... saa mainostaa jollain toisella saitilla olevaa kirjoitustaan täällä ja panemaan vielä linkin sinne?
Minuun Ahtisaari-kirjoituksien osalta olette poistaneet vastaavat tältä palstalta.
Sherifit, miksi KKK ...
14
561
Vastaukset
- sanoa,
että Ahtisaari-tutkielma on majesteetillista vyörytystä saitin kunkulta Oiva Härköseltä. Ne pohjautuvat paljolti julkaistuihin sanomalehtikirjoituksiin ja ovat siten jo yhden tiukan seulan läpäisseet.
On kummallista, että niitä kohdellaan ylläpidon taholta nihkeämmin kuin KKK:n Urkki-kirjoituksia. KKK on tosiaan saanut mainostaa "tutkielmiaan" vapaasti mennentullen ylläpidon puuttumatta.- liittyykin...
palstan aihepiiriin Maalaisliittolaisena aina parin mainoksen verran.
Jospa Oiva, kaikella kunnioituksella, menisi mainostamaan Ahtisaarikirjoituksiaan demaripalstalle? - puolueisiin
liittyykin... kirjoitti:
palstan aihepiiriin Maalaisliittolaisena aina parin mainoksen verran.
Jospa Oiva, kaikella kunnioituksella, menisi mainostamaan Ahtisaarikirjoituksiaan demaripalstalle?Virkaansa astuessaan presidentti luopuu puoluesidonnonaisuuksista - myös jäsenkirjastaan. Näin Kekkonen ja Ahtisaari ovat tässä mielessä täysin samassa asemassa näiden palstojen suhteen.
- liittyykin
puolueisiin kirjoitti:
Virkaansa astuessaan presidentti luopuu puoluesidonnonaisuuksista - myös jäsenkirjastaan. Näin Kekkonen ja Ahtisaari ovat tässä mielessä täysin samassa asemassa näiden palstojen suhteen.
Ei presidentiksi astuminen kuitenkaan poista puoluemenneisyyttä, eikä niitä toimia, joita silloin kyseiset henkilöt ovat tehneet.
Ei se poista edes niitä toimia, joita ennen minkään puolueen jäsenyyttä kyseiset henkilöt olisivat tehneet. (Huom. Kekkonen 1917.)
Kekkonen siis oli Maalaisliittolainen ja Ahtisaari demari.
Näin olisi perustellumpaa mainostaa Ahtisaaresta kerättyjä negatiivisia lehtileikkeitä demaripalstalla.
::::::::::::::::
Voihan joku vaihdella puoluettaan tuon tuosta, jolloin sinun logiikkasi mukaan hänestä ei voisi kirjoittaa hänen entisen puolueensa palstalla, koska hän ei enää ole sen puolueen jäsen?
Eikä toisaalta myöskään henkilön uuden puolueen palstalla voisi kirjoittaa hänen vanhasta puoluetaustastaan, koska se taas kuuluisi sinne vanhan puolueen palstalle?
Olisi hankalaa lukea, jos osa viestistä pitäisi aina kirjoittaa toiselle palstalle, ehkä kolmannellekin.
Olisi ainakin hankala kirjoittaa.
No, tämä edellämainittu ei kuitenkaan Kekkosta ja Ahtisaarta sillälailla koske, että he olisivat puoluekantaansa vaihdelleetkaan, mutta tuli vaan mieleen. - äänestäjä
puolueisiin kirjoitti:
Virkaansa astuessaan presidentti luopuu puoluesidonnonaisuuksista - myös jäsenkirjastaan. Näin Kekkonen ja Ahtisaari ovat tässä mielessä täysin samassa asemassa näiden palstojen suhteen.
Luopuiko Ahtisaari tai Halonen PUOLUEkirjastaan , minulla on toinen kuva asiasta . Taisi olla takataskussa koko ajan.
- *****
riippumatta kuuluvat AINA huuhaa-palstalle" Siinä se ero on. Sinulla lipsuu, KKK:lla ei.
- oivahärkönen
KKK:n Kekkosta halventavat kirjoitukset ja toisaalta Tanneria ylistävät kirjoitukset "lipsuivat" vähintäin yhtä paljon kuin minun Ahtisaarta arvostelevat kirjoitukset. Näitä KKK sai vapaasti esitellä ja asettaa linkkejä niille palstoille, joissa ne oli julkaistu. Minä en saa.
Kirjoitukseni pääsisältö on lisäksi valtiosääntötaistelu, joka 90-luvulla käytiin oikeastaan Ahtisaari vastaan muut politikot ja lehdistö, koskee kyllä kepuakin ja olisi niin kepupalstalle sopivampi kuin monet teihän rautatehden johtamien koklipien räävimiset. - Otsikossa hymiö
oivahärkönen kirjoitti:
KKK:n Kekkosta halventavat kirjoitukset ja toisaalta Tanneria ylistävät kirjoitukset "lipsuivat" vähintäin yhtä paljon kuin minun Ahtisaarta arvostelevat kirjoitukset. Näitä KKK sai vapaasti esitellä ja asettaa linkkejä niille palstoille, joissa ne oli julkaistu. Minä en saa.
Kirjoitukseni pääsisältö on lisäksi valtiosääntötaistelu, joka 90-luvulla käytiin oikeastaan Ahtisaari vastaan muut politikot ja lehdistö, koskee kyllä kepuakin ja olisi niin kepupalstalle sopivampi kuin monet teihän rautatehden johtamien koklipien räävimiset....
- *****
oivahärkönen kirjoitti:
KKK:n Kekkosta halventavat kirjoitukset ja toisaalta Tanneria ylistävät kirjoitukset "lipsuivat" vähintäin yhtä paljon kuin minun Ahtisaarta arvostelevat kirjoitukset. Näitä KKK sai vapaasti esitellä ja asettaa linkkejä niille palstoille, joissa ne oli julkaistu. Minä en saa.
Kirjoitukseni pääsisältö on lisäksi valtiosääntötaistelu, joka 90-luvulla käytiin oikeastaan Ahtisaari vastaan muut politikot ja lehdistö, koskee kyllä kepuakin ja olisi niin kepupalstalle sopivampi kuin monet teihän rautatehden johtamien koklipien räävimiset.näytä vieläkään tajuavan, mitä todellista eroa on sinun ja KKK:n kirjoituksilla. Yksi peruseroista on jo siinä, että KKK perustaa kirjoittelunsa muiden, usein jopa myös kepunkin joukossa arvostettujen henkilöiden tutkimuksiin asioista. Sinä perustat kirjoituksesi vain ja ainoastaan omiin mielipiteisiisi ja päähänpiinttymisiisi.
Tuolta lähtöpohjalta syntyy suuri ero ja nimenomaan KKK:n eduksi. Siispä, johtopäätökseni on: Oivalla ote lipsuu, KKK:lla se pitää!
Kaksi eläkeläistä vastakkain, mutta sarja on toiselle liian raskas. Pysyttele sinä Kellokosken-Tikkurilan-linjoilla ja jätä nuo isommat asiat muille. Et nolaa itseäsi niin pahasti. Varmaan Vantaan kunnallispolitiikasta löytyisi jokin sinulle sopiva ronkkimiskohde, vaikkapa koiranpaskojen siivouksen poliittiselta siiveltä. Saisitpahan ainakin päteä halusi mukaan ilman suurempia mokia. - ja heh
***** kirjoitti:
näytä vieläkään tajuavan, mitä todellista eroa on sinun ja KKK:n kirjoituksilla. Yksi peruseroista on jo siinä, että KKK perustaa kirjoittelunsa muiden, usein jopa myös kepunkin joukossa arvostettujen henkilöiden tutkimuksiin asioista. Sinä perustat kirjoituksesi vain ja ainoastaan omiin mielipiteisiisi ja päähänpiinttymisiisi.
Tuolta lähtöpohjalta syntyy suuri ero ja nimenomaan KKK:n eduksi. Siispä, johtopäätökseni on: Oivalla ote lipsuu, KKK:lla se pitää!
Kaksi eläkeläistä vastakkain, mutta sarja on toiselle liian raskas. Pysyttele sinä Kellokosken-Tikkurilan-linjoilla ja jätä nuo isommat asiat muille. Et nolaa itseäsi niin pahasti. Varmaan Vantaan kunnallispolitiikasta löytyisi jokin sinulle sopiva ronkkimiskohde, vaikkapa koiranpaskojen siivouksen poliittiselta siiveltä. Saisitpahan ainakin päteä halusi mukaan ilman suurempia mokia.Tyypillistä kapi-ukkoa.
- oivahärkönen
***** kirjoitti:
näytä vieläkään tajuavan, mitä todellista eroa on sinun ja KKK:n kirjoituksilla. Yksi peruseroista on jo siinä, että KKK perustaa kirjoittelunsa muiden, usein jopa myös kepunkin joukossa arvostettujen henkilöiden tutkimuksiin asioista. Sinä perustat kirjoituksesi vain ja ainoastaan omiin mielipiteisiisi ja päähänpiinttymisiisi.
Tuolta lähtöpohjalta syntyy suuri ero ja nimenomaan KKK:n eduksi. Siispä, johtopäätökseni on: Oivalla ote lipsuu, KKK:lla se pitää!
Kaksi eläkeläistä vastakkain, mutta sarja on toiselle liian raskas. Pysyttele sinä Kellokosken-Tikkurilan-linjoilla ja jätä nuo isommat asiat muille. Et nolaa itseäsi niin pahasti. Varmaan Vantaan kunnallispolitiikasta löytyisi jokin sinulle sopiva ronkkimiskohde, vaikkapa koiranpaskojen siivouksen poliittiselta siiveltä. Saisitpahan ainakin päteä halusi mukaan ilman suurempia mokia.Olet melkoinen raukka, kun riehut tällä palstalla tuommoisen nimimerkin kuin ********* varassa. Minä, niinkuin KKKkin, esiinnymme omalla nimellämme.
- *****
oivahärkönen kirjoitti:
Olet melkoinen raukka, kun riehut tällä palstalla tuommoisen nimimerkin kuin ********* varassa. Minä, niinkuin KKKkin, esiinnymme omalla nimellämme.
Mikä kumma on, kun et meuhkaa noille muille nimimerkeille? Onko mielestäsi oikeus ainoastaan sinua myötäileviä kirjoituksia kirjoittaa nimmarilla? Vai häiritseekö sinua se, että joku huomaa lipsuilusi?
Voi että: Oiva-ressukkaa itkettää kova kohtalo.
Muista Oiva, että sinun kohdallasi:
Live is shit and then you die...- yrtuyru
trutyutyu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504