Provo käynyt palstalla

Rahikainen

Heh. Huvittaa että joku hörhö on käynyt kännipäissään vastailemassa moneen keskusteluun .
Huvittavinta on että provo on tuskin edes koskaan edes istunut Hyundaissa.Joka keskustelussa on viesti kuinka huono Hyundai on. Jääkööt omaan arvoonsa.

15

1195

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täyspäiväinenSeko

Onko palstojemme höyrypää Holisti laajentanut reviiriään? Otan osaa jos niin on käynyt.

• hnnnnntaiiiii

olen hyundaissa ollut ja oli sellanen muovirämpylä sisältä. Skodan ja Nissanin peruskärrytkin vaikuttaa paljon paremmalta ja sitä varmasti onkin

• Itse kerran oksensin melkein autooni kun hentai i20 ajoi viereeni parkkiin :D

• Hundaijee

Te volkkari kuskit vain puratte pahaa oloanne laadukkaaseen hundaihin, kun ette uskalla kiusata tojokuskeja.

• sdswww
      • no sitten vaikka bmw ennemmi, mikä tahansa ennemmin kuin hyundain muoviräpyskä

• Kalle121
        HerraIsoHerra kirjoitti:

no sitten vaikka bmw ennemmi, mikä tahansa ennemmin kuin hyundain muoviräpyskä

Kyllä Hyundai Genesis aina Mersun muoviämpärin voittaa
        http://platesmania.com/ru/foto5526427

• KDSSSS

Kyllä on HerraisoHerra aivan pikkulapsen tasolle jäänyt. Sääliksi käy.

• SaksalainenParasKaikessa

No onpa yllättävää, että saksalaisessa GTü katsastusraportissa saksalaiset ovat parhaita. Melkoinen yllätys!!!!

• kpfewwewewwe

• HuihaiRomujenSukua

Sama pätee Huihaikin, varsinain öljysyöppö, vähintää 1L / 1000km vie öljyä... Vaihdelaatikko nyt on omassa Huihaissa ainoa jota ei ole tarvinnut vielä vaihtaa, sen verran "laatu" autosta on kyse.

• SFDF
        HuihaiRomujenSukua kirjoitti:

Sama pätee Huihaikin, varsinain öljysyöppö, vähintää 1L / 1000km vie öljyä... Vaihdelaatikko nyt on omassa Huihaissa ainoa jota ei ole tarvinnut vielä vaihtaa, sen verran "laatu" autosta on kyse.

Kas kun mun Sonata ei vie olleenkaan tollaisia öljymääriä. Sekä mitä tulee remppoihin niin todella vähävikainen auto. Todella jämäkkä hyvä auto.

• Beke
        HuihaiRomujenSukua kirjoitti:

Tälläiset epätoivoiset provot on säälittäviä. Tälläisen viestin näkee jo kaukaa että se on keksitty juttu.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      298
      860
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      701
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      617
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe