Säälittää monien autovalmistajien autojen muotoilu. Esimerkiksi VW-konserni tai BMW tekevät tylsiä ja rumia autoja. Ainoa piristävä poikkeus on uusi iso Volvo joka erottuu edukseen massasta. Toyotat ovat omituisen näköisiä kuten perämoottorimerkki Honda. Citroen on taas omilla omituisilla linjoillaan muotoilussa, kauniisti sanottuna vähemmän kaunis. Subaru mitäänsanomaton tekele. Alfa on miltei aina kaunis jostain kulmasta. MB taas ööö... konservatiivinen tavallisuus.
Pösöö ja Renoo tekokikkailun helmiä, vanhahtava jo tänään.
Mazdat sitävastoin minua niin kiihottaa.♥
Mazdat hyvännäköisiä autoja!
Mazdonisti
3
524
Vastaukset
- MazdaSemiNättiEiTyylikäs
Makuja on niin monia ja jos haluat provoilla, niin näkyy se sinulta onnistuvan.
- Tuttu.juttu.taas
Kaikkien palstojen trollikka nyt täällä.
- Ek40
Jos se e näyttää ankalta , kaakattaa kuin ankka se on Holisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774