Pääsykoetulokset vol. 3

Jännää

Mä en saa enää tuota 2.-ketjuakaan auki 😅
Eli kolmosketju auki, ja jännätään täällä vikaa päivää ja kerrotaan tuloksia.

Itse odottelen Diakin ja Metropolian hoitotyön tuloksia: Opintopolussa oli klo 8:00 vielä valinta kesken.

140

12990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tylsää

      En päässyt. Savonia amk

      • Aaapuva

        Kurjaa 😥 Mitä alaa hait opiskelemaan? Entä tuleeko tieto muuten jo sähköpostissa vai pitääkö kirjautua Opintopolkuun?


    • Thksi

      Laurean tuloksia odotellaan (th ja sh). Ei näy ei kuulu.

    • jaaamk

      Odottelen Jamkiin sh, tt ja sossun tuloksia eikä vielä kuulu mitää

    • Enjaksaodottaa

      Kauppakorkean tuloksia odotellaan, näkyy edelleen opiskelijavalinta kesken..

    • Bdidlöa

      Täällä odotellaan seamk ja jamk! 😱

    • Tämäkinvuelä

      Opintopolku kaatui 😂

    • Marjuttu

      Oamk odotuttaa vielä...

    • Hippu

      Onko joku saanut vastauksen Lapin AMK:n tuloksista?

    • jännittää1

      Jamk, savonia lapin amk fyssarin tuloksia odottelen.... kauheeta tää oottaminen

    • ksodbsla

      mulle tuli metropolian tulokset 139 varasija🙈 oli minun kolmas vaihtoehto. onkohan mahdollista tulla silti kutsua ekaan tai tokaan vaihtoehtoon🤔 Sosionomiksi hain

      • Ohhoh

        Järkyttävä määrä varasijoja 🙄 paljonko siellä on aloituspaikkoja?


      • ksodbsla
        Ohhoh kirjoitti:

        Järkyttävä määrä varasijoja 🙄 paljonko siellä on aloituspaikkoja?

        en osaa sanoa kun ei ollut mun ykkös vaihtoehto niin en ole ottanut edes selvää🤔


    • Heb

      Lamk ja Hamk sosionomi tulokset tulleet....

    • Mitäodottelua

      Oamk vois pistää myös tuloksia tulemaan

    • jokonytt

      Jamk sosionomi antaa odotuttaa...

      • Jokos

        Myös seamk ja samk..


    • Shaikku

      Metropolian sh-tulokset opintopolussa!

    • Onnellinennn

      XAMK sh ja päivätoteutus tulokset tulleet! Sisään mentiin :)

      • Jeee

        Jee, paljon onnea!! :)


    • Bubble

      Onko kukaan saanut Saimaan amkin tuloksia sotelista?

    • KentiesTulevaSosionomi

      Kylläpä Diak, Centria ja Lapin amk antaa odottaa...

    • marcel

      Oamk ja bioanalyytikkoon tipahti varasija 22.. en varmaan siis pääse mihinkään kun mun mielestä tuohon oli pienimmät pisteet ja se oli mun hakemuksessa sijalla 3..

      • Huohhh

        Itsellä varasija 37 :( viime vuonna oli varasija 6 ja tänä vuonna tuntui helpommalta kokeet


      • marcel

        joo, fyssarissa varasija 119...


      • Ärsyttää

        Kukaan saanu joensuun amk tuloksii?


    • jooooo

      onko laureasta tietoa?

      • Eiiiii

        Ei ole...


    • enpäässyt

      En päässyt Vaasan yliopiston kauppatieteisiin :/

      • voijeetuna

        Vaasan maisteriohjelmissa vieläkin "valinta kesken".. Kyllä pidetään hulluja jännitykses, koko rahalla.


    • Opiskelijako

      Tamkilta vieläkin ootellaan tradenomia ja sosionomia. Ärsyttävää!

    • Ihmettelee

      Onko Kotkan tai Millekin Xamk:in Sosionomi päivätoteutuksesta tullut mitään?
      Minulla lukee vähän omituisesti tuolla:
      KotkaJa mikkeli: Et saanut opiskelupaikkaa. Valintakokeentulos hylätty
      Taas Lahden ja Hämeenlinnassa lukee vielä vähän erilailla:
      Et saanut opiskelupaikkaa. Valintakokeen tulos on hylätty.
      Ja vielä lukee Valintatilanne Kesken kaikkien yllä....
      En tainuut päästä
      ( Olen alempana 3 varasialla ja alinpana hyväksytty. )

      • Hylätty

        Et ole saanut riittävästi pisteitä (esim. Yksittäisestä osiosta) valintakokeista, että olisit päässyt edes varasijalle. Eli sinua ei voida valita kyseisiin koulutuksiin missä lukee hylätty.


    • taasopiskelija

      Oamkin tekniikan monimuoto-opintojen tulokset tuli. Pääsin sisään! 😊

    • KTMhakija

      Nyt ei päivittynyt enää mitään tietoja opintopolkuun, kun äsken koitin. Joko se on ylikuormittunut tai sitten ne ovat viimein saamassa tietoja sinne..

    • leidilaik

      Samk monimuoto sosionomi varasija 25..

    • Pert

      Hamk vieläkin kesken. Onkohan hyvä vai huono juttu? Moneltahan noi oikein tulee????

      • hamk

        Mullakin Hamk vielä kesken..


    • Opiskelijako

      Tamk! Vipinää puntteihin niinku olis jo!

    • KentiesTulevaSosionomi

      Toimiiko muilla opintopolku? Mulla sanoo käyttökatkoa :(

      • Opiskelijako

        Käyttökatkoa täälläkin herjaa, myös joku tollanen outo ilmoitus "kaikkia hakemuksia ei saatu ladattua koska taustapalvelu käynnistyy, yritä hetken kuluttua uudelleen" tossa hakemuksen päällä. Aaa!


    • marcel

      Oamk ja kaikissa varasija mitä hain.. paska..

    • Kyttis

      OmaOpintopolussa: Kaikkia hakemuksia ei saatu ladattua koska taustajärjestelmä käynnistyy uudelleen.. Että on hiukksen ruuhkaa :/

    • kjhfh

      Hei te ketkä ootte jo saanu tulokset, niin tuliko sähköposti heti, vaikkette saaneetkaan opiskelupaikkaa?

      • Pert

        Ei oo tullut meiliin mitään, mutta kun otin paikan vastaan, niin siitä tuli heti ilmo meiliin.


    • Jeanie

      Metropolia YAMK pääsin sisälle! Opintopolusta näin, sähköpostia ole vielä tullut.

    • Vittuuntunut

      En saanut opiskelupaikkaa turku amk:sta😩😩😩

    • Kylläkyllä

      Siellä on ihan kunnolla ruuhkaa kun huoltokatkoa pukkaa.

    • Pert

      Pääsin Hamkiin !!!!!!!!jes!!!!!!!!!!

    • jaaamk

      Jamk tuli, hyväksytty päivätoteutus sh ja toisella varasijalla toimintaterapeutiks!! en kestä

    • ines

      Yaaas jamk sosionomi päivätoteutus!!

    • OmaLehmäOjassa

      Onko vielä joku paikka mistä ei ole tullut tuloksia?

      • Kärsimättömyysonpahe

        Seamk, Samk sosionomi


      • vieläpuuttuu

        Vaasan yliopisto maisteriohjelma kauppatieteet. ICT-muuntokoulutukseen oli ilmeisesti tullut jo tulokset ja kandi maisteri KTM myös.


    • Vanhenesksksk

      Metropoliaaaaaa kertokaa jo!!

      • jeeejee

        metropolian tulokset julkaistu! pääsin sisään (:


    • Varasijoilta

      ah... varasijat kutsuvat. Metropoliaan osteopatiaan 1. varalla ja fysioterapiaan 12. varalla. Jos ei oo joukossa jotain lääkikseen tai oikikseen päässeitä, niin ei taida osua kohdalle. :(
      Vielä odotellaan Laurean tuloksia... jos on päässyt Metropoliaan varasijalle, niin, ehkä on riittävästi pisteitä ainakin varasijoille.

      • ihmeellistä

        meillä välissä 3hlö oon 16. varasijalla fyssariks :) ja laurea fyssari tokan sielt ei mitään vielä ja osteopaatti 3. vaihtoehto mut miks mulla näyttää kesken...


      • Varasijoilta

        jos ne ei ole vielä saaneet ohjelmaan kaikkia varasijoja???
        Villi arvaus.

        Ootko hakenut aikaisemmin? Jos oot, niin onko hajua pääseekö kukaan varasijoilta sisään?


      • VarasijoillaAinavaan

        Nyt päivittyi Laurea fyssari.
        Sinne varasija 51....


      • ihmeellistä

        tarkotti näemmä sitä et mut oltii hyväksytty sinne laureaan! :)


      • VarasijojenKuningatar

        Onnea!!!
        Mitenköhän noi pistett menee, kun mulla oli Metropoliaan enemmän pisteitä ja laureaan varasija 51? Onko niillä joku eri painotus... Ehkä sulla on myös ekakertalaisen etu... No ois silti kiva, jos voit laittaa pistemäärän, jolla pääsit sisään. Kiinnostaisi tietää.


      • ihmeellistä

        kiitos! joo olen ensikertalainen ja koepisteet 64 :)


      • VarasijanVarasija

        Kiitos kovasti

        Ja vielä kerran onnea tulevaain opintoihin!


    • oikkari222

      Oikiksen tulokset tulivat juuri opintopolkuun! Sähköpostia en ole vielä saanut.

    • Nytniitätuloksia

      Tampereen yliopistosta edelleen KESKEN 😵🤬😖😫😜🤤

    • Tulisjo

      Tamk tradenomi tietojenkäsittelyä odotellaan....

    • Eikestähermoenää

      Onko DIA-tulokset tulleet?

      • KentiesTulevaSosionomi

        Jos DiAKia tarkotit niin ei oo kuulunut...:/


    • Ikjjhhgjk

      Ei näy vieläkään seamk! 😱😑😑

    • Onnellinen2018

      Diak hki tulokset tuli ja pääsin sisään!!!

    • Ihanaa

      Jyväskylän yliopiston tulokset tulivat ja pääsin sisään! 🙂

    • KentiesTulevaSosionomi

      Lapin amk tulokset tulleet! Sosionomi opinnot kutsuuu jipiii

    • Enjaksaodottaaenää

      Onko kellekään tullu kareliasta tietoja?

      • Kareliaan

        Mulle tuli eilen. Nyt ei oo onneks enää kauaa odottelua, kohta ne tulee sullekin!


      • Enjaksaodottaaenää
        Kareliaan kirjoitti:

        Mulle tuli eilen. Nyt ei oo onneks enää kauaa odottelua, kohta ne tulee sullekin!

        Mille alalle😱


      • Kareliaan

        Tietojenkäsittely. Minkä alan tuloksia odotat?


      • Enjaksaodottaaenää

        fyssarin


    • KentiesTulevaSosionomi

      Lapin amkhon sosionomin opintoihin!! jee

    • Niina113

      Pääsin seamk!!!

      • Jokos

        Mikä ala??


      • Jännuttää

        Sh!!


      • Jeeeeeeeee

        Mäkin pääsin seamkiin sh!


    • kyllästynytodottelija

      Hohhoijaa.. Taidan lähteä tästä salille, menee ainakin pari tuntia mukavasti matkoineen siinä. Ehkäpä VY sitten olisi jo saanut dataa tauluun.

    • KTMhakija

      Vaasan yliopisto maisterihaku tullut, 3. varasija. Epätodennäköistä päästä siis enää, mutta eipä tuo haittaa. Ensi vuonna paperit sisään uudelleen :)

    • TaKa

      Höh, varasija 12 niin LAMK kuin Porvoon sh. Onkohan mitään saumaa päästä sisään...?

      • Nimerkki

        Lamkkiin on ainakin aika vastaavilla varasijoilta menty joskus sisään, älä menetä toivoa.


    • Ärsyttää

      Joensuu karelia tulokset tullu

      • öaöaöaö

        mikä ala?


    • Opiskelija2018

      Diak vastaukset tulleet ja sisään päästy 💪

    • Unohtanut

      Onko s.postiin kukaan saanut vielä ilmotuksia ??? Lähinnä metropolia ja laurea kiinnostaa 🙄 Terveisin yks joka unohti verkkopankki tunnukset kotiin....

      • Zankku

        Ei ole tullut vielä sähköpostiin mitään Metropoliasta vaikka tulos on ollut jo muutaman tunnin opintopolussa nähtävissä.


      • Eimitään

        Joo ei sähköpostiin mitään. Molempiin kouluihin hain. Mulla lukee kaikki tulokset opintopolussa mut silti siellä lukee: opiskelijavalinta kesken. En usko mailin tulevan ennen kuin kesken vaihtunut pois mutta en tajua miksi lukee noin


    • Odottaa

      10.varasija Pieksämäen Diakiin... enpäs heitä vielä kirvestä kaivoon. Soitin hakijapalveluihin ja joinakin vuosina on jopa em. varasijalta päässy.

    • maalari121

      Yliopiston ovet Jyväskylästä avautuivat, historia. Huoh, liian kauan kun viimeks ollut koulun puisella penkillä.

      • Tosinoitsija

        Itsekin pääsin tuonne! Siellä nähdään.


    • nojöö

      ensihoito lappeenranta varasija 10. millasilta varasijoilta sisään menty aikasempina vuosina?

    • qwertyuio

      Oulun yliopistoon Ttm -opintoihin, jos ja kun UEF maisterihaun 26.varasija ei taatusti tule riittämään

    • 1503lmj

      Jes oamk kätilö puolelle pääsin sisään

    • Kätilöksikö

      OAMK kätilö kutsuu myös minua :) tuloskirjettä odotellessa, omat pisteet kiinnostaa. En ole ensikertalainen...

    • sindyx

      Onko joku saanut tuloksia SAMK, sosionomi? Mikseiköhän tuloksia ole opintopolussa kuten muilla???

      • pwuii

        Jotku on saanu, mut mulla lukee vieläkin kesken..


      • sindyx
        pwuii kirjoitti:

        Jotku on saanu, mut mulla lukee vieläkin kesken..

        Juu, mulla lukee nyt kun pääsin katsomaan että olen varasijalla 11 että ei kyllä tainnut opintopaikka aueta :(


      • pwuii

        Itellä lukee edelleen kesken :D Vähän samaa uumoilen, etten päässyt sisään.


    • Hämmennys

      Selventäiskö joku mulle? Päivittyykö varasijat opintopolkuun vai täytyykö niistä soittaa erikseen ja selvittää? Eli jos olen sijalla 8 ja vaikka pari antaa paikkansa pois niin muuttuuko opintopolkuun luvuksi 6 vai lukeeko siellä loppuun asti 8 vaikka tilanne olisi mikä, ja jos saisinkin lopulta paikan, tulee siitä erikseen viesti? :D

      • Eikestähermoenää

        Kyllä ne päivittyy. Kannattaa odotella vielä, voi mennä heinäkuun loppuunkin ennen kuin lopullinen tilanne selviää.


      • requirespatience

        Tilanne alkaa selkenemään kunnolla 10.7. jälkeen, kun paikan vastaanottaneet (viimeistään) ottavat paikkansa vastaan / luopuvat niistä. Ja kaikki varasijalta päässeetkään eivät ota paikkaa vastaan, joten paikkoja tippuu vielä sieltä


      • sindyx
        Eikestähermoenää kirjoitti:

        Kyllä ne päivittyy. Kannattaa odotella vielä, voi mennä heinäkuun loppuunkin ennen kuin lopullinen tilanne selviää.

        Mulla lukee tosiaan että varasija 11 ja kesken. Tästä uumoilen että varasija tippuu vielä kun valitut ovat jo valittu ja varasija voi vaan laskea :(


    • gokys

      Jamk tradenomi varasija 12, niin pääseeköhän sisään enää :/

      • Melkein

        Itellä melkein sama ja kuumottaa ihan sikana. Joskus päässyt 15. Sijalta kuulemma


    • 1337

      Onko muille tullu sähköpostia metropolialta? Mulla näkyi jo eilen opintopolussa, että pääsin bioanalyytikoksi, mutta ei ole tullut sähköpostia.

    • tuloskirje

      voisi tulla jo tänä iltana, kiinnostais pisteet :)

      • Oamk

        Seuraavaksi sitten sitä odottelemaan :D


      • tuloskirje
        Oamk kirjoitti:

        Seuraavaksi sitten sitä odottelemaan :D

        no ei tarvinnu pitkään odotella :)


    • ljdtyo

      Ilmeisesti sitä sähköpostia ei sitten tulekaan, jos ei ole tullut valituksi :( Pankkitunnukset on kotona ja en pääse opintopolkuun. Sähköpostia ei ole tullut, joten tästä varmaan voi tulkita jotain :(

      • Luinopintopolusta

        Mulle ei tullut spostia ja pääsin kouluun!


      • Bullshit

        Tuleekohan sitä tuloskirjettä ny sit ollenkaa jos ei päässy mihnkää?☹️


    • sdglksdnvkgn

      Mulle tuli muutama tunti tulosten jälkeen yliopistolta joku kirje, missä mainitaan, että olet varasijalla, mutta pisteitä ei näy mistään. Ei kirjeestä eikä opintopolusta.

      • sdglksdnvkgn

        Vähän ennen puolta yötä tuli opintopolusta spostia ja tuloskirje oli näkyvissä myös opintopolussa. Siinä ei vaan näkynyt minun pisteitä eikä alinta hyväksyttyä pistemäärää. Silti olen varasijalla ja valinta on kesken. Ei kai auta kun kysyä suoraan hakijapalveluista huomenna.


      • Hmmmh

        Et ehkä avannut tuloskirjettä kunnolla. Siellä alhaalla ne tiedot on.


      • sdglksdnvkgn
        Hmmmh kirjoitti:

        Et ehkä avannut tuloskirjettä kunnolla. Siellä alhaalla ne tiedot on.

        Kyllä avasin sekä puhelimella että vielä varmuudeksi koneella myöhemmin siltä varalta, että missasin ne pisteet jotenkin luurilla katsoessani. Pisteiden kohdalla viiva, alimpien hyväksyttyjen pisteiden kohdalla viiva. Hain maisterihaussa ja vain yhteen kohteeseen. Varasija on ilmoitettu kuitenkin numerona.


    • lukeminenpalkittiin

      Mahtavaa, pääsin Jyväskylään opiskelemaan kasvatustieteitä.

    • suuttunut1

      Ei oo tullut sähköpostia eikä näy pisteet opintopolussa. Kieroa touhua. näkyy vain tila peruuntunut ja aloituspaikat täynnä

    • Karol

      Laurea lohja sosionomin opinnot alkavat syksyllä!! 😍

    • Toivoton2018

      Xamk terveydenhoitaja monimuoto 6.varasija, 25 paikkaa. Ei taida onnistua 😏

    • hyvät_systeemit

      Pisteet olisivat riittäneet 3 paikkakunnalle ensihoitajaksi, vaan varasijoille mentiin kun en ole ensikertalainen.
      Kai tässä on pakko protestina lopettaa verojen maksaminen siihen asti kunnes pääsee sisään niin selviää paremmin vitutuksesta :)

    • kstenkot

      Tuloskirjeet on lähetetty kaikille uudestaan. Jotain hämminkiä hylkäysperusteissa. Toisessa ketjussa sanotaan, että tästä ollut jossain uutisissa, mutta itse en ole nähnyt. Uusi tuloskirje sen sijaan tuli. Onneksi hyväksytty vieläkin.

      • luulenetnäinmeni

        Ilmeisesti liittynyt siihen, kun systeemi on heittänyt automaattisesti omassa hakujonossaan hylätyn tai varasijoille jäävän hakijan seuraavaan hakujonoon ja sitä seuraavaan jne. ja sitten hylkäysperusteena on näkynyt sen viimeisen jonon (mihin hakija ei edes esim. pohjakoulutuksen vuoksi voi kuulua) hylkäyssyy. Esim. rollon oikiksesta oli tullut paljon hylkyjä syyllä "hakija ei ole saamenkielentaitoinen", koska joku hakujono oli saamenkielisille ja jos olit ruksannut hakemukseen saamenkieli Ei, niin automaattinen hylky tietysti just siitä hakujonosta. Jos tää hakujono sattui olla viimeinen, mihin järjestelmä hakijaa yritti sovittaa, niin se syy printtaantui kirjeisiin. Aiheuttaen hiukan hämmennystä ilmeisesti.

        Näin itse tämän käsitin, korjatkaa toki jos meni ihan metsään.


    • Jobezi

      Samk eh sisällä ollaan.

    • jooopajoo

      Hei. Onkohan mahdollista päästä Turun amk salon kampuksele sh monimuoto varasijalta 7?

    • neitiosaava

      ..ee oo mahiksia piästä 7, seiskan kesarilla, pitäs olla, väh. 7.85. Minä pääsin arvosanoilla erinomainen, ja olin toka pääsykoe pisteissä, Eli olen "neitiosaava" sori sulle, mutta vuosi ja toinenkin, niin ehkä pääset????

      • jgbnk

        -joo neitiosaava ei oo tainut osata oikein lukea. :D Kukaan ei ole puhunutkaan ka pääsystä.


    • Uuno

      Onko muita matkailualalle pyrkineitä? Olen Laureaan varasijalla 6, Lamk 3, Porvoo 5. Tämä oli perjantaina eli viikonloppuna en ole opintopolussa käynyt.

    • Lto

      Onko varasijat liikuneet? Tämään opintopolun olisi pitänyt päivittyä..?

      • Odottelija

        Ei mulla ainakaan :/


      • kyllävaan

        oli päivittynyt jo kasilta aamulla kun katoin


    • näinois

      ..siitä vielä, että vaikka ylioppilas todistuksen keskiarvo, pitäs olla keskim. 7, LUIT OIKEIN SEITSEMÄN JA KAIKKIEN AINEIDEN!!! Niin aikoinaan "tekussa" oli teknillisessä opistossa- ja koulussa. Silloin ne ois vertailukelpoisia kaikkialla suomessa!! Eeka kukaan voisi sanoa "mä" "kympin " oppilas tajusitteko, k-arvo 7-koulukun, koulu.? vastailkaa tähän!!!

    • ouluunkouluun

      Oamk ja toimintaterapian opinnot kutsuvat ensi kuussa! <3

    • jesssssss

      pääsin 8. varasijalta opiskelemaan, aloituspaikkoja 24. tsemppiä vielä jotka odottavat varasijoilta! Mahdollista on päästä!

    • Sannnnnnna

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe