Nimeltä Kolikkopelit.com. Kun liityin ko.peli saittiin voitin 500 euroa. Siitä lähti. Piti aina palkkapäivänä kokeilla josko….hävisin ja taas antoi 200 euroa. Olin että "jess! Pätkätyöläiselle kelpaa tämä raha".
Jatkoin…aloitin 15 eurosta ja aina kun hävisin, summa kasvoi. Voitte kuvitella sen fiiliksen kun "ei anna niin ei".
Sitten tajusin jotenkin pistää pelin jäihin. Se oli yhtä kärsimystä alussa. Kaikki kolikkopeliautomaatit kaupoissa ihankuin kutsuivat että "kokeile onneasi:-)" Kokeilin niitäkin muutaman kerran. Sitten…jostain alitajunnasta iski todellisuus: Pelit on automatisoitu ja voittosumma tulee yhdelle ehkä vain kerran. Sitä ennen ehdit hävitä 800 euroa niinkuin itse olen hävinnyt, ellei enemmänkin. Mitä tulee verkkopeleihin ja pätee varmasti myös kaupan automaattipeleihin.
Kolikkopelit.com osaa hämätä: "20 sentillä voitin niin ja niin paljon" lukee etusivulla. Höpö höpö.
Nykyään pelaan kerran kuukaudessa yhtenä päivänämax 30 eurolla.
Jos en voita mitään ja ei annakaan mitään-suljen pelitilin. Tämä on ainoa-tosin kivulias- keino rajoittaa pelaamistani koska en pysty sitä näköjään hallitsemaan.
Pelifirmoilla on varmasti kaikki tiedot kuinka paljolla pelaan ja paljon hävinnyt ja hups..jos liikaa on hävinnyt, sitten antaa jotain takaisin..tämä on minun päätelmä.
Neuvona kaikille pelaamisestaan huolestuneille että pistäkää luukut välittömästi kiinni esim. minulla 1 kuukausi. Siihen tottuu vaikka kuinka himoittaisi pelata.
Nainen 46 v. ja peliongelma
Voittanutjahävinnyt
1
316
Vastaukset
- mies6ojarisat
Vaikeaa on olla pelaamatta. On tullut muitakin riippuvuuksia. Tämänkin kesän aikana on mennyt peleihin ja viinaan, jo viisitonnia. Miten näistä riippuvuuksista vapautusi? Pitäisikö minun menettää vapauteni, kivensisässä ei luultavasti kovin rankasti juopotella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101631- 1671571
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671472Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231288Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901174Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70951Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146943- 89819
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr184782Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207759