Onko pakko tuoda niitä räksyjä ihmisten ilmoille. Jos on pakko niin menkää johonkin reunapusikkoon eikä siihen keskelle ihmisten leirejä. Kusevat telttaputkille ja paskovat oviaukon eteen.
Piskit leirintäalueilla
2
297
Vastaukset
- pissfactory
Keskisen leirinnässä ei ole reunapusikoita. Tulisit jo sinäkin pois sieltä.
- köriläs
Mitä me olemme reisaileet ympäri suomea voin vain todeta että . Ei eläimistä ole ollut mitään haittaa. Mutta aikuiset ihmiset rypäävät ja huutavat ja tappelevat aamusta iltaan. ei ole kiva kunnella toisten metelöintiä . eli ei alkoholia leirintä aluella kiitos. Koitakaa isot ihmiset käyttäytyä . Entä sitte nämä " kullanuput". Kakarat hutavat ja mökäävät ja niitä on joka paikka pullolaan hajottavat paikkoja. Jos kakarat osaisivat käyttäytyä asiallisesti mutta ei . Pitäisi olla lapsetomat leirintä aluet . Onhan myös sellaisia joihinka ei saa tuoda eläimiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333204Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719