Hyvää yötä:)

Allekirjoittanutminä

74

2113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanvarmastion

      Hänellä on kaikki hyvin siellä taivaassa nyt,

    • Sarikin

      Onnellinen tai ei se on vain elämää. Lomalla nautitaan ja rentoudutaan.

    • Näinkäynyt

      Onneni kukkuloilla❤️

      • sivustakysynvaan

        Haluatko syytä siihen avata?


      • Näinkäynyt

        Tarvitaanko Onneen aina Suuria🤔


    • tänäänmetrossa

      yhden naisen kanssa ihan kuin Sarin kaksoisolento.

    • OlenkoSeOikeaSari

      Hyvää yötä kultaseni 💜. Ajattelin nähdä susta ihania unia. Ei, en ole onnellinen tällä hetkellä. Jotain elämästäni puuttuu, nimittäin sinä.

      https://youtu.be/Qu0_Qs9kAiU

      • Iltaa Sarille. hyvä leffa tuo mistä kappale on. Ja hänessä on muuten aika paljon samaa. ;)


      • OlenkoSeOikeaSari
        Allekirjoittanutminä kirjoitti:

        Iltaa Sarille. hyvä leffa tuo mistä kappale on. Ja hänessä on muuten aika paljon samaa. ;)

        Tarkoititki, että se sun Sarisi näyttää hieman samalta kuin naispääosan esittäjä vai onko hänellä samanlainen luonne 😉. Hyvää yötä mun rakkaalle siellä missä oletkin. Pusuja ja haleja, saisinpa sua rutistaa nyt kunnolla 💖.

        Ps. Milloin olet viimeksi nähnyt sun Sarin?

        https://youtu.be/3JWTaaS7LdU


      • Uteliasnainens

        Tämäkö Sari etelä Suomessa..


      • OlenkoSeOikeaSari

        Kiitos kulta ❤️. Vähän jo huolestuin etkö muista ollenkaan mun nimipäivää. Mutta muistit kuitenkin 😊


      • Sxxx

        Öitä. Nuku hyvin.


    • ässältä

      Hyvää yötä :) Suloisia unia..
      <3
      Kiitoksin

    • AiIhanaSiiri

      Listen your heart
      Kyllä tuo Roxette sitten kävis hyvin tuolle Siirille. Oletkohan kuulolla? Anteeksi kun tungin mukaan Sarisi ketjuun ap. No hard feelings? Hei Siiri, kauniita unia. Mielessäni olet. ❤

      • Olenkooikea

        Missä nähtiin..


      • OlenkoSeOikeaSari

    • ässänkierränympäriorren

      3 Viikkoa 3 päivää silloin nähtiin. :(

      • Allekirj-

        Niinpä. :(


    • SSSS

      Nähtiin 27 vuorokautta sitten. Allekirjoittnutminä hyvää ja kaunista sunnuntaipäivää.

      • Sariolen

        ❤️❤️❤️❤️ihana viikko


      • Allekirj-

        Sepä mukavaa.


      • Sariolen

        Missä olet?


      • Allekirj-

        Kotona olen nyt.


      • Sariolen

        😊🙃 👍...) missä tämä koti sijaitsee.


      • jokoymmärrät
        Sariolen kirjoitti:

        😊🙃 👍...) missä tämä koti sijaitsee.

        Koita päästä tästä palstahourinnastasi irti, taidat tosiaan olla ihan kipee jätkä!


      • Huhuu
        jokoymmärrät kirjoitti:

        Koita päästä tästä palstahourinnastasi irti, taidat tosiaan olla ihan kipee jätkä!

        Voihan se olla kuka vaan🤔 täti.


      • Sariolen

        Hauskoja kommentteja..)joo NAINEN olen.


      • Allekirj-
        Sariolen kirjoitti:

        Hauskoja kommentteja..)joo NAINEN olen.

        Juu jutellaan siitä sitten irl lisää. Niin ei muut tuu sotkemaan. Öitä.


      • Sariolen
        Allekirj- kirjoitti:

        Juu jutellaan siitä sitten irl lisää. Niin ei muut tuu sotkemaan. Öitä.

        Yöt..)


      • sssss

        Kuin myös muru! Syksy on ihanaa aikaa pahantekoon.


      • RiksunRantaRosmo
        sssss kirjoitti:

        Kuin myös muru! Syksy on ihanaa aikaa pahantekoon.

        Sä näytätki aivan Syyskuun kyyltä. Yäk! ;)


      • Paljastaisitjotain

        Milloin näimme..


      • täältä

        Kaunis oli...


      • Sarikysyy

        Niin missä..


      • Allekirj-
        Sarikysyy kirjoitti:

        Niin missä..

        No ei ole nähty vähään aikaan. Siksi noin kirjoitin...


      • Sarikysyy

        Miksette...


      • Sarikysyy
        Sarikysyy kirjoitti:

        Miksette...

        Kivat sanat biisi valinnassasi..) tämä taitaa mennä Etelä- Suomeen. En ole hän.


      • Eräs

        Jos ajatuksissani oleva mies viestittelisi näin, sydän olisi vaarassa sulaa. <3


    • Sarivaan

      Kauneus on katsojan silmissä niinhän se oli?

    • Sarivaan
    • eiainakaanmuntuttuja

      biisivalinnoista päätellen. :D Onkin aika tavallinen nimi. :)

      • Sariolen

        Kaunista.


      • Sariolen kirjoitti:

        Kaunista.

        Kaunista kuin tunteeni häneen<3


      • Sariolen

        Mihinpäin nämä menikään..)


      • Sariolen kirjoitti:

        Mihinpäin nämä menikään..)

        Epäilen että hän tietää jo.. tai arvaa. Tai ehkä juuri sinä.


    • Aikojentakaa

      Mukavaa syksyn jatkoa Sarille Itä- Suomeen ja hyvää yötä. ( Elossa ollaan )

      • Sisari

        Sun täytyy olla vanhempi mies joka Saria kaipaa.


      • narskumaisiajuttuja

        Millos sä meinasit lopettaa nämä itseäsi ylistävät kirjoittelut tänne?


      • narskumaisiajuttuja kirjoitti:

        Millos sä meinasit lopettaa nämä itseäsi ylistävät kirjoittelut tänne?

        Jospa tekist niin itse!


      • OlenkoSeOikeaSari

    • Allekirjoittanutminä
      • Gracee

        Kaipauksen terveiset.
        Hyvää yötä
        <3


      • oletkohukassaitseskaa

        Kannattasko siirtyy kaipaamaan itseään muualle kuin kirjoitella tänne.


      • Sarimyös

        Niinpä aika rientää.
        Happoradion sanoin" Puhu äänellä jonka kuulen.


      • Sarikin

      • ainakinnimensäveroinen

    • Sarimyös

      Hymyillään kun tavataan.

    • Sarikiittäö

      Tänään kyllä tämä tuli tarpeeseen.

    • Sarikiittää

      Aloittajalle hyvää huomenta ja kivaa päivää. Kiitos hyvän mielen jakamisesta.

      • Kiitos! Ja kiitos samoin. Ei kannata noista trolleista välittää.


      • Sarikiittää

        No ei😊🤭


      • vaimitän
        Sarikiittää kirjoitti:

        No ei😊🤭

        Pissi taitaa loiskua päässäsi edelleen,


    • SariVaan
      • onkojäätynytolo

        Aika finaalissa taitaa olla jo tunteet:)


      • Sarikiittää

        Kiitos, kaunis kappale.
        Samoin sulle.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe