Kuivaushuoneessa

Pyykkimuijatar

Jaahas,tämä tapahtui viime perjantaina. Mies lähti aamulla töihin,lapset kuka mihinkin ja itse jäin kotia siivoilemaan ja pyykkäilemään. Pesin parivuoteemme ison pussilakanan, siihen oli valunut edelliseltä illalta pillumehujani kun olin ratsastanut miehelläni. Tunsin pillussani pienen sykäyksen muistosta ja hymyilin itsekseni laittaessani balleriinoja jalkaani ja lähdin kipittämään märän pussilakanan kanssa alakerran kuivaushuoneeseen.
Kuivaushuoneen ovi oli raollaan ja manasin itsekseni mahtuisiko omani ollenkaan kuivumaan.
-terve! Naapurin naamatuttu mies sanoi ja veteli lakanaansa narulle kuivumaan. Kuivauskoneen se oli laittanut jo hurisemaan täysille ja huoneessa oli kuuma ja vähän kosteaa.
-tarvitsetko apua?se kysyi kun aloin heittää pussilakanaani narun yli.
-emmää, kyl tää tästä, sanoin empien. Naapuri seisoi kuivauskoneen vieressä mua katsellen ja sanoi yhtäkkiä:
-saitsä viime yönä kunnon kyytiä?mun makuuhuone on teidän makkarin vieressä ja sun kiimanen huohotus kuuluu.
Mä nolostuin ja katoin jonnekin lattianrajaan ja keskeytin lakanan laiton.
-älä nolostele yhtää,mä oon nauttinu täysillä kuunnella ja miettiny miltä sun pillu tuntuis..oisko se kiree ja märkä, lotiseva, turpea. .. miks sä luulet et mä oon täällä lakanapyykillä..
Mä tunsin et mun alapää kostui pikkuhousujen haaruksia vasten miehen puheesta. Mies astui mun eteen,asetti kätensä mun olkapäälle ja kuljetti mut kuivauskoneen eteen.käänsi mut selin itseensä ja painautui vasten mua. Tunsin ison kyrvän vasten mun takapuolta, se kasvoi sekunti sekunnilta,mua jännitti ja pelotti mahtuisiko se mun kireään pilluun.
-miten ois rouva pienet pikapanot naapureiden kesken?
Vain vaivoin kykenin sanomaan vastauksen,joo.
kuulin kuinka mies painoi oven lukkoon ja sit vetäs mun housut alas ja omansa samalla . Mies seisoi mun takana ja hieroi mun klitorista huokaillen ja itse hamusin pillullani seisovaa kyrpää ahnaasti saaden sen vihdoin sisääni, mies parahti, otti kiinni mua lanteilta ja työntyi syvälle monta kertaa. Koko pilluni täyttyi vieraasta munasta. Meillä ei ollut kortsua,mutta onneksi söin pillereitä ja ajatus miehen mälleistä sisälläni sai mut huokailemaan.
-anna mulle.anna kovaa.nussi.nussi.aah ihana kyrpä sulla , huohotin. Mun pillu puristui kovan kyrvän ympärille uudelleen ja uudelleen,vaatien lisää ja kovaa ja syvälle..
Mies kovensi tahtia,kuivuri huusi ja mies huusi kun purkautui mun pilluun,mä huusin ja vaikersin.
-ihana pillu sulla, mies sanoi kuiskaten ja otti kyrpänsä pois. Näin sen kullin siinä ensimmäistä kertaa ja säikähdin miten suomuinen ja paksu se oli. Nostin housuni ja menin jatkamaan pussilakanan asettelua.
-Mulla on pyykkipäivä taas ens perjantaina,mies sanoi,iski silmää ja poistui. Mä tunsin kuinka spermaa valahti pikkareihini.
Vittu mä rakastan pyykkäystä.


Kommentoikaa oliko hyvä tarina.

4

14020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyykkimuijatar

      Olin koko viikon odottanut perjantaita. Kävin tiistaina töideni päätteeksi ostamassa uudet pikkuhousut, mustat joissa oli timantteja koristeena edessä.
      Perjantai tuli ja kello oli kaksi,kun huikkasin miehelleni eteisestä vieväni pyykkejä kuivumaan alakertaan. Otin pyykkikorin kainalooni ja sydän pamppaillen astelin raput alas kohti kuivauskoneen ovea. Hissien edessä oli yläkerran eläkeläinen koiransa kanssa ja tämä naapurini, jonka kytevästä olin haaveillut jo viikon. -ka terve ,myö tässä justiinsa suunniteltiin taloyhtiön talkoita, eläkeläinen sanoi huomattuaan minut. -ahaa, kommentoin vastaan ja hymyilin kohteliaasti.-meinattiin että ne olis hyvä tapa tutustua naapureihin ,kyläni sanoi ja tuijotti minua herkeämättä.en voinut katsoa miestä vaan keskityin kupsuttamaan eläkeläisen koiraa.-sie oot pyykkiä tehny,eläkeläinen sanoi.-no tätä tulee,vastasin.-mä voin tulla avaamaan sulle pyykkituvan oven niin pääset sinne helpommin,kyrpä sanoi ja ehtikin samointein jo happoa kohti kuivaushuonetta.-kahtokee samalla se kone että se toimii, mie oon kuullu että siinä on ollunna jottain vikkaa, eläkeläinen sanoi ja pujahdin kullin auki pitämästä ovesta sisään. Seisoin kuivaushuoneessa kori kainalossani selin oveen. Sydämeni takoi kovaa ja hengitykseni oli raskasta,ajattelin räjähtäväni miehen kosketuksesta.
      Mies ei sanonut sanaakaan vaan alkoi hyväillä takaapäin rintojani,painautuen minua vasten.nännini alkoivat nöpöttää ja pilluni kostua. Mies liu'utti kätensä haaroihin ja alkoi leikkiä klitoriksellani. Kori putosi maahan kolahtaen kainalostani ja voihkasin hiljaa. Halusin kääntyä miestä kohden,katsoimme hetken toisiamme silmiin,sitten polvistuin hänen eteensä. Avasin housujen napit ja laskin niitä,tunsin kuinka terhakka pillua hamuva kyrpä pyrki seisokkiin ja annoinkin sen pompahtaa esiin osuen ksvoihini. Tartuin juuresta ,tunsin kuinka paksu kalu olikaan!lipaisin kielelläni ujosti terskan päätä ja katsoin miestä samalla silmiin kulmieni alta.-tuhmaa tuhmaa ,mies kuiskasi. Annoin kieleni kiertää munan ympärillä ja sitten upotin sen huulieni väliin syvälle imien edestakaisin.mies otti tukea seinästä.hyväilin palleja toisella kädelläni,toisen käden tehdessä yhdessä kielen kanssa töitä. -saanko mä tulla sun suuhun,Mies huokaili ja annoin luvan. Ei mennyt kauaa kun tunsin lämpimän,vähän suolaisen sperman sykkivän vauhdilla suuhuni. Nielin kaiken. Päästin irti ja pyyhin kasvojani,spermaa levisi poskilleni.mies asetteli pyykkejäni lattialle ja asetti minut niiden päälle selälleni.hän nosti jalkani olkapäilleen ja katsoi kysyvästi pilluni ääreltä,-nyt mä nuolen rouvalle orkun. Herahdin lauseesta jo lisää märäksi ja tunsin lämpimän kielen työntyvän pilluuni ja aloittavan villin liikkeen.mies härnäsi klitoristani kädellään samaan aikaan.pilluni lotisi ja lätisi - aah pillus on ihanan kiimainen, mies huohotti ja kiihdytti tahtia. Tunsin kuinka orgasmi vyöryi ylitseni ja huusin kovaa.säikähdin kuuliko joku kun pilluni sykki ja naukui nautinnosta. Mies nosti päänsä pois haaroistani ja ajattelin että tämä oli tässä. Mitä vielä!yllätyin kun näin miehen kyrvän olevan täydessä seisokissa ja hän heitti mun jalat olkapäilleen,lantioni nousi lattiasta ylös ja tuo valtava kyrpä upposi nuoltuun orgasmipilluuni yhdellä kovalla työnnöllä. Mies alkoi liikuttaa lantiotaan rytmikkäästi eteen ja taakse,kyrpä upposi joka työnnöllä syvälle ja antoi nautintoa josta olin vain haaveillut. Hieroin rintojani ja mies nussi kiihtyvällä vauhdilla lopulta purkautuen alkukantaisen huudahduksen kera minuun. Kyrpä sykki lämmintä spermaa ja pimppani kouristeli toisen orkun jälkimainingeissa.
      Makasimme sisäkkäin kuivaushuoneen lattialla pyykkieni päällä kun kuulimme oven aukeavan.-voi vittu se unohtu laittaa lukkoon!ehdin sanoa ja oviaukossa seisoi mieheni.
      -tulin kattomaan mikä sulla kestää,mies sanoi

    • Nauruttaa

      Ei tuota voinut nauramatta lukea.

    • RabbitJack

      Nää on näitä jokaisen toive fanttasijoita joita toivoo vain joka viikko tapahtuvan!Kostuttava tarina !!!

      • raskaaksiko

        Aviomies naki vaimonsa juuri h-hetken jälkeen,kyllä kiihoittaisi nähdä oma vaimoni tuossa tilanteessa , tai hetki sitä ennen, kun vieras sperma juuri syöksyy vaimoni sisuksiin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe