan olisin selvinnyt todella nopeasti. Pomot käskivät minun luovuttamaan avaimen ja työvaatteeni. Minulla ei ollut omaa puseroakaa mukanani. Sitten eräs työkavertyökaverini vielä virnuili minulle. Miksi he eivät olleet puhuneet minulle mitään. Olin järkyttynyt ja lähdin töistä itkien ja menin lääkäriin, jolta sain rauhoittavia lääkkeitä. Että semmoinen se SOL työpaikkana on
AURINKOINEN SOL?
Työpaikkana_SOL
3
329
Vastaukset
Olen kuullut myös aika ikäviä juttuja tuosta ” aurinkoisesta” Sol paikasta
- Aurinkoinen_SOL
Minun työstäni ei lainkaan huomautettu koko aikana, joten pomojen ilmaantuminen ja työsopimuksen välitön purkaminen tulivat minulle täysin yllätyksenä.
- hölösuut
Niin monessa työssä juorutaan erittäin paljon toisesta ja todella pahaa. Niin monen kohdalla,jos kertosin tietoni asiastani eteenpäin niin aika moni työnjohto/työntekijä joutusi oikeuteen. Kuitenkin katson viisammaksi olla vaiti asioista, eivätkä nämä juorulijat edes tajuu, että jotkut osaa pelata asiansa oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075160Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464830Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352358- 651992
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121861- 671804
- 2081694
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1731302Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2541021