Huonon vesitilanteen johdosta Kanta-Maskun, Lemun ja Askaisten matonpesupaikat suljetaan 25.6.2018 ja kenttien kastelu lopetetaan toistaiseksi.
Vedensäästötoimenpiteet Maskussa
14
397
Vastaukset
- Loverainy
Onko tietoo että koska matonpesupaikat taas avataan kun sitä vettäkin näyttäisi nyt tulevan?
- Vireävereä-Masku
Ei avata matonpesupaikkoja ainakaan hetkeen. Jos ei vettä ala tulemaan kunnolla joudutaan sulkemaan myös Nousiaisten matonpesupaikat.
- Koppelo-Hautamäki
Kävin eilen tarkastamassa tilanteen ja totta se oli että vettä ei tule matonpesupaikkoihin.
- vedenpitävää
Tässähän alkaa ihan oikeesti kohta tulla iso ongelma jos ei mattoja pääse pesemään. Mulla eteisen matto jo aika likainen.
- Sanomattaeiselvää
Osaako joku sanoa että voiko käyttää Nousiaisten matonpesupaikkoja?
- Sepestävämatto
Vain hätätilanteessa voi käyttää ja hätätilanteella tarkoitetaan että matto on oikeasti likainen ja että vieraita olisi tulossa.
- Moorjeens72
Itse olen säästänyt vettä käymättä suihkussa toukokuusta alkaen
- Noustelainen
Olinkin ihmetellyt että miksi aseman matonpesupaikalla on ollut nyt runsaasti käynyt matonpesiöitä. Täytyykin laittaa lappua että matonpesupaikka on vain Nousiaislaisten käytössä.
- Naururaikastaa
On tää jo koomisen naurettavaa että vieläkään ei vettä tule matonpesupaikalle. Kohta jo kaksi kuukautta ollut matonpesupaikat kuivina.
- Maskueisarasta
Kyllä tää meidän Masku on surkea kun ei vesi riitä. Nousiaisissa ja Mynämäessä ei ole mitään ongelmia veden riittämisessä.
- Jo-on-kumma
Elokuu lähestyy loppuaan ja vieläkään ei matonpesupaikoilta tule vettä. Tämä alkaa ylittämään kohta jopa uutiskynnyksen
" Maskussa valtava vesipula. Vesi ei riitä edes matonpesupaikkoihin " - Viiltävä-totuus
Kunta on kuulemma päättänyt sulkea matonpesupaikat tältä kesältä. Joten jos haluatte mattojanne vielä pestä niin käyttäkää Nousiaisten matonpesu paikkaa.
- Kuntaonhassu
Olihan matonpesupaikat auki tänä kesänä sentään reilu kuukauden joten kyllä tässä nyt jonkinlainen ennätys rikottiin kunnan puolelta.
- Eilikikäänennätystä
Vuonna 1963 ei matonpesupaikkoja avattu laisinkaan koska niitä ei silloin vielä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446