Sä haluat mies?
Kenet molemmat
17
1555
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi kukaan haluasi sen miehen? Täytyy olla elämäänsä ja itseensö kyllästynyt jos siihen koskee. Mieluuumin vaikka hautaan.
- Anonyymi00002UUSI
Elä pelkää ole huoleti ei tarte sinun koskea joskaan ei kenenkään muunkaan.
Koitan pysyä poissa silmistä. - Anonyymi00003UUSI
Minä kuulun Jumalalle ihan...
- Anonyymi00014UUSI
Well beam us readers up too aloittajasetä’s keke skeema’s
- Anonyymi00004UUSI
Tunnetaanko me kun niin usein kirjoitat?
- Anonyymi00015UUSI
Sitäkö tämä sinun päässäsi tarkoittaa että tämä ns aloittaja, joka on mies joka fantasio olevansa vallinnan risteyksessä (eikö se ole hömppäpömpät aika ilmiselvää) tuntee sinut kun niin usein kirjoittaa? Oikeastaan lauserakenteesi kertoi jo kaiken olennaisen- että koska tämä äijä kirjoittaa sarjatulella naisena esiiintyen, niin sinä tunnet sen sillä perusteella. Kyseessä on varmasti joku todellisuustauko näin nääs nätisti ilmaisten
- Anonyymi00005UUSI
haluan vain yhden tietyn joka vieläkin rakastaa minua ja kun aikanaan tapasimme tai kun tuli eteeni katsoi minua sitten että teki selväksi ketä on päättänyt rakastaa
- Anonyymi00006UUSI
Kaunista, kuka tämä on?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaunista, kuka tämä on?
niin se on. kun oikein kolahtaa sitä on ns kanttu vei ja valmis menemään seinästä läpi.
joo, no en voi sitä kertoa. - Anonyymi00008UUSI
Ymmärsitkö heti?
- Anonyymi00009UUSI
Ketjusta huomaan, minulla voisi olla faneja. Ensinnäkin pitääkö ajatella aina vakavasti, että jokaisen kanssa pitäisi mennä sänkyyn ja sekstailla saman tien. Jos minulla olisi ystävinä vaikka kaksi naista, voihan olla etten menisi syvimpään seksiin kuin ehkä myöhemmin, jos jompikumpi haluaisi. Ihmisissä on muutakin kuin hetken kiihko. Tärkeintä on hyvä olo ja vapaaehtoisuus, mitään ei tarvitse tehdä pakolla. Olen intensiivinen mies ja tykkään jo naisen läheisyydestä ja kosketuksesta. Ei kaikesta tarvitse tehdä niin mustavalkoista draamaa vaan tutustua ihmisiin ja edetä luonnollisuuden kautta. Tärkeintä on, että ihmiset rakastavat ja arvostavat toisiaan ja heillä on hyvä olo toisistaan.
- Anonyymi00010UUSI
😂Tähän on jo lähtökohtaisesti pielessä. "Jos minulla olisi ystävinä vaikka kaksi naista, voihan olla etten menisi syvimpään seksiin kuin ehkä myöhemmin, jos jompikumpi haluaisi."
Eihän tossa ole kahdesta kaverista kyse, vaan tutustumisesta tai treffailusta, josta sinä valitset kiinnostavamman.
Kaverisuhteet on kaverisuhteita, ei mitään lämmitellään pikkuhiljaa kosketellen... Se on silloin jo enemmän. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
😂Tähän on jo lähtökohtaisesti pielessä. "Jos minulla olisi ystävinä vaikka kaksi naista, voihan olla etten menisi syvimpään seksiin kuin ehkä myöhemmin, jos jompikumpi haluaisi."
Eihän tossa ole kahdesta kaverista kyse, vaan tutustumisesta tai treffailusta, josta sinä valitset kiinnostavamman.
Kaverisuhteet on kaverisuhteita, ei mitään lämmitellään pikkuhiljaa kosketellen... Se on silloin jo enemmän.En mieti ovatko he kavereita tai ystäviä, minulle hän on ihminen, johon haluan tutustua. En määrittele alkuun suhdetta mihinkään suuntaan vaan se etenee luonnollisesti ja pakottamatta. En muutenkaan hamua lukuisia ystäviä elämääni.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaverisuhteet on kaverisuhteita, ei mitään lämmitellään pikkuhiljaa kosketellen... Se on silloin jo enemmän.Joo ei mitään välii. Mullakin on kymmeniä mies ystäviä😅😁mitä välii hei. Mennään tällä mitä toi mieskin sanoo. Ne on vaan "kavereita"
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En mieti ovatko he kavereita tai ystäviä, minulle hän on ihminen, johon haluan tutustua. En määrittele alkuun suhdetta mihinkään suuntaan vaan se etenee luonnollisesti ja pakottamatta. En muutenkaan hamua lukuisia ystäviä elämääni.
Minä kyllä naisena ymmärrän tämän. En itsekään enää lähtisi uuteen suhteeseen muuten kuin ystävyyden kautta. Ystävät on arvokkaita, parisuhde ei ole välttämätön, en uhraisi päivääkään vapaudesta ihmiseen, jota en valmiiksi tunne hyvin.
- Anonyymi00016UUSI
Ja jos tästä aloittajaäijän monologin osuudesta viimeistään lukijat ei tajua, että tämä aapee elää fantasiaa tämän palstan kautta, niin damage on peruuttamaton
- Anonyymi00017UUSI
Taitaa tämä palstasetä asua vaan täällä palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot763621Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe332979- 772676
- 282644
- 192395
- 522272
- 561911
- 581746
- 151702
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111653