Nuori mies piti hakea palokunnan avulla katolta

YhyyEnPääseAlasYhyy

alas. Kuka on tämä avuton veijari?

11

503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhyt_kysymys

Kuka on tämä avuton kyselijä?

• Avutontapårukkaa

Jos kiipeää katolle, mutta ei pääse alas samaa reittiä=avuton. Varsinkin kun ylös on menty tikkaita pitkin.

Mitä avutonta on siinä, jos kysyy kuka on noin avuton katolle kiipeilijä?

Ja sinä kun näet kysymyksessäni avuttomuutta, niin pidän sinuakin tämän asian suhteen avuttomana, sillä et näköjään edes ymmärrä mitä avuton tarkoittaa.

• No_Kun
        Avutontapårukkaa kirjoitti:

Jos kiipeää katolle, mutta ei pääse alas samaa reittiä=avuton. Varsinkin kun ylös on menty tikkaita pitkin.

Mitä avutonta on siinä, jos kysyy kuka on noin avuton katolle kiipeilijä?

Ja sinä kun näet kysymyksessäni avuttomuutta, niin pidän sinuakin tämän asian suhteen avuttomana, sillä et näköjään edes ymmärrä mitä avuton tarkoittaa.

Se kiipeilijän nimi ei kuulu sinulle pätkänkään vertaa, arvoisa avuton kyselijä.

• Avaaja

No ihan kuin tuo nimi ei selviäisi, jos tieto oikeasti kiinnostaisi.

• voivoisentään
        No_Kun kirjoitti:

Se kiipeilijän nimi ei kuulu sinulle pätkänkään vertaa, arvoisa avuton kyselijä.

Liippaseeko tämän avuttoman kiipeilijäressukan nimi läheltä perhettäsi?

• MikäOliAvuttomanNimi

Varmaan. Nää ne on kyl parhaita tapauksia, jotka tulevat keskusteluihin itse oikein yllyttämään lisäpaljastuksia, noilla ei kuulu sulle ollenkaan sen nimi-jutuillaan. Vaikeaa sanoa nettikeskustelussa, että onko tuon, jonka mielestä avuttoman kiipeilijän nimi ei kuulu muille, oikeasti täällä lietsomassa muita nimipaljastukseen vai kuvitteleeko hän oikeasti, että nettikeskusteluissa toimii tuollaiset ei kuulu sulle-rajoitukset. Kyseisen kiipeilijän taas ei kannata mennä leikkimökin kattoa hurjemmille katoille.

• VarmaTieto

Katto Kassinen Jr....melko varma tieto???

• Katohhan niät! Saevat kiistan aekaseks eto asijasta:D:D

• Yhyyenpääseylösyhyy

saan muiden avuttomuudesta paremmuuden tunteen koska minulla on heikko itsetunto.

• NeitimäinenKiipeilijä

Millainen mies kiipeää katolle inisemään ettei pääse alas?

• Lahtis

Tässä ketjussa kiteytyy Mikkeli ja sen asukkaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4371
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1530
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      921
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      65
      778
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106