Mä en saa enää tuota 2.-ketjuakaan auki 😅
Eli kolmosketju auki, ja jännätään täällä vikaa päivää ja kerrotaan tuloksia.
Itse odottelen Diakin ja Metropolian hoitotyön tuloksia: Opintopolussa oli klo 8:00 vielä valinta kesken.
Pääsykoetulokset vol. 3
140
13035
Vastaukset
- Tylsää
En päässyt. Savonia amk
- Aaapuva
Kurjaa 😥 Mitä alaa hait opiskelemaan? Entä tuleeko tieto muuten jo sähköpostissa vai pitääkö kirjautua Opintopolkuun?
- Thksi
Laurean tuloksia odotellaan (th ja sh). Ei näy ei kuulu.
- jaaamk
Odottelen Jamkiin sh, tt ja sossun tuloksia eikä vielä kuulu mitää
- Enjaksaodottaa
Kauppakorkean tuloksia odotellaan, näkyy edelleen opiskelijavalinta kesken..
- Bdidlöa
Täällä odotellaan seamk ja jamk! 😱
- Tämäkinvuelä
Opintopolku kaatui 😂
- Marjuttu
Oamk odotuttaa vielä...
- Hippu
Onko joku saanut vastauksen Lapin AMK:n tuloksista?
- jännittää1
Jamk, savonia lapin amk fyssarin tuloksia odottelen.... kauheeta tää oottaminen
- ksodbsla
mulle tuli metropolian tulokset 139 varasija🙈 oli minun kolmas vaihtoehto. onkohan mahdollista tulla silti kutsua ekaan tai tokaan vaihtoehtoon🤔 Sosionomiksi hain
- Ohhoh
Järkyttävä määrä varasijoja 🙄 paljonko siellä on aloituspaikkoja?
- ksodbsla
Ohhoh kirjoitti:
Järkyttävä määrä varasijoja 🙄 paljonko siellä on aloituspaikkoja?
en osaa sanoa kun ei ollut mun ykkös vaihtoehto niin en ole ottanut edes selvää🤔
- Heb
Lamk ja Hamk sosionomi tulokset tulleet....
- Mitäodottelua
Oamk vois pistää myös tuloksia tulemaan
- jokonytt
Jamk sosionomi antaa odotuttaa...
- Jokos
Myös seamk ja samk..
- Shaikku
Metropolian sh-tulokset opintopolussa!
- Onnellinennn
XAMK sh ja päivätoteutus tulokset tulleet! Sisään mentiin :)
- Jeee
Jee, paljon onnea!! :)
- Bubble
Onko kukaan saanut Saimaan amkin tuloksia sotelista?
- KentiesTulevaSosionomi
Kylläpä Diak, Centria ja Lapin amk antaa odottaa...
- marcel
Oamk ja bioanalyytikkoon tipahti varasija 22.. en varmaan siis pääse mihinkään kun mun mielestä tuohon oli pienimmät pisteet ja se oli mun hakemuksessa sijalla 3..
- Huohhh
Itsellä varasija 37 :( viime vuonna oli varasija 6 ja tänä vuonna tuntui helpommalta kokeet
- marcel
joo, fyssarissa varasija 119...
- Ärsyttää
Kukaan saanu joensuun amk tuloksii?
- jooooo
onko laureasta tietoa?
- Eiiiii
Ei ole...
- enpäässyt
En päässyt Vaasan yliopiston kauppatieteisiin :/
- voijeetuna
Vaasan maisteriohjelmissa vieläkin "valinta kesken".. Kyllä pidetään hulluja jännitykses, koko rahalla.
- Opiskelijako
Tamkilta vieläkin ootellaan tradenomia ja sosionomia. Ärsyttävää!
- Ihmettelee
Onko Kotkan tai Millekin Xamk:in Sosionomi päivätoteutuksesta tullut mitään?
Minulla lukee vähän omituisesti tuolla:
KotkaJa mikkeli: Et saanut opiskelupaikkaa. Valintakokeentulos hylätty
Taas Lahden ja Hämeenlinnassa lukee vielä vähän erilailla:
Et saanut opiskelupaikkaa. Valintakokeen tulos on hylätty.
Ja vielä lukee Valintatilanne Kesken kaikkien yllä....
En tainuut päästä
( Olen alempana 3 varasialla ja alinpana hyväksytty. )- Hylätty
Et ole saanut riittävästi pisteitä (esim. Yksittäisestä osiosta) valintakokeista, että olisit päässyt edes varasijalle. Eli sinua ei voida valita kyseisiin koulutuksiin missä lukee hylätty.
- taasopiskelija
Oamkin tekniikan monimuoto-opintojen tulokset tuli. Pääsin sisään! 😊
- KTMhakija
Nyt ei päivittynyt enää mitään tietoja opintopolkuun, kun äsken koitin. Joko se on ylikuormittunut tai sitten ne ovat viimein saamassa tietoja sinne..
- leidilaik
Samk monimuoto sosionomi varasija 25..
- Pert
Hamk vieläkin kesken. Onkohan hyvä vai huono juttu? Moneltahan noi oikein tulee????
- hamk
Mullakin Hamk vielä kesken..
- Opiskelijako
Tamk! Vipinää puntteihin niinku olis jo!
- KentiesTulevaSosionomi
Toimiiko muilla opintopolku? Mulla sanoo käyttökatkoa :(
- Opiskelijako
Käyttökatkoa täälläkin herjaa, myös joku tollanen outo ilmoitus "kaikkia hakemuksia ei saatu ladattua koska taustapalvelu käynnistyy, yritä hetken kuluttua uudelleen" tossa hakemuksen päällä. Aaa!
- marcel
Oamk ja kaikissa varasija mitä hain.. paska..
- Kyttis
OmaOpintopolussa: Kaikkia hakemuksia ei saatu ladattua koska taustajärjestelmä käynnistyy uudelleen.. Että on hiukksen ruuhkaa :/
- kjhfh
Hei te ketkä ootte jo saanu tulokset, niin tuliko sähköposti heti, vaikkette saaneetkaan opiskelupaikkaa?
- Pert
Ei oo tullut meiliin mitään, mutta kun otin paikan vastaan, niin siitä tuli heti ilmo meiliin.
- Jeanie
Metropolia YAMK pääsin sisälle! Opintopolusta näin, sähköpostia ole vielä tullut.
- Vittuuntunut
En saanut opiskelupaikkaa turku amk:sta😩😩😩
- Kylläkyllä
Siellä on ihan kunnolla ruuhkaa kun huoltokatkoa pukkaa.
- Pert
Pääsin Hamkiin !!!!!!!!jes!!!!!!!!!!
- jaaamk
Jamk tuli, hyväksytty päivätoteutus sh ja toisella varasijalla toimintaterapeutiks!! en kestä
- ines
Yaaas jamk sosionomi päivätoteutus!!
- OmaLehmäOjassa
Onko vielä joku paikka mistä ei ole tullut tuloksia?
- Kärsimättömyysonpahe
Seamk, Samk sosionomi
- vieläpuuttuu
Vaasan yliopisto maisteriohjelma kauppatieteet. ICT-muuntokoulutukseen oli ilmeisesti tullut jo tulokset ja kandi maisteri KTM myös.
- Vanhenesksksk
Metropoliaaaaaa kertokaa jo!!
- jeeejee
metropolian tulokset julkaistu! pääsin sisään (:
- Varasijoilta
ah... varasijat kutsuvat. Metropoliaan osteopatiaan 1. varalla ja fysioterapiaan 12. varalla. Jos ei oo joukossa jotain lääkikseen tai oikikseen päässeitä, niin ei taida osua kohdalle. :(
Vielä odotellaan Laurean tuloksia... jos on päässyt Metropoliaan varasijalle, niin, ehkä on riittävästi pisteitä ainakin varasijoille.- ihmeellistä
meillä välissä 3hlö oon 16. varasijalla fyssariks :) ja laurea fyssari tokan sielt ei mitään vielä ja osteopaatti 3. vaihtoehto mut miks mulla näyttää kesken...
- Varasijoilta
jos ne ei ole vielä saaneet ohjelmaan kaikkia varasijoja???
Villi arvaus.
Ootko hakenut aikaisemmin? Jos oot, niin onko hajua pääseekö kukaan varasijoilta sisään? - VarasijoillaAinavaan
Nyt päivittyi Laurea fyssari.
Sinne varasija 51.... - ihmeellistä
tarkotti näemmä sitä et mut oltii hyväksytty sinne laureaan! :)
- VarasijojenKuningatar
Onnea!!!
Mitenköhän noi pistett menee, kun mulla oli Metropoliaan enemmän pisteitä ja laureaan varasija 51? Onko niillä joku eri painotus... Ehkä sulla on myös ekakertalaisen etu... No ois silti kiva, jos voit laittaa pistemäärän, jolla pääsit sisään. Kiinnostaisi tietää. - ihmeellistä
kiitos! joo olen ensikertalainen ja koepisteet 64 :)
- VarasijanVarasija
Kiitos kovasti
Ja vielä kerran onnea tulevaain opintoihin!
- oikkari222
Oikiksen tulokset tulivat juuri opintopolkuun! Sähköpostia en ole vielä saanut.
- Nytniitätuloksia
Tampereen yliopistosta edelleen KESKEN 😵🤬😖😫😜🤤
- Tulisjo
Tamk tradenomi tietojenkäsittelyä odotellaan....
- Eikestähermoenää
Onko DIA-tulokset tulleet?
- KentiesTulevaSosionomi
Jos DiAKia tarkotit niin ei oo kuulunut...:/
- Ikjjhhgjk
Ei näy vieläkään seamk! 😱😑😑
- Onnellinen2018
Diak hki tulokset tuli ja pääsin sisään!!!
- Ihanaa
Jyväskylän yliopiston tulokset tulivat ja pääsin sisään! 🙂
- KentiesTulevaSosionomi
Lapin amk tulokset tulleet! Sosionomi opinnot kutsuuu jipiii
- Enjaksaodottaaenää
Onko kellekään tullu kareliasta tietoja?
- Kareliaan
Mulle tuli eilen. Nyt ei oo onneks enää kauaa odottelua, kohta ne tulee sullekin!
- Enjaksaodottaaenää
Kareliaan kirjoitti:
Mulle tuli eilen. Nyt ei oo onneks enää kauaa odottelua, kohta ne tulee sullekin!
Mille alalle😱
- Kareliaan
Tietojenkäsittely. Minkä alan tuloksia odotat?
- Enjaksaodottaaenää
fyssarin
- KentiesTulevaSosionomi
Lapin amkhon sosionomin opintoihin!! jee
- Niina113
Pääsin seamk!!!
- Jokos
Mikä ala??
- Jännuttää
Sh!!
- Jeeeeeeeee
Mäkin pääsin seamkiin sh!
- kyllästynytodottelija
Hohhoijaa.. Taidan lähteä tästä salille, menee ainakin pari tuntia mukavasti matkoineen siinä. Ehkäpä VY sitten olisi jo saanut dataa tauluun.
- KTMhakija
Vaasan yliopisto maisterihaku tullut, 3. varasija. Epätodennäköistä päästä siis enää, mutta eipä tuo haittaa. Ensi vuonna paperit sisään uudelleen :)
- TaKa
Höh, varasija 12 niin LAMK kuin Porvoon sh. Onkohan mitään saumaa päästä sisään...?
- Nimerkki
Lamkkiin on ainakin aika vastaavilla varasijoilta menty joskus sisään, älä menetä toivoa.
- Ärsyttää
Joensuu karelia tulokset tullu
- öaöaöaö
mikä ala?
- Opiskelija2018
Diak vastaukset tulleet ja sisään päästy 💪
- Unohtanut
Onko s.postiin kukaan saanut vielä ilmotuksia ??? Lähinnä metropolia ja laurea kiinnostaa 🙄 Terveisin yks joka unohti verkkopankki tunnukset kotiin....
- Zankku
Ei ole tullut vielä sähköpostiin mitään Metropoliasta vaikka tulos on ollut jo muutaman tunnin opintopolussa nähtävissä.
- Eimitään
Joo ei sähköpostiin mitään. Molempiin kouluihin hain. Mulla lukee kaikki tulokset opintopolussa mut silti siellä lukee: opiskelijavalinta kesken. En usko mailin tulevan ennen kuin kesken vaihtunut pois mutta en tajua miksi lukee noin
- Odottaa
10.varasija Pieksämäen Diakiin... enpäs heitä vielä kirvestä kaivoon. Soitin hakijapalveluihin ja joinakin vuosina on jopa em. varasijalta päässy.
- maalari121
Yliopiston ovet Jyväskylästä avautuivat, historia. Huoh, liian kauan kun viimeks ollut koulun puisella penkillä.
- Tosinoitsija
Itsekin pääsin tuonne! Siellä nähdään.
- nojöö
ensihoito lappeenranta varasija 10. millasilta varasijoilta sisään menty aikasempina vuosina?
- qwertyuio
Oulun yliopistoon Ttm -opintoihin, jos ja kun UEF maisterihaun 26.varasija ei taatusti tule riittämään
- 1503lmj
Jes oamk kätilö puolelle pääsin sisään
- Kätilöksikö
OAMK kätilö kutsuu myös minua :) tuloskirjettä odotellessa, omat pisteet kiinnostaa. En ole ensikertalainen...
- sindyx
Onko joku saanut tuloksia SAMK, sosionomi? Mikseiköhän tuloksia ole opintopolussa kuten muilla???
- pwuii
Jotku on saanu, mut mulla lukee vieläkin kesken..
- sindyx
pwuii kirjoitti:
Jotku on saanu, mut mulla lukee vieläkin kesken..
Juu, mulla lukee nyt kun pääsin katsomaan että olen varasijalla 11 että ei kyllä tainnut opintopaikka aueta :(
- pwuii
Itellä lukee edelleen kesken :D Vähän samaa uumoilen, etten päässyt sisään.
- Hämmennys
Selventäiskö joku mulle? Päivittyykö varasijat opintopolkuun vai täytyykö niistä soittaa erikseen ja selvittää? Eli jos olen sijalla 8 ja vaikka pari antaa paikkansa pois niin muuttuuko opintopolkuun luvuksi 6 vai lukeeko siellä loppuun asti 8 vaikka tilanne olisi mikä, ja jos saisinkin lopulta paikan, tulee siitä erikseen viesti? :D
- Eikestähermoenää
Kyllä ne päivittyy. Kannattaa odotella vielä, voi mennä heinäkuun loppuunkin ennen kuin lopullinen tilanne selviää.
- requirespatience
Tilanne alkaa selkenemään kunnolla 10.7. jälkeen, kun paikan vastaanottaneet (viimeistään) ottavat paikkansa vastaan / luopuvat niistä. Ja kaikki varasijalta päässeetkään eivät ota paikkaa vastaan, joten paikkoja tippuu vielä sieltä
- sindyx
Eikestähermoenää kirjoitti:
Kyllä ne päivittyy. Kannattaa odotella vielä, voi mennä heinäkuun loppuunkin ennen kuin lopullinen tilanne selviää.
Mulla lukee tosiaan että varasija 11 ja kesken. Tästä uumoilen että varasija tippuu vielä kun valitut ovat jo valittu ja varasija voi vaan laskea :(
- gokys
Jamk tradenomi varasija 12, niin pääseeköhän sisään enää :/
- Melkein
Itellä melkein sama ja kuumottaa ihan sikana. Joskus päässyt 15. Sijalta kuulemma
- 1337
Onko muille tullu sähköpostia metropolialta? Mulla näkyi jo eilen opintopolussa, että pääsin bioanalyytikoksi, mutta ei ole tullut sähköpostia.
- tuloskirje
voisi tulla jo tänä iltana, kiinnostais pisteet :)
- Oamk
Seuraavaksi sitten sitä odottelemaan :D
- tuloskirje
Oamk kirjoitti:
Seuraavaksi sitten sitä odottelemaan :D
no ei tarvinnu pitkään odotella :)
- ljdtyo
Ilmeisesti sitä sähköpostia ei sitten tulekaan, jos ei ole tullut valituksi :( Pankkitunnukset on kotona ja en pääse opintopolkuun. Sähköpostia ei ole tullut, joten tästä varmaan voi tulkita jotain :(
- Luinopintopolusta
Mulle ei tullut spostia ja pääsin kouluun!
- Bullshit
Tuleekohan sitä tuloskirjettä ny sit ollenkaa jos ei päässy mihnkää?☹️
- sdglksdnvkgn
Mulle tuli muutama tunti tulosten jälkeen yliopistolta joku kirje, missä mainitaan, että olet varasijalla, mutta pisteitä ei näy mistään. Ei kirjeestä eikä opintopolusta.
- sdglksdnvkgn
Vähän ennen puolta yötä tuli opintopolusta spostia ja tuloskirje oli näkyvissä myös opintopolussa. Siinä ei vaan näkynyt minun pisteitä eikä alinta hyväksyttyä pistemäärää. Silti olen varasijalla ja valinta on kesken. Ei kai auta kun kysyä suoraan hakijapalveluista huomenna.
- Hmmmh
Et ehkä avannut tuloskirjettä kunnolla. Siellä alhaalla ne tiedot on.
- sdglksdnvkgn
Hmmmh kirjoitti:
Et ehkä avannut tuloskirjettä kunnolla. Siellä alhaalla ne tiedot on.
Kyllä avasin sekä puhelimella että vielä varmuudeksi koneella myöhemmin siltä varalta, että missasin ne pisteet jotenkin luurilla katsoessani. Pisteiden kohdalla viiva, alimpien hyväksyttyjen pisteiden kohdalla viiva. Hain maisterihaussa ja vain yhteen kohteeseen. Varasija on ilmoitettu kuitenkin numerona.
- lukeminenpalkittiin
Mahtavaa, pääsin Jyväskylään opiskelemaan kasvatustieteitä.
- suuttunut1
Ei oo tullut sähköpostia eikä näy pisteet opintopolussa. Kieroa touhua. näkyy vain tila peruuntunut ja aloituspaikat täynnä
- Karol
Laurea lohja sosionomin opinnot alkavat syksyllä!! 😍
- Toivoton2018
Xamk terveydenhoitaja monimuoto 6.varasija, 25 paikkaa. Ei taida onnistua 😏
- hyvät_systeemit
Pisteet olisivat riittäneet 3 paikkakunnalle ensihoitajaksi, vaan varasijoille mentiin kun en ole ensikertalainen.
Kai tässä on pakko protestina lopettaa verojen maksaminen siihen asti kunnes pääsee sisään niin selviää paremmin vitutuksesta :) - kstenkot
Tuloskirjeet on lähetetty kaikille uudestaan. Jotain hämminkiä hylkäysperusteissa. Toisessa ketjussa sanotaan, että tästä ollut jossain uutisissa, mutta itse en ole nähnyt. Uusi tuloskirje sen sijaan tuli. Onneksi hyväksytty vieläkin.
- luulenetnäinmeni
Ilmeisesti liittynyt siihen, kun systeemi on heittänyt automaattisesti omassa hakujonossaan hylätyn tai varasijoille jäävän hakijan seuraavaan hakujonoon ja sitä seuraavaan jne. ja sitten hylkäysperusteena on näkynyt sen viimeisen jonon (mihin hakija ei edes esim. pohjakoulutuksen vuoksi voi kuulua) hylkäyssyy. Esim. rollon oikiksesta oli tullut paljon hylkyjä syyllä "hakija ei ole saamenkielentaitoinen", koska joku hakujono oli saamenkielisille ja jos olit ruksannut hakemukseen saamenkieli Ei, niin automaattinen hylky tietysti just siitä hakujonosta. Jos tää hakujono sattui olla viimeinen, mihin järjestelmä hakijaa yritti sovittaa, niin se syy printtaantui kirjeisiin. Aiheuttaen hiukan hämmennystä ilmeisesti.
Näin itse tämän käsitin, korjatkaa toki jos meni ihan metsään.
- Jobezi
Samk eh sisällä ollaan.
- jooopajoo
Hei. Onkohan mahdollista päästä Turun amk salon kampuksele sh monimuoto varasijalta 7?
- neitiosaava
..ee oo mahiksia piästä 7, seiskan kesarilla, pitäs olla, väh. 7.85. Minä pääsin arvosanoilla erinomainen, ja olin toka pääsykoe pisteissä, Eli olen "neitiosaava" sori sulle, mutta vuosi ja toinenkin, niin ehkä pääset????
- jgbnk
-joo neitiosaava ei oo tainut osata oikein lukea. :D Kukaan ei ole puhunutkaan ka pääsystä.
- Uuno
Onko muita matkailualalle pyrkineitä? Olen Laureaan varasijalla 6, Lamk 3, Porvoo 5. Tämä oli perjantaina eli viikonloppuna en ole opintopolussa käynyt.
- Lto
Onko varasijat liikuneet? Tämään opintopolun olisi pitänyt päivittyä..?
- Odottelija
Ei mulla ainakaan :/
- kyllävaan
oli päivittynyt jo kasilta aamulla kun katoin
- näinois
..siitä vielä, että vaikka ylioppilas todistuksen keskiarvo, pitäs olla keskim. 7, LUIT OIKEIN SEITSEMÄN JA KAIKKIEN AINEIDEN!!! Niin aikoinaan "tekussa" oli teknillisessä opistossa- ja koulussa. Silloin ne ois vertailukelpoisia kaikkialla suomessa!! Eeka kukaan voisi sanoa "mä" "kympin " oppilas tajusitteko, k-arvo 7-koulukun, koulu.? vastailkaa tähän!!!
- ouluunkouluun
Oamk ja toimintaterapian opinnot kutsuvat ensi kuussa! <3
- jesssssss
pääsin 8. varasijalta opiskelemaan, aloituspaikkoja 24. tsemppiä vielä jotka odottavat varasijoilta! Mahdollista on päästä!
- Sannnnnnna
Tää vois jotain kiinnostaa, itselle iso apu sisäänpääsemisessä---> https://www.tori.fi/satakunta/Valmennuskeskuksen_soteli_matematiikka_48781184.htm?ca=18&w=3&last=1
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107