Häneen yhteyttä???????
Miksi et ota
56
1910
Vastaukset
- ottaisin
Heti jos olisi yhteystiedot.
- yhteystiedoton
Sama.
- ottaisin
yhteystiedoton kirjoitti:
Sama.
Eikö olekkin ihan pepusta?
- yhteystiedoton
ottaisin kirjoitti:
Eikö olekkin ihan pepusta?
On.
- nysägiggelilhomeril
niii juuuu heti olisit häiriköimässä ja spämmimässä whatsapp viesteillä, feikkiprofiilikuvalla ja prepaidnumerosta tietenkin houuumeeeeeriiiiiiiii.
- Qerrewqrr
Koko juttu kun oli niin epäselvä. Liikaa miinuksia ja toisella melkein yhtä paljon plussia.
- hämmentynyt
Mitä tarkoitat? Mitä ihmeen miinuksia ja plussia? Kenellä?
- sydänhajoaa
En ole sopiva enkä oikea hänelle.
Mutta en koskaan unohda. 💔
Miehelle.- UteliaskoVain
Näin minäkin lähes tunnun ajattelevan hänestä. Se tunne, sisältöä jäin kaipaamaan. Halusin, mut pelko ym. asiat vaikuttivat, ettei löydetty lopulta toisiamme?
- SulleRakasNainen
Rakastan Sinua kyllä koko sydämestäni, ei hätää. En vain halua tänne enää kirjoittaa! En tykkää palstasta yhtään. ❤️❤️
- yhteystiedot
puuttuu täältäkin.
- eöfföcöcö
On parempi ettei tällainen hullu ota yhteyttä.
- Koska.minullaon.olut
Tiedän hyvin suhtautumisensa alkohilan mielipiteeseen, yhteydenotto ois vihoviimone vitsi sit, sillä tiiän siskosta mitä naiset olikaan miähiään... kjiähkjiäh KÄKÄ
https://m.youtube.com/watch?v=qPedavyqUOs
T.HÄHHÄ. Painus reikääs siittelemähä takas kenkääs, pierusi piättämähä. Minu olut siu pirun solu toluines horo. Moro.
Rauhallista illanjatkoa. Mitä rauhallisinta, arvonlisäveroinenne, herra prinsessa. :) - Enkilpailesenkanssa
Vatsamakkarani on tiellä. En ylety puhelimeen.
- Hairahdus
Ottanut joskus enkä oikein tie mitä tapahtu🤔
- eivoimitään
Hän (nainen) on kieltänyt.
- ihmistenkeskellä
Ei ole yhteystietoja, mutta ehkä kohtaamme joskus kesän jälkeen jossain.
Siinä on riski että saattaa mennä väärään numeroon. :D
- onhantäshuumoriiki
Ei naurata mikään, mutta ihan pikkuisen naurattaa ajatus, että kuinka sekona hän pitäisi mua, jos laittaisin viestin. Ihan puskista. Taas.
- oottelen
Haittaisko se mittään?
- eipämuuta
Ollaan jo tahoillamme varattuja, se aika meni jo. Välillä kaipaan, kai se ensirakkaus jää vaan nii tiukasti tuonne sisuksiin.
- ihankysynvaan
Millainen ensirakkaus, milloin kohtasit hänet ekan kerran?
- vastaanpavain
Ollaan tunnettu toisemme aina.
En halua häiritä, pitäisi mua varmaan hulluna stalkerina (mikä mä ehkä olenkin?)... :/ Ja oma tilanne on nykyisellään, noh, epäselvä. En ehkä halua sotkea häntä tähän.
Poistin hänen numeronsa kännykästä jo ajat sitten, ettei vaan tulisi laitettua mitään "on aamuyö ja olen yksin ja humalassa ja ajattelen taas sinua" viestejä sinne suuntaan. (...Mulla on joskus nukkumisvaikeuksia, joita yritän joskus hoitaa viinalla - ja kun on rutkasti univelkaa niskassa ja yksinäinen olo ja pimeään ei enää uskalla katsella, niin siinä on iso riski tehdä tyhmyyksiä...)- yksivaan
Ihan turha ottaa häneen enään yhteyttä. Jos kerran sillä on uuden haku päällä, niin miksi enään sekaantua.
- halpuutus
Ei yhteystietoja. Mutta vaikka olisikin, selvisi että on vain sen yhden asian perässä, joten ei kiinnosta. Löytää sitä pillua kyllä muualta.
- vainsiksi
Vain yht.tiedot puuttuvat.
- yli50Sinkku
Vahva tunne, ettei toinen halua päästää minua enään lähelleen? Torjunnat enemmän uhkailevia ja ehdottomia? Lähinnä sellaisia, ettei houkuttele selittämään edes tapahtuneita? Tuntuu vaikeaselkoiselta tällä hetkellä ja vaikeasti lähestyttävältä. Ehkä jopa luotaan pois työntävältä?
Tuntuu siltä, että tilanne vaatii aikaa parantua, ottamalla etäisyyttä näkemyksiimme, ehkä auttaa ymmärtämään menneet erilaisina ja myönteisempänä? Nyt kompuroimme tunteiden myllerryksessä ilman järki perusteluja? Ehkä tulevaisuudessa voimme jopa puhua ja nauraa näille kokemuksille?
Ehkä nyky tilanteemme ei vain ollut oikea kohtaamiselle? Liikaa omia huolia ja luottamuksen puutetta ja epävarmuutta, aiheuttamaan kuilua välillemme? En koe olevani helppo, enkä kovin ymmärrettäväkään osapuoli. Voin vain pahoitella olemassaoloani? Hömelö olotilaani.Olet varmaankin tehnyt aivan oikeat tulkinnat tilanteesta.
Jatka vain T- eli TP mies (pks) asiallisen yrittelevien ja
rivouksia sisältävien viestien vuorotellen kirjoittelua palstalle.
Kyllä se siitä!- yli50Sinkku
Ei osunut tää mulle, en ole ollut tekemisissä kenenkään M naisen kanssa, et sorry. Enkä harrasta edes anonyyminä rivouksien heittelyä palstalla.
- Seksisuhdetta
Hän käyttäytyi tavalla josta sain käsityksen ettei minua tarvitse kun satunnaiseen seksiin kun muut paremmat tytöt ei anna.
Minulla on miehiä jotka arvostaa minua, eikä alenna ja haluaa enemmän kuin seksisuhteen
Tarpeemme ei kohtaa, siksi en ota yhteyttä- OletIhanaKulta
Anteeksi rakas, tunnen sua kohtaan voimakasta intohimoa, sehän on vaan hyvä juttu. Oot niin ihana ja hyvännäköinen nainen. Ennen kaikkea syvää romanttista rakkautta tunnen Sua kohtaan ja tarvitsen läheisyyttäsi, kosketustasi ja rakkauttasi!! Oon susta ihan riippuvainen. Haluan sinusta ystävän, kumppanin ja aviopuolison. Olet mun sielunkumppani ja tärkeintä maailmassa. En ole kiinnostunut muista, huumaan vaan niitten kauneuden, mutta ei siinä ole mitään sen enempää, ystäviä saatan halata vain ystävämielessä, siinäkään ei oo mitään muuta, kaikki nämä vuodet olen susta unelmoinut ja sua ihaillut! Tiedät sen, rakkaani. Mä oon ihan hulluna suhun, en mä muuten tärisis ja haltioitus lähelläsi. Rakastan Sinua, kulta ❤️❤️⚡️ Oot mulle Se
- Herjallako
OletIhanaKulta kirjoitti:
Anteeksi rakas, tunnen sua kohtaan voimakasta intohimoa, sehän on vaan hyvä juttu. Oot niin ihana ja hyvännäköinen nainen. Ennen kaikkea syvää romanttista rakkautta tunnen Sua kohtaan ja tarvitsen läheisyyttäsi, kosketustasi ja rakkauttasi!! Oon susta ihan riippuvainen. Haluan sinusta ystävän, kumppanin ja aviopuolison. Olet mun sielunkumppani ja tärkeintä maailmassa. En ole kiinnostunut muista, huumaan vaan niitten kauneuden, mutta ei siinä ole mitään sen enempää, ystäviä saatan halata vain ystävämielessä, siinäkään ei oo mitään muuta, kaikki nämä vuodet olen susta unelmoinut ja sua ihaillut! Tiedät sen, rakkaani. Mä oon ihan hulluna suhun, en mä muuten tärisis ja haltioitus lähelläsi. Rakastan Sinua, kulta ❤️❤️⚡️ Oot mulle Se
Parempi olisikin kun vuosi suhteessa oltiin. Vaikka varmaan feikkiä kun kaipailet jotain m-naista täällä koko suhteen ajan.
Onko muitakin joita kaipailit samalla. Harmittaa että annoin pakit parille paremmalle miehelle sinun takiasi.
En erota hyvää huonosta. Luulin sinua paljon paremmaksi
Tuli halpa olo kun harrastimme seksiäkin tietenkin suhteessa vaikka tiesin näistä palsta leikeistäsi ja muista naisistasi - Hyvämuistinen
OletIhanaKulta kirjoitti:
Imelletty perunalaatikko 😄
- Mietteliäs_menijä
Ei ole yhteystietoja eikä nimeä, eikä oikein edes varmuutta kaupungista. Tieto vain siitä paikasta, jossa kohdattiin. Se ei pitkälle johdattanut etsinnöistä huolimatta. Ei siis tainnut mies olla edes riihimäkeläinen.
- eipä.kiinnosta
No mitäs, piti mua huorana, halveerasi minkä ennätti, vaikutti myös väkivaltaiselta, julma luonne nyt ainakin.
Tarpeetonta sanoa, että kiinnostukseni kuoli erittäin tehokkaasti. Eipä tule sitä enää juuri ajateltuakaan.Onko myös alempi kommentti, vailla rekisteröityä nimimerkkiä, sinulta?
Kirjoitustyyli on ainakin molemmissa kommenteissa silmiinpistävän samanlainen,
ja kumpikin nimimerkki sisältää pisteitä sekä
"eipä.kiinnosta" että
"ElämäOn.OnSe"?
- ElämäOn.OnSe
Asiat eivät menneet nuorena putkeen ja sittemmin kumpikin tahoillaan naimisissa. Hän toivottavasti onnellisesti <3
Enkä minä tiedä uskaltaisinko ottaa yhteyttä, vaikka oltais sinkkuja. Tämmötteenen vanha ja lihava, rupsahtanut ämmä.Että ämmää pukkaa?
Että voitkin olla katkera ukkeli.
T-mies, et voi kirjoittaa ilman predikaattia: "Hän toivottavasti onnellisesti."
Oikeaoppisessa lauseessa on aina predikaattiverbi, ja sen tietää "pitsimies",
joka ei ole nuoruudenrakkauteni.
Kovasti yritit taas esiintyä jonakuna toisena T-mies, mutta pieleen meni!No, mitäpä kuuluu "vanha, lihava ja rupsahtanut"
ukko? (Onko mukavaa vetää hametta ylle, ja
yrittää esiintyä naisena?)- Hyväähuomenta
Ootsie trolli vai ootsie sekasin? En osaa päättää :D
- ElämäOn.OnSe
Hohhoijaa. Kaikki ei liity sinuun. Olen nainen ja miestä ikävöin. Ämmä ei viitannut nimeen. Ämmä=nainen=akka jne.. you know?
Katkera en ole tippaakaan, surullinen kyllä. Sydämestäni toivon hänen olevan onnellinen. - tuperäköoletvieläkin
Ei sitä leikkiä jaksa kukaan loppuelämän. Kyllästyy sitä olemaan heittopussina. Milloin kelpaa ja milloin ei. Loppuu se mielenkiinto kun tarpeeksi monta kertaa nöyryyttää. Vielä kuvittelee kuinka ystäviä oltaisiin. Toki vastaan joka kerta mutta itse en ota enään mitään yhteyttä. Ja katkera olen sen myönnän. Kun se osaisi myös jättää rauhaan. Aivan kun kiinnostaisi enään. Ei eikä mikään muukaan. Koita nyt lopettaa jos kerta ollaan tämä kaikki käyty otatako vai etkö ota? Ja mitä vastasit?
- Voimorjensta
Täällä käsket lopettaa. Kuka sä edes olet? Selvitelkää hyvät ihmiset asianne muualla kuin anonyyminä palstalla.
- Totuuss
Jostain syystä jännittää niin paljon, vaikka en ole ujo ihminen. Pitää varmaan ostaa jostain sipulikanavalta bentsoja, että uskaltaa lähestyä.
- siksieneneen
Koska en kehtaa enää. En halua saada mitään tykyn leimaa. Jos hän olisi mielensä muuttanut niin toivon että kertoisi siitä itse suoraan.
- meinasinsiis
siis *tyrkyn*
- eivonkaaja
Minäkään en kehtaa enää, koska en halua saada vonkaajan leimaa. Toivoisin toisen ottavan jos on mielensä muuttanut.
- kohtaloratkaisee
Jos kohtalo on tarkoittanut meidät yhteen, niin ei silloin tarte tehdä mitään.
Siksi en ota yhteyttä.- kohtalokohtalo
:D no just kylllä sen kohtalon eteen pitää vähän jotain yrittääkin
- RakasMsinuttahdon
kohtalokohtalo kirjoitti:
:D no just kylllä sen kohtalon eteen pitää vähän jotain yrittääkin
Vastaa kultsi mun yöllä lähettämään Meseviestiin? Tai tuu tänne kun ei pitkä matka?
- RakasMsinuttahdon
Voidaan sitten keksiä yhteisiä harrastuksia ❤️
- Sesyy
Ikäero...mies nuorempi..
- Mennyttäaikaaetsimässä
Kirjeen lähettäisin, mutta oliko osoitteessa kuja vai tie,
ehkä vuosien jälkeen entistä vaikeampaa, ettei synny väärinkäsitystä tarkoitusperistä, ystävyyttä vain. N>M- Annathanselvityksen
Samapostinumero. Lähetä vain. Tielle tulee helpommin. Lyhyempi matka. <3
- saansiltiunelmoida
Hän on varattu, varmasti kasvanut puolisonsa kanssa yhteen kun pitkä liitto takana ja paljon edessä. Ei tällaisella naisen huitakkeella olisi mitään mahkuja. Ja ei hänellä hurmurilla ole yhteystiedot julkisiakaan, ymmärtäähän sen. Hukkuisi ihailjattarien yhteydenottoihin se mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283