Huomenna käynnistyy hintakilpailu Savonlinnassa ? Miten lie toimii paikallisilla Mikki hiirillä?
Asiakaspalvelutaidottomia ainakin on suuri osa,no tästä lähtien voi tilata mieleisensä auton,eli Mercedeksen ja jonosta valita mieleisensä kuskinkin.
Kertokaas luppakorvat,miten homma käytännössä menee,kun tilaan autoa puhelimella?Kai saan valita auton ,kuskin ja tietää hinnan puhelimessa?
Taksitavonlinna
5
1246
Vastaukset
- Aatu
Ainakin yksi Mopotaksi tulee mukaan.
Myös saunataksi on suunnitteilla. Entäs polokupyörätaksi?:D Alaikäsettii voes ruveta tiennoommaa :D:D
- CinSun
Myös aikuisviihteen kautta kuuluisuutta saanut faketaxi on viime tietojen mukaan tulossa.
- Tappeluitako
Mitenkäs jonotus toimis jos ois jonoja, kun etummainen auto ei olekaan se ainut mihin mennään, vaan voit hypätä vaikka jonon keskeltä jos muita ei kiinnosta!
- Jannekoseoli
Lauantaina olin häppärin valtavassa taksijonossa ensimmäisenä,mutta en mennyt ensimmäiseen autoon,Oli joku kiinalainen tai korealainen.Kuski yritti mussuttaa järjestyksestä,mutta kerroin faktat ja käskin renkiä isännän ottein !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922