Haluisko joku nuolla pillua

Nainen124

Siis tekis vaan mieli, voisin tyydyttää itseäni

19

2713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilluvääpeli

Joo jos Suomen rajojen sisällä olet niin tulen tuota pikaa! Ja miksei Ruotsin puolellekin! Vain taivas on rajana kun pillua haluaa nuolla!

• Kylläolisi

Voisin tulla kokeillemaan päiväsaikaan

• No toki löytyy, mutta hieman on vajaavainen ilmoitus kun ei pakkakunnasta puhuta mitään

• jkkk

Haluaisi, mutta mistä tähän hätään pillu löytyisi Kuopiosta???

• Mä rakastan kun mua nuollaan mutta mietin että mitä sen jälkeen. kun oon lauennut niin tuskin mies tyytyy siihen ja homma loppuu. ?

• M35-M

Kyllä pelkkä semmone mulle kävis...

• Sepä kiva kuulla ;)

• M35-M
        Äippä737 kirjoitti:

Sepä kiva kuulla ;)

No niin aattelin eilen että teenpä nuolemisesta itselleni pienen haasteen että kuinka kauan sitä jaksaa nuolla. Avokkini kehu että yhteensä vissii 5 tai 6 orkkua ja naimalla seitsämäs. En ois muute nainu mutta kun välttämättä halus. Aikaa meillä tais mennä vajaa tunti, ehkä 40 min.. ei nii tarkkaa tullu kelloa katottua. Saunan ajastimesta päättelen.. Hommahan alkoi tästä sinun aikaisemmasta viestistä ni kerrompa nyt eilis illan tapahtumat. Eli normaalisti työpäivän jälkeen saunaan ja uimaan, niin kuin yleensä meillä tapana näin kesäisin. (asutaan siis saimaan rannalla). No siinä sit vilvoiteltiin terassilla kun mieleen tuli et kuinka kauan sitä oikesti jaksaa kieltä heilutella ilman omiahaluja, no ajattelin että täytyy kokeilla mihin tämä mies pystyy. Sanoin avokille että nyt käyt siihen pitkälle penkille selälles ni saat jotain hyvää.. avokkini huomas pyyhkeen välistä seisokkini ja ymmärsi heti jutun juonen. No nuolin häntä tossa terassilla niinkauan kuin jaksoin mutta kyllä se kiimassa rupes vaatimaan munaa. Vielä pidin mieleni ja vatkasin terskallani hänelle yhden orkun lisää.. Siinä nussittiin millo mitenkin päin ja itse en lauennut kuin täydellisellä suuhoidolla.. melkein kaikki sperma meni kurkkuun..

• No kiva sun naiselle. kyllä tuollaisesta käsittelystä nauttisi kuka tahansa..

• Kyllä sopii nuolla ilman vastapalvelua..

• Vaikea uskoa ;)

• M35-M
        Äippä737 kirjoitti:

No kiva sun naiselle. kyllä tuollaisesta käsittelystä nauttisi kuka tahansa..

Jos mikkelissä liikut ni voin antaa sulle saman käsittelyn.. mutta ilman panoa ellet välttämättä halua..

• kylläolisi

Äippä737 haluaisin kanssasi nuolla pitkään, sen jälkenkin kun olet lauennut!

• mast

Jos Jyväskylästä olet niin saat täydellisen nuolennan toiveidesi mukaan

• Jopas on innokkaita kielimiehiä ;) ..pelkkä kieli ei kyllä riittäisi vaan olisi saatava kulliakin..

• mast

Heippa , jos tosiaankin olet Jkl niin saat myös kullin kaupanpäälle , eli täys hoito ja takuu voimassa...Mistä olet?

• Kymenlaaksossa..

• M35-M

Rannikolla vai pohjoisempana? Jos pohjoisempana ni aika lähellä välillä pyörin.. voisin nuolla sut useaan kertaan vaikka ihan luonnossa ja jos ei se riitä ni saat sen mitä avokkini sai tossa terassilla viime viikolla.. saan kyllä kotonakin mutta vaihtelu on vaihtelua ja ollaan oltu jo nii kauan yhdessä että vieras kyllä maistuisi. Oon tämmönen perus duunari ja joskus komeaksikin kehuttu muustakin kuin oman avokin puolesta.. terve olen ja kaipailen vain pientä seikkailua tähän arkeen. Tai ainankin kiinnostaa mutta tuskin täältä mitään seuraa saa.. ja eihän tämä ole kuin keskustelu palsta..mutta jos yhtään kiinnostaa ni kirjota tänne ni katotaa..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      317
      8653
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      204
      4720
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      35
      3690
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      198
      2665
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      123
      2245
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1786
    7. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      101
      1779
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      59
      1699
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      175
      1413
    10. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      350
      1388
    Aihe