Ärsyttää suunnattomasti , ettei sitä voi olla kuulematta ja näkemättä. Kotona, autossa, työpaikalla ja jokapaikassa. Ja se on Veikkaus Oy mainoksineen! Peliongelmaiselle se on sieluaraastavaa. Sitä tulee joka tuutista, jolloin v-käyrä alkaa nousta, pakoon ei pääse. Ihmiset hyväksyy sen, mutta minusta se on aivopesua, henkistä väkivaltaa. Tällä saadaan jättipottien tavottelijoita maksamaan jostain hyvin epätodennäköisistä tapahtumista. Muutenkin koko Veikkaus Oy :n touhu on levähtänyt sellaisiin mittoihin ettei sille kukaan mahda mitään. Sääli.
Vastaukset 6
- älä-pelaa-häviät
veikkauksen peleistä voittaa suurilla panoksilla pelaavat
- ääliöitä-kaikki
seuraavan kerran kun kuulet 'kutsun' pelaamaan niin miellä se kutsuksi tulla tuomaan rahaa Veikkauksen johtoportaan ylisuuriin palkkoihin. Kaikenlaista kerjäystä sitä sallitaankin.
- AivopesuaPakkomainontaa
Ja Veikkauksella on suuri hätä ulkomaisten peliyhtiöiden mainonnasta, vaikka niitä pitää etsimällä etsiä toisin kuin Veikkauksen mainoksia, joita ei kykene välttämään, vaikka kuinka yrittäisi.
- Ärsyttääniinsaatanasti
Veikkauksen uusi pelaamomainos on törkeydessään kaiken huippu.
Veikkauksen kaksinaismoralismia.
On pelisivuillaan olevinaan huolissaan peliriippuvuudesta, mutta samaan aikaan syöttää silmät korvat täyteen mainoksiaan ja tuo esiin voittajia houkutellakseen lisää hyväuskoisia joukkoon.
Itse en ole peliriippuvainen, mutta tuo kaksinaamainen toiminta on ärsyttänyt vuosia ja minulle, toivottavasti monille muillekin, saanut aikaan sen, että enpä siihen firmaan suuria sijoittele.- Maltinmenettänyt
Kaupalliset radio ja televisiokanavat on kyllästetty veikkauksen mainoksilla,niin täyteen, että se kääntyy itseään vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292069
- 51989
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160877Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 77710
- 53627
- 67626
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.145612Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e133570Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520- 52513
- 6504
- 4499
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.154476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463