Kenet molemmat

Anonyymi-ap

Sä haluat mies?

17

1555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miksi kukaan haluasi sen miehen? Täytyy olla elämäänsä ja itseensö kyllästynyt jos siihen koskee. Mieluuumin vaikka hautaan.

• Anonyymi00002
      UUSI

Elä pelkää ole huoleti ei tarte sinun koskea joskaan ei kenenkään muunkaan.
      Koitan pysyä poissa silmistä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Minä kuulun Jumalalle ihan...

• Anonyymi00014
        UUSI

Well beam us readers up too aloittajasetä’s keke skeema’s

• Anonyymi00004
      UUSI

Tunnetaanko me kun niin usein kirjoitat?

• Anonyymi00015
        UUSI

Sitäkö tämä sinun päässäsi tarkoittaa että tämä ns aloittaja, joka on mies joka fantasio olevansa vallinnan risteyksessä (eikö se ole hömppäpömpät aika ilmiselvää) tuntee sinut kun niin usein kirjoittaa? Oikeastaan lauserakenteesi kertoi jo kaiken olennaisen- että koska tämä äijä kirjoittaa sarjatulella naisena esiiintyen, niin sinä tunnet sen sillä perusteella. Kyseessä on varmasti joku todellisuustauko näin nääs nätisti ilmaisten

• Anonyymi00005
      UUSI

haluan vain yhden tietyn joka vieläkin rakastaa minua ja kun aikanaan tapasimme tai kun tuli eteeni katsoi minua sitten että teki selväksi ketä on päättänyt rakastaa

• Anonyymi00006
        UUSI

Kaunista, kuka tämä on?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kaunista, kuka tämä on?

niin se on. kun oikein kolahtaa sitä on ns kanttu vei ja valmis menemään seinästä läpi.
        joo, no en voi sitä kertoa.

• Anonyymi00008
        UUSI

Ymmärsitkö heti?

• Anonyymi00009
      UUSI

Ketjusta huomaan, minulla voisi olla faneja. Ensinnäkin pitääkö ajatella aina vakavasti, että jokaisen kanssa pitäisi mennä sänkyyn ja sekstailla saman tien. Jos minulla olisi ystävinä vaikka kaksi naista, voihan olla etten menisi syvimpään seksiin kuin ehkä myöhemmin, jos jompikumpi haluaisi. Ihmisissä on muutakin kuin hetken kiihko. Tärkeintä on hyvä olo ja vapaaehtoisuus, mitään ei tarvitse tehdä pakolla. Olen intensiivinen mies ja tykkään jo naisen läheisyydestä ja kosketuksesta. Ei kaikesta tarvitse tehdä niin mustavalkoista draamaa vaan tutustua ihmisiin ja edetä luonnollisuuden kautta. Tärkeintä on, että ihmiset rakastavat ja arvostavat toisiaan ja heillä on hyvä olo toisistaan.

• Anonyymi00010
        UUSI

😂Tähän on jo lähtökohtaisesti pielessä. "Jos minulla olisi ystävinä vaikka kaksi naista, voihan olla etten menisi syvimpään seksiin kuin ehkä myöhemmin, jos jompikumpi haluaisi."

Eihän tossa ole kahdesta kaverista kyse, vaan tutustumisesta tai treffailusta, josta sinä valitset kiinnostavamman.
        Kaverisuhteet on kaverisuhteita, ei mitään lämmitellään pikkuhiljaa kosketellen... Se on silloin jo enemmän.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

😂Tähän on jo lähtökohtaisesti pielessä. "Jos minulla olisi ystävinä vaikka kaksi naista, voihan olla etten menisi syvimpään seksiin kuin ehkä myöhemmin, jos jompikumpi haluaisi."

Eihän tossa ole kahdesta kaverista kyse, vaan tutustumisesta tai treffailusta, josta sinä valitset kiinnostavamman.
        Kaverisuhteet on kaverisuhteita, ei mitään lämmitellään pikkuhiljaa kosketellen... Se on silloin jo enemmän.

En mieti ovatko he kavereita tai ystäviä, minulle hän on ihminen, johon haluan tutustua. En määrittele alkuun suhdetta mihinkään suuntaan vaan se etenee luonnollisesti ja pakottamatta. En muutenkaan hamua lukuisia ystäviä elämääni.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Joo ei mitään välii. Mullakin on kymmeniä mies ystäviä😅😁mitä välii hei. Mennään tällä mitä toi mieskin sanoo. Ne on vaan "kavereita"

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

En mieti ovatko he kavereita tai ystäviä, minulle hän on ihminen, johon haluan tutustua. En määrittele alkuun suhdetta mihinkään suuntaan vaan se etenee luonnollisesti ja pakottamatta. En muutenkaan hamua lukuisia ystäviä elämääni.

Minä kyllä naisena ymmärrän tämän. En itsekään enää lähtisi uuteen suhteeseen muuten kuin ystävyyden kautta. Ystävät on arvokkaita, parisuhde ei ole välttämätön, en uhraisi päivääkään vapaudesta ihmiseen, jota en valmiiksi tunne hyvin.

• Anonyymi00016
        UUSI

Ja jos tästä aloittajaäijän monologin osuudesta viimeistään lukijat ei tajua, että tämä aapee elää fantasiaa tämän palstan kautta, niin damage on peruuttamaton

• Anonyymi00017
      UUSI

Taitaa tämä palstasetä asua vaan täällä palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      76
      3621
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      33
      2979
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      77
      2676
    4. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2644
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2395
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2272
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      56
      1911
    8. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1746
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      15
      1702
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1653
    Aihe