Kerkisin työskennellä SOLLILLA kaksi viikka, kun kaksi kyseisen firman pomoa tuli työpaikalleni ja vetivät minut syrjään. He ilmoittivat minulle, että työkaverini olivat juoruilleet minusta ja saan potkut välittömästi. Olin hämmästynyt, koska olin pyrkinyt tekemään työni tunnollisesti. Hutiloimallahan olisin selvinnyt todella nopeasti. Pomot käskivät minun luovuttamaan avaimen ja työvaatteeni. Minulla ei ollut omaa puseroakaa mukanani. Sitten eräs työkavertyökaverini vielä virnuili minulle. Miksi he eivät olleet puhuneet minulle mitään. Olin järkyttynyt ja lähdin töistä itkien ja menin lääkäriin, jolta sain rauhoittavia lääkkeitä. Että semmoinen se SOL työpaikkana on
Vastaukset 3
Olen kuullut myös aika ikäviä juttuja tuosta ” aurinkoisesta” Sol paikasta
- Aurinkoinen_SOL
Minun työstäni ei lainkaan huomautettu koko aikana, joten pomojen ilmaantuminen ja työsopimuksen välitön purkaminen tulivat minulle täysin yllätyksenä.
- hölösuut
Niin monessa työssä juorutaan erittäin paljon toisesta ja todella pahaa. Niin monen kohdalla,jos kertosin tietoni asiastani eteenpäin niin aika moni työnjohto/työntekijä joutusi oikeuteen. Kuitenkin katson viisammaksi olla vaiti asioista, eivätkä nämä juorulijat edes tajuu, että jotkut osaa pelata asiansa oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1521974
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3341409Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.176984Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.278720- 33621
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12621- 262619
- 191573
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20522- 42502