Nainen lähdetkö liikenteeseen nyt illalla?
Lähteekö Neiti
14
431
Vastaukset
En, on vähän muuta tekemistä.
- Nainen-Täältä
koko päivän ollu menossa, niin pyhitän iltani kotona oleiluun.
Telkkarin katseluun, pientä fiksausta asuntoon, jos sattuu inspis iskemään, mutta jos ei, niin sitten vaan oleilua.
Kuin itselläsi? Joko menokkaat on jalassa ;)? - Lapio
Niin mihkä ???!!!!
- näkymätönNinni
kyllä, lenkille.
- Liikenteensekaanko
Liikenteeseen ? Liikenteeseen. En. Mutta baariin tai viihteellekö ?
Tittidii.- toivottavasti
Sulla on hauskaa siellä. Mä riudun sillä välin täällä.
- Ainasekusipäätekeesen
En lähde en. Kiitos kysymästä. Peräännyn nyt kaikista jutuista kiitos kuuluu ex miehelleni, joka katsoi TAAS jälleen kerran vatsaani ja kysyi oletko raskaana ?
Ei en ole menossa minnekään. Menen sänkyyn nukkumaan ja itkemään. - jepsolin
ja kotiuduin. Uimareissu. Vesi oli kylmää. Hrrrrr. Ihankuin syksyllä.
- Yhdelle
Oliko tuo treffi pyyntö :) jos tarjoat niin kyllä. Halvaks tulee, olen paastolla. Puolikas paukku riittää koko illaksi. Ja kuukahdan unten maille.
Kävin vaan autoajelulla. Ja kohta unille huomenna huoltotyötä.
Joten hyvää yötä Neidille ja kivoja unia! 😘- Pikkukukkaelluhallo
❤☀
Huku hyvin...sinisiä unia....💤😴
- enjaksa
minäkin olen ihan rättipoikki, vaikka raavas mies oonkin. Tänään keskustassa oli näytillä ihan paljaita tissejä. :O Järkytyin, kun en oottanut mitään sellaista. :D
- Mene.pois.täältä
Olet pettymys. Johannaa kaipaat
- eipidäpaikkansa
en edes tunne ketään johannaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493959Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123521Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai482952Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122912Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1442541- 502214
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161478"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1041432Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631324Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381189