Kumpi on parempi nhrc vai moposportin mpr tehari?
Nhrc vs moposportin mpr tehoputki
19
8138
Vastaukset
- Mankikuski02
Mietin samaa
- hondamanki
Ei kumpikaan vaan vetäkää se custom putki ilman änkkää siihen
- Qwerty09888
Mankiinhan tulossa ellen ihan hakoteil oo.
Nelaril putkel on tärkeet et on vaa tarpeeks avara et en uako et olis huomattavaa teho eroa. Et se kumman ulkonäöst tykkää enemmä.- Jutustelija1
Kyllä nelarinkin putkissa on eroja kuten huomaat jos vertaat eri putkilla. Kannattaa myös muistaa että muulle viritys asteelle liian iso putki alkaa taas haitata menoa, eli kannattaa varmistaa putken sopivuus juuri omalle koneelle.
- Qwerty09888
Jutustelija1 kirjoitti:
Kyllä nelarinkin putkissa on eroja kuten huomaat jos vertaat eri putkilla. Kannattaa myös muistaa että muulle viritys asteelle liian iso putki alkaa taas haitata menoa, eli kannattaa varmistaa putken sopivuus juuri omalle koneelle.
Onhan niissä eroja, mutta yksisylinteriseen koneeseen mihin molemmat on suunniteltu, niin väitän ettei tule huomattavaa tehoeroa.
Parashan olisi tehdä oma putki juuri omalle koneelle mitotettuna mutta nuo kaupan tehoputket ovat ns yleismallisia, mitkä toimivat "hyvin" 95% mankeista.
- jinkkumanki17
onko eroa kumpi MPR putki se ovaali vai round.
- tääonvakioputki
eroa ei ole MPR ovaalissa ja roundissa
- eihyvämies
Vaikka oonki reilusti myöhässä, niin tää ketju on sen verran ylhäällä, että voisin oman mielipiteeni lyödä tänne
Eli NHRC on hieman pienempi, kun taas MPR on avarampi
Matalaviritteisessä mankissa (50-86cc) kummatkin käyvät hyvin, paitsi että mielestäni MPR:ssä on hienommat äänet, äänenvaimentimen avarammasta muodosta johtuen
Pakoputki ei ole mikään hyvä sijoitus, kun miettii, että avarretulla vakioputkella olen ajanut 125cc moottorin kanssa, eikä minkäänlaista eroa muuta kuin äänet, ja hiljaiset äänet tehokkaassa mopossa on vain plussaa- Jonne525
Mutta kumman äänet ovat kovemmat
- 70a7a4f4
Kummallakin on hyvä keulia autoa päin ja herätä letkuruokinnassa.
- Anonyymi
Mpr:ssä on paremmat äänet mutta väliä ei oikeastaan ole teholle
- Anonyymi
NHRC huutaa hyvin ja tuo kiihtyvyyttä EFI mankilla
Kummasta tulee pienemmät äänet? Nhrc vai mpr?
- Anonyymi
nyt halua nvastauksen että kummassa on kovemmat äänet nhrc vai mpr
- Anonyymi
mpr
- Anonyymi
Mites muitten 150cc mankin koneet on viritetty itellä yli 2 milliä madallettu kansi 28,7 imu puoli
- Anonyymi
Kuinka kova ääni tulee nhrc putkesta joka on mankissa kiinni niinku desibeliä
- Anonyymi
Ei liialliset
- Anonyymi
Joo kyllä toi mpr on kovempiäänisempi kun nhrc tehari. Kaverilla on toi nhrc ja itellä mpr niin huomaa hyvin. Tilailin joskus fiksaa.fi verkkokaupasta en tiiä onko niillä enään mut se oli ainaki sillo halvin mesta, Suosittelen kyl tota mprää, itel toiminu hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006