Haluisko joku nuolla pillua

Nainen124

Siis tekis vaan mieli, voisin tyydyttää itseäni

19

2688

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilluvääpeli

Joo jos Suomen rajojen sisällä olet niin tulen tuota pikaa! Ja miksei Ruotsin puolellekin! Vain taivas on rajana kun pillua haluaa nuolla!

• Kylläolisi

Voisin tulla kokeillemaan päiväsaikaan

• No toki löytyy, mutta hieman on vajaavainen ilmoitus kun ei pakkakunnasta puhuta mitään

• jkkk

Haluaisi, mutta mistä tähän hätään pillu löytyisi Kuopiosta???

• Mä rakastan kun mua nuollaan mutta mietin että mitä sen jälkeen. kun oon lauennut niin tuskin mies tyytyy siihen ja homma loppuu. ?

• M35-M

Kyllä pelkkä semmone mulle kävis...

• Sepä kiva kuulla ;)

• M35-M
        Äippä737 kirjoitti:

Sepä kiva kuulla ;)

No niin aattelin eilen että teenpä nuolemisesta itselleni pienen haasteen että kuinka kauan sitä jaksaa nuolla. Avokkini kehu että yhteensä vissii 5 tai 6 orkkua ja naimalla seitsämäs. En ois muute nainu mutta kun välttämättä halus. Aikaa meillä tais mennä vajaa tunti, ehkä 40 min.. ei nii tarkkaa tullu kelloa katottua. Saunan ajastimesta päättelen.. Hommahan alkoi tästä sinun aikaisemmasta viestistä ni kerrompa nyt eilis illan tapahtumat. Eli normaalisti työpäivän jälkeen saunaan ja uimaan, niin kuin yleensä meillä tapana näin kesäisin. (asutaan siis saimaan rannalla). No siinä sit vilvoiteltiin terassilla kun mieleen tuli et kuinka kauan sitä oikesti jaksaa kieltä heilutella ilman omiahaluja, no ajattelin että täytyy kokeilla mihin tämä mies pystyy. Sanoin avokille että nyt käyt siihen pitkälle penkille selälles ni saat jotain hyvää.. avokkini huomas pyyhkeen välistä seisokkini ja ymmärsi heti jutun juonen. No nuolin häntä tossa terassilla niinkauan kuin jaksoin mutta kyllä se kiimassa rupes vaatimaan munaa. Vielä pidin mieleni ja vatkasin terskallani hänelle yhden orkun lisää.. Siinä nussittiin millo mitenkin päin ja itse en lauennut kuin täydellisellä suuhoidolla.. melkein kaikki sperma meni kurkkuun..

• No kiva sun naiselle. kyllä tuollaisesta käsittelystä nauttisi kuka tahansa..

• Kyllä sopii nuolla ilman vastapalvelua..

• Vaikea uskoa ;)

• M35-M
        Äippä737 kirjoitti:

No kiva sun naiselle. kyllä tuollaisesta käsittelystä nauttisi kuka tahansa..

Jos mikkelissä liikut ni voin antaa sulle saman käsittelyn.. mutta ilman panoa ellet välttämättä halua..

• kylläolisi

Äippä737 haluaisin kanssasi nuolla pitkään, sen jälkenkin kun olet lauennut!

• mast

Jos Jyväskylästä olet niin saat täydellisen nuolennan toiveidesi mukaan

• Jopas on innokkaita kielimiehiä ;) ..pelkkä kieli ei kyllä riittäisi vaan olisi saatava kulliakin..

• mast

Heippa , jos tosiaankin olet Jkl niin saat myös kullin kaupanpäälle , eli täys hoito ja takuu voimassa...Mistä olet?

• Kymenlaaksossa..

• M35-M

Rannikolla vai pohjoisempana? Jos pohjoisempana ni aika lähellä välillä pyörin.. voisin nuolla sut useaan kertaan vaikka ihan luonnossa ja jos ei se riitä ni saat sen mitä avokkini sai tossa terassilla viime viikolla.. saan kyllä kotonakin mutta vaihtelu on vaihtelua ja ollaan oltu jo nii kauan yhdessä että vieras kyllä maistuisi. Oon tämmönen perus duunari ja joskus komeaksikin kehuttu muustakin kuin oman avokin puolesta.. terve olen ja kaipailen vain pientä seikkailua tähän arkeen. Tai ainankin kiinnostaa mutta tuskin täältä mitään seuraa saa.. ja eihän tämä ole kuin keskustelu palsta..mutta jos yhtään kiinnostaa ni kirjota tänne ni katotaa..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      5189
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3195
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2439
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      249
      1502
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      81
      1260
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      133
      1108
    Aihe