Nhrc vs moposportin mpr tehoputki

Mankipoika

Kumpi on parempi nhrc vai moposportin mpr tehari?

19

8558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mankikuski02

Mietin samaa

• hondamanki

Ei kumpikaan vaan vetäkää se custom putki ilman änkkää siihen

• Qwerty09888

Mankiinhan tulossa ellen ihan hakoteil oo.
      Nelaril putkel on tärkeet et on vaa tarpeeks avara et en uako et olis huomattavaa teho eroa. Et se kumman ulkonäöst tykkää enemmä.

• Jutustelija1

Kyllä nelarinkin putkissa on eroja kuten huomaat jos vertaat eri putkilla. Kannattaa myös muistaa että muulle viritys asteelle liian iso putki alkaa taas haitata menoa, eli kannattaa varmistaa putken sopivuus juuri omalle koneelle.

• Qwerty09888
        Jutustelija1 kirjoitti:

Kyllä nelarinkin putkissa on eroja kuten huomaat jos vertaat eri putkilla. Kannattaa myös muistaa että muulle viritys asteelle liian iso putki alkaa taas haitata menoa, eli kannattaa varmistaa putken sopivuus juuri omalle koneelle.

Onhan niissä eroja, mutta yksisylinteriseen koneeseen mihin molemmat on suunniteltu, niin väitän ettei tule huomattavaa tehoeroa.
        Parashan olisi tehdä oma putki juuri omalle koneelle mitotettuna mutta nuo kaupan tehoputket ovat ns yleismallisia, mitkä toimivat "hyvin" 95% mankeista.

• jinkkumanki17

onko eroa kumpi MPR putki se ovaali vai round.

• tääonvakioputki

eroa ei ole MPR ovaalissa ja roundissa

• eihyvämies

Vaikka oonki reilusti myöhässä, niin tää ketju on sen verran ylhäällä, että voisin oman mielipiteeni lyödä tänne
      Eli NHRC on hieman pienempi, kun taas MPR on avarampi
      Matalaviritteisessä mankissa (50-86cc) kummatkin käyvät hyvin, paitsi että mielestäni MPR:ssä on hienommat äänet, äänenvaimentimen avarammasta muodosta johtuen
      Pakoputki ei ole mikään hyvä sijoitus, kun miettii, että avarretulla vakioputkella olen ajanut 125cc moottorin kanssa, eikä minkäänlaista eroa muuta kuin äänet, ja hiljaiset äänet tehokkaassa mopossa on vain plussaa

• Jonne525

Mutta kumman äänet ovat kovemmat

• 70a7a4f4

Kummallakin on hyvä keulia autoa päin ja herätä letkuruokinnassa.

• Anonyymi

Mpr:ssä on paremmat äänet mutta väliä ei oikeastaan ole teholle

• Anonyymi

NHRC huutaa hyvin ja tuo kiihtyvyyttä EFI mankilla

• Kummasta tulee pienemmät äänet? Nhrc vai mpr?

• Anonyymi

nyt halua nvastauksen että kummassa on kovemmat äänet nhrc vai mpr

• Anonyymi

mpr

• Anonyymi

Mites muitten 150cc mankin koneet on viritetty itellä yli 2 milliä madallettu kansi 28,7 imu puoli

• Anonyymi

Kuinka kova ääni tulee nhrc putkesta joka on mankissa kiinni niinku desibeliä

• Anonyymi

Ei liialliset

• Anonyymi

Joo kyllä toi mpr on kovempiäänisempi kun nhrc tehari. Kaverilla on toi nhrc ja itellä mpr niin huomaa hyvin. Tilailin joskus fiksaa.fi verkkokaupasta en tiiä onko niillä enään mut se oli ainaki sillo halvin mesta, Suosittelen kyl tota mprää, itel toiminu hyvin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe