Naiselle hyvää päivää! :)
Mitäpä naisen päivästä puttuu?
Sunnuntai päivää
12
301
Vastaukset
- Haliahalia
Hyvää heinäkuun eka päivää. Mies puuttuu, kaipaan hellyyttä.
- Haliahalia
KUOKKA kirjoitti:
Kiitos! : )
Minulta puuttuu nainen!
Kyllä se hellyyden ja halejen tarve miehelläkin on.Uskon että mies kaipaa ja tarvitsee haleja ja hellyyttä. Mulla on niin iso sydän että siitä riittää miehelle hellyyttä ja rakkautta kilo kaupalla. ♡
Sulle iso hali sunnuntai päivään!
- Uteliassivusta
Kuka olet Kuokka? Vaikutat mukavalta ja positiiviselta tyypiltä.
- Utelias_sivusta
En osoitetietoja kysellytkään, ihan vaan ihminen nikin takana noin yleisellä tasolla kiinnostaa.
Millainen tyyppi, harrastukset, perhe, kiinnostuksen kohteet, elämäntilanne... Kaikkea yleistä vaan :)
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...moi...
Hyvää päivää...
Mä en oikke oo voinut kirjoittaa...kun olen ollut niin totaallisen tyhjä....
Ei sanoja ..tunteita...ei mitään...
Järkytykset tekee toisille niin....
Tyhjentyy...onko sulle käynyt ikinä niin...?
On vain tyhjyys ...on ilkeitä ihmisiä...
Totaalisen ilkeitä...mut sit on mukamas kavereita...kukaan ei uskalla puolustaa...
Munsta Suomalainen mies paras...voi jojata..luottaa...
Olen tuntenut ulolaisiakin..ulkolaiset. ..saavat naisen tuntemaan itsensä prinsessaksi...kauniiksi...puolustaa naista....
Mut suomalainen mies..se jättää naisen yksin tappelemaan...Tai mies on kuin koira on saanut uuden taluttajan ja kouluttajan. ....uudet tavat...uus kouluttaja voi pilata ..totaalisesti koiran...
Uudelleen koulutettut..on tur nof....ei edes koirii...kuspäitä...
Mä vähän tyhjennyin..tälläi muuten..tekee hyvää..toivottavasti oot vahva mies...kestät mun lika ämpärin...
Sulle kaunista päivää...tsau ..beibi...❤🌸🌼🍓Nainen "pikkukukka"! :)
Sinulla sitä tarinaa rittää. :D
Et kysynyt kuinka usein ei ole sanottavaa.
Pidätkö sä miestä koirrana😟😤😲
Vietäppä kiva päivä "pikkukukka"! 😉- Pikkukukkaelluhallo
Joo...
Taidan soittaa...yhdel komeel pikkuisel...
Jos se veis munt ulos..tai ehtis..ei ain ehdi...tsau...❤ - Pikkukukkaelluhallo
On viel lisättävä...
Taas ..siirappi valuu...
Kyl naiset osaa...siirappii....😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Naiset uskoo omiinsa juttui...
Siirappii.....yök....👍😂😂😂😂😂😂 - Haliahalia
Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
On viel lisättävä...
Taas ..siirappi valuu...
Kyl naiset osaa...siirappii....😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Naiset uskoo omiinsa juttui...
Siirappii.....yök....👍😂😂😂😂😂😂Nyt on ellu mustasukkainen.
Vedäpä valkoiset sukat jalkaan niin helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343965Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462617Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991681- 1071678
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161499Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e511498Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410- 141211
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251162