Miksi et ota

Kysynnyt

Häneen yhteyttä???????

56

1898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaisin

      Heti jos olisi yhteystiedot.

      • yhteystiedoton

        Sama.


      • ottaisin
        yhteystiedoton kirjoitti:

        Sama.

        Eikö olekkin ihan pepusta?


      • yhteystiedoton
        ottaisin kirjoitti:

        Eikö olekkin ihan pepusta?

        On.


      • nysägiggelilhomeril

        niii juuuu heti olisit häiriköimässä ja spämmimässä whatsapp viesteillä, feikkiprofiilikuvalla ja prepaidnumerosta tietenkin houuumeeeeeriiiiiiiii.


    • Qerrewqrr

      Koko juttu kun oli niin epäselvä. Liikaa miinuksia ja toisella melkein yhtä paljon plussia.

      • hämmentynyt

        Mitä tarkoitat? Mitä ihmeen miinuksia ja plussia? Kenellä?


    • sydänhajoaa

      En ole sopiva enkä oikea hänelle.
      Mutta en koskaan unohda. 💔
      Miehelle.

      • UteliaskoVain

        Näin minäkin lähes tunnun ajattelevan hänestä. Se tunne, sisältöä jäin kaipaamaan. Halusin, mut pelko ym. asiat vaikuttivat, ettei löydetty lopulta toisiamme?


      • SulleRakasNainen

        Rakastan Sinua kyllä koko sydämestäni, ei hätää. En vain halua tänne enää kirjoittaa! En tykkää palstasta yhtään. ❤️❤️


    • yhteystiedot

      puuttuu täältäkin.

    • eöfföcöcö

      On parempi ettei tällainen hullu ota yhteyttä.

    • Koska.minullaon.olut

      Tiedän hyvin suhtautumisensa alkohilan mielipiteeseen, yhteydenotto ois vihoviimone vitsi sit, sillä tiiän siskosta mitä naiset olikaan miähiään... kjiähkjiäh KÄKÄ
      https://m.youtube.com/watch?v=qPedavyqUOs
      T.HÄHHÄ. Painus reikääs siittelemähä takas kenkääs, pierusi piättämähä. Minu olut siu pirun solu toluines horo. Moro.
      Rauhallista illanjatkoa. Mitä rauhallisinta, arvonlisäveroinenne, herra prinsessa. :)

    • Enkilpailesenkanssa

      Vatsamakkarani on tiellä. En ylety puhelimeen.

    • Hairahdus

      Ottanut joskus enkä oikein tie mitä tapahtu🤔

    • eivoimitään

      Hän (nainen) on kieltänyt.

    • ihmistenkeskellä

      Ei ole yhteystietoja, mutta ehkä kohtaamme joskus kesän jälkeen jossain.

    • Siinä on riski että saattaa mennä väärään numeroon. :D

    • onhantäshuumoriiki

      Ei naurata mikään, mutta ihan pikkuisen naurattaa ajatus, että kuinka sekona hän pitäisi mua, jos laittaisin viestin. Ihan puskista. Taas.

      • oottelen

        Haittaisko se mittään?


    • eipämuuta

      Ollaan jo tahoillamme varattuja, se aika meni jo. Välillä kaipaan, kai se ensirakkaus jää vaan nii tiukasti tuonne sisuksiin.

      • ihankysynvaan

        Millainen ensirakkaus, milloin kohtasit hänet ekan kerran?


      • vastaanpavain

        Ollaan tunnettu toisemme aina.


    • En halua häiritä, pitäisi mua varmaan hulluna stalkerina (mikä mä ehkä olenkin?)... :/ Ja oma tilanne on nykyisellään, noh, epäselvä. En ehkä halua sotkea häntä tähän.

      Poistin hänen numeronsa kännykästä jo ajat sitten, ettei vaan tulisi laitettua mitään "on aamuyö ja olen yksin ja humalassa ja ajattelen taas sinua" viestejä sinne suuntaan. (...Mulla on joskus nukkumisvaikeuksia, joita yritän joskus hoitaa viinalla - ja kun on rutkasti univelkaa niskassa ja yksinäinen olo ja pimeään ei enää uskalla katsella, niin siinä on iso riski tehdä tyhmyyksiä...)

    • yksivaan

      Ihan turha ottaa häneen enään yhteyttä. Jos kerran sillä on uuden haku päällä, niin miksi enään sekaantua.

    • halpuutus

      Ei yhteystietoja. Mutta vaikka olisikin, selvisi että on vain sen yhden asian perässä, joten ei kiinnosta. Löytää sitä pillua kyllä muualta.

    • vainsiksi

      Vain yht.tiedot puuttuvat.

    • yli50Sinkku

      Vahva tunne, ettei toinen halua päästää minua enään lähelleen? Torjunnat enemmän uhkailevia ja ehdottomia? Lähinnä sellaisia, ettei houkuttele selittämään edes tapahtuneita? Tuntuu vaikeaselkoiselta tällä hetkellä ja vaikeasti lähestyttävältä. Ehkä jopa luotaan pois työntävältä?

      Tuntuu siltä, että tilanne vaatii aikaa parantua, ottamalla etäisyyttä näkemyksiimme, ehkä auttaa ymmärtämään menneet erilaisina ja myönteisempänä? Nyt kompuroimme tunteiden myllerryksessä ilman järki perusteluja? Ehkä tulevaisuudessa voimme jopa puhua ja nauraa näille kokemuksille?

      Ehkä nyky tilanteemme ei vain ollut oikea kohtaamiselle? Liikaa omia huolia ja luottamuksen puutetta ja epävarmuutta, aiheuttamaan kuilua välillemme? En koe olevani helppo, enkä kovin ymmärrettäväkään osapuoli. Voin vain pahoitella olemassaoloani? Hömelö olotilaani.

      • Olet varmaankin tehnyt aivan oikeat tulkinnat tilanteesta.
        Jatka vain T- eli TP mies (pks) asiallisen yrittelevien ja
        rivouksia sisältävien viestien vuorotellen kirjoittelua palstalle.

        Kyllä se siitä!


      • yli50Sinkku

        Ei osunut tää mulle, en ole ollut tekemisissä kenenkään M naisen kanssa, et sorry. Enkä harrasta edes anonyyminä rivouksien heittelyä palstalla.


    • Seksisuhdetta

      Hän käyttäytyi tavalla josta sain käsityksen ettei minua tarvitse kun satunnaiseen seksiin kun muut paremmat tytöt ei anna.

      Minulla on miehiä jotka arvostaa minua, eikä alenna ja haluaa enemmän kuin seksisuhteen

      Tarpeemme ei kohtaa, siksi en ota yhteyttä

      • OletIhanaKulta

        Anteeksi rakas, tunnen sua kohtaan voimakasta intohimoa, sehän on vaan hyvä juttu. Oot niin ihana ja hyvännäköinen nainen. Ennen kaikkea syvää romanttista rakkautta tunnen Sua kohtaan ja tarvitsen läheisyyttäsi, kosketustasi ja rakkauttasi!! Oon susta ihan riippuvainen. Haluan sinusta ystävän, kumppanin ja aviopuolison. Olet mun sielunkumppani ja tärkeintä maailmassa. En ole kiinnostunut muista, huumaan vaan niitten kauneuden, mutta ei siinä ole mitään sen enempää, ystäviä saatan halata vain ystävämielessä, siinäkään ei oo mitään muuta, kaikki nämä vuodet olen susta unelmoinut ja sua ihaillut! Tiedät sen, rakkaani. Mä oon ihan hulluna suhun, en mä muuten tärisis ja haltioitus lähelläsi. Rakastan Sinua, kulta ❤️❤️⚡️ Oot mulle Se


      • Herjallako
        OletIhanaKulta kirjoitti:

        Anteeksi rakas, tunnen sua kohtaan voimakasta intohimoa, sehän on vaan hyvä juttu. Oot niin ihana ja hyvännäköinen nainen. Ennen kaikkea syvää romanttista rakkautta tunnen Sua kohtaan ja tarvitsen läheisyyttäsi, kosketustasi ja rakkauttasi!! Oon susta ihan riippuvainen. Haluan sinusta ystävän, kumppanin ja aviopuolison. Olet mun sielunkumppani ja tärkeintä maailmassa. En ole kiinnostunut muista, huumaan vaan niitten kauneuden, mutta ei siinä ole mitään sen enempää, ystäviä saatan halata vain ystävämielessä, siinäkään ei oo mitään muuta, kaikki nämä vuodet olen susta unelmoinut ja sua ihaillut! Tiedät sen, rakkaani. Mä oon ihan hulluna suhun, en mä muuten tärisis ja haltioitus lähelläsi. Rakastan Sinua, kulta ❤️❤️⚡️ Oot mulle Se

        Parempi olisikin kun vuosi suhteessa oltiin. Vaikka varmaan feikkiä kun kaipailet jotain m-naista täällä koko suhteen ajan.

        Onko muitakin joita kaipailit samalla. Harmittaa että annoin pakit parille paremmalle miehelle sinun takiasi.

        En erota hyvää huonosta. Luulin sinua paljon paremmaksi

        Tuli halpa olo kun harrastimme seksiäkin tietenkin suhteessa vaikka tiesin näistä palsta leikeistäsi ja muista naisistasi


      • Hyvämuistinen
        OletIhanaKulta kirjoitti:

        Anteeksi rakas, tunnen sua kohtaan voimakasta intohimoa, sehän on vaan hyvä juttu. Oot niin ihana ja hyvännäköinen nainen. Ennen kaikkea syvää romanttista rakkautta tunnen Sua kohtaan ja tarvitsen läheisyyttäsi, kosketustasi ja rakkauttasi!! Oon susta ihan riippuvainen. Haluan sinusta ystävän, kumppanin ja aviopuolison. Olet mun sielunkumppani ja tärkeintä maailmassa. En ole kiinnostunut muista, huumaan vaan niitten kauneuden, mutta ei siinä ole mitään sen enempää, ystäviä saatan halata vain ystävämielessä, siinäkään ei oo mitään muuta, kaikki nämä vuodet olen susta unelmoinut ja sua ihaillut! Tiedät sen, rakkaani. Mä oon ihan hulluna suhun, en mä muuten tärisis ja haltioitus lähelläsi. Rakastan Sinua, kulta ❤️❤️⚡️ Oot mulle Se

        Imelletty perunalaatikko 😄


    • Mietteliäs_menijä

      Ei ole yhteystietoja eikä nimeä, eikä oikein edes varmuutta kaupungista. Tieto vain siitä paikasta, jossa kohdattiin. Se ei pitkälle johdattanut etsinnöistä huolimatta. Ei siis tainnut mies olla edes riihimäkeläinen.

    • eipä.kiinnosta

      No mitäs, piti mua huorana, halveerasi minkä ennätti, vaikutti myös väkivaltaiselta, julma luonne nyt ainakin.
      Tarpeetonta sanoa, että kiinnostukseni kuoli erittäin tehokkaasti. Eipä tule sitä enää juuri ajateltuakaan.

      • Onko myös alempi kommentti, vailla rekisteröityä nimimerkkiä, sinulta?

        Kirjoitustyyli on ainakin molemmissa kommenteissa silmiinpistävän samanlainen,
        ja kumpikin nimimerkki sisältää pisteitä sekä

        "eipä.kiinnosta" että
        "ElämäOn.OnSe"?


    • ElämäOn.OnSe

      Asiat eivät menneet nuorena putkeen ja sittemmin kumpikin tahoillaan naimisissa. Hän toivottavasti onnellisesti <3
      Enkä minä tiedä uskaltaisinko ottaa yhteyttä, vaikka oltais sinkkuja. Tämmötteenen vanha ja lihava, rupsahtanut ämmä.

      • Että ämmää pukkaa?
        Että voitkin olla katkera ukkeli.

        T-mies, et voi kirjoittaa ilman predikaattia: "Hän toivottavasti onnellisesti."
        Oikeaoppisessa lauseessa on aina predikaattiverbi, ja sen tietää "pitsimies",
        joka ei ole nuoruudenrakkauteni.

        Kovasti yritit taas esiintyä jonakuna toisena T-mies, mutta pieleen meni!


      • No, mitäpä kuuluu "vanha, lihava ja rupsahtanut"
        ukko? (Onko mukavaa vetää hametta ylle, ja
        yrittää esiintyä naisena?)


      • Hyväähuomenta

        Ootsie trolli vai ootsie sekasin? En osaa päättää :D


    • ElämäOn.OnSe

      Hohhoijaa. Kaikki ei liity sinuun. Olen nainen ja miestä ikävöin. Ämmä ei viitannut nimeen. Ämmä=nainen=akka jne.. you know?
      Katkera en ole tippaakaan, surullinen kyllä. Sydämestäni toivon hänen olevan onnellinen.

    • tuperäköoletvieläkin

      Ei sitä leikkiä jaksa kukaan loppuelämän. Kyllästyy sitä olemaan heittopussina. Milloin kelpaa ja milloin ei. Loppuu se mielenkiinto kun tarpeeksi monta kertaa nöyryyttää. Vielä kuvittelee kuinka ystäviä oltaisiin. Toki vastaan joka kerta mutta itse en ota enään mitään yhteyttä. Ja katkera olen sen myönnän. Kun se osaisi myös jättää rauhaan. Aivan kun kiinnostaisi enään. Ei eikä mikään muukaan. Koita nyt lopettaa jos kerta ollaan tämä kaikki käyty otatako vai etkö ota? Ja mitä vastasit?

      • Voimorjensta

        Täällä käsket lopettaa. Kuka sä edes olet? Selvitelkää hyvät ihmiset asianne muualla kuin anonyyminä palstalla.


    • Totuuss

      Jostain syystä jännittää niin paljon, vaikka en ole ujo ihminen. Pitää varmaan ostaa jostain sipulikanavalta bentsoja, että uskaltaa lähestyä.

    • siksieneneen

      Koska en kehtaa enää. En halua saada mitään tykyn leimaa. Jos hän olisi mielensä muuttanut niin toivon että kertoisi siitä itse suoraan.

      • meinasinsiis

        siis *tyrkyn*


      • eivonkaaja

        Minäkään en kehtaa enää, koska en halua saada vonkaajan leimaa. Toivoisin toisen ottavan jos on mielensä muuttanut.


    • kohtaloratkaisee

      Jos kohtalo on tarkoittanut meidät yhteen, niin ei silloin tarte tehdä mitään.
      Siksi en ota yhteyttä.

      • kohtalokohtalo

        :D no just kylllä sen kohtalon eteen pitää vähän jotain yrittääkin


      • RakasMsinuttahdon
        kohtalokohtalo kirjoitti:

        :D no just kylllä sen kohtalon eteen pitää vähän jotain yrittääkin

        Vastaa kultsi mun yöllä lähettämään Meseviestiin? Tai tuu tänne kun ei pitkä matka?


    • RakasMsinuttahdon

      Voidaan sitten keksiä yhteisiä harrastuksia ❤️

    • Sesyy

      Ikäero...mies nuorempi..

    • Mennyttäaikaaetsimässä

      Kirjeen lähettäisin, mutta oliko osoitteessa kuja vai tie,
      ehkä vuosien jälkeen entistä vaikeampaa, ettei synny väärinkäsitystä tarkoitusperistä, ystävyyttä vain. N>M

      • Annathanselvityksen

        Samapostinumero. Lähetä vain. Tielle tulee helpommin. Lyhyempi matka. <3


    • saansiltiunelmoida

      Hän on varattu, varmasti kasvanut puolisonsa kanssa yhteen kun pitkä liitto takana ja paljon edessä. Ei tällaisella naisen huitakkeella olisi mitään mahkuja. Ja ei hänellä hurmurilla ole yhteystiedot julkisiakaan, ymmärtäähän sen. Hukkuisi ihailjattarien yhteydenottoihin se mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe