Vedensäästötoimenpiteet Maskussa

Vesipula

Huonon vesitilanteen johdosta Kanta-Maskun, Lemun ja Askaisten matonpesupaikat suljetaan 25.6.2018 ja kenttien kastelu lopetetaan toistaiseksi.

14

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loverainy

Onko tietoo että koska matonpesupaikat taas avataan kun sitä vettäkin näyttäisi nyt tulevan?

• Vireävereä-Masku

Ei avata matonpesupaikkoja ainakaan hetkeen. Jos ei vettä ala tulemaan kunnolla joudutaan sulkemaan myös Nousiaisten matonpesupaikat.

• Koppelo-Hautamäki

Kävin eilen tarkastamassa tilanteen ja totta se oli että vettä ei tule matonpesupaikkoihin.

• vedenpitävää

Tässähän alkaa ihan oikeesti kohta tulla iso ongelma jos ei mattoja pääse pesemään. Mulla eteisen matto jo aika likainen.

• Sanomattaeiselvää

Osaako joku sanoa että voiko käyttää Nousiaisten matonpesupaikkoja?

• Sepestävämatto

Vain hätätilanteessa voi käyttää ja hätätilanteella tarkoitetaan että matto on oikeasti likainen ja että vieraita olisi tulossa.

• Moorjeens72

Itse olen säästänyt vettä käymättä suihkussa toukokuusta alkaen

• Noustelainen

Olinkin ihmetellyt että miksi aseman matonpesupaikalla on ollut nyt runsaasti käynyt matonpesiöitä. Täytyykin laittaa lappua että matonpesupaikka on vain Nousiaislaisten käytössä.

• Naururaikastaa

On tää jo koomisen naurettavaa että vieläkään ei vettä tule matonpesupaikalle. Kohta jo kaksi kuukautta ollut matonpesupaikat kuivina.

• Maskueisarasta

Kyllä tää meidän Masku on surkea kun ei vesi riitä. Nousiaisissa ja Mynämäessä ei ole mitään ongelmia veden riittämisessä.

• Jo-on-kumma

Elokuu lähestyy loppuaan ja vieläkään ei matonpesupaikoilta tule vettä. Tämä alkaa ylittämään kohta jopa uutiskynnyksen

" Maskussa valtava vesipula. Vesi ei riitä edes matonpesupaikkoihin "

• Viiltävä-totuus

Kunta on kuulemma päättänyt sulkea matonpesupaikat tältä kesältä. Joten jos haluatte mattojanne vielä pestä niin käyttäkää Nousiaisten matonpesu paikkaa.

• Kuntaonhassu

Olihan matonpesupaikat auki tänä kesänä sentään reilu kuukauden joten kyllä tässä nyt jonkinlainen ennätys rikottiin kunnan puolelta.

• Eilikikäänennätystä

Vuonna 1963 ei matonpesupaikkoja avattu laisinkaan koska niitä ei silloin vielä ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe