Jeh, nyt kannattaa ajella taksilla! Matkakeskukselta Palokkaan 15 €uroa! Ei kylttejä mutta nuori kaunis nainen ratissa.
Taksilla töihinkin!
15
2230
Vastaukset
- Muutaeiheru
Siihen se sitten jääkin ratin vääntöön
- Halpuuttaminen
Jaa. Itse pääsin kympillä. Ennen maksoi 20 egee, nyt 10 egee.
- mesemies
Katos vaan, nyt aukee mullekin pientä bisnestä ja nyt kun alla uuden karhea kolmesatanen diisseli mese niin kyytiläisiä riittää ja voi veloittaa muutaman kympin matkasta.
- puoleenhintaan
Matkakeskuksessa ei kannata etsiä kyytiä taksitolpan puolelta, vaan rakennuksen toiselta puolelta. Asema-aukion kyytikeskus toimii myös.
- vihreäkansalainen
Mun ei tarvi mennä taksilla töihin, mulle maksavat korvaukset kotiin.
Ylläpito on poistellut viestejä sääntöjen vastaisena.
Jäikö tänne mitään keskustelua?- hastalavistaaa
munamankelilla=polupyörällä töihin ja hinta 0 euroa
- Lipputangossa
Yksi Euro per kilometri on käypä taksa vuorokaudenajasta riippumatta. Sillä hinnalla minä kuljetan. Ostin Ruotsista vanhan ruumisauton joten aina on yksi makuupaikkakin käytössä väsyneelle. Synnytyskin onnistuu siinä lavetilla jos niin hätä tulee. Ja voi siinä toki tehdäkin lapsia, mutta kilometritaksa on silloin kovempi.
- valelääkäribisnes
Pääsenkö mukaan bisneksiisi valelääkärinä? Voin hoitaa potilaita takaosassa (osaan annostella Buranaa ja ottaa verensokerin sormenpäästä ja väännellä raajoja outoon suuntaan), ja jos käy ohkaisesti niin sitten auto palvelee alkuperäisessä käyttötarkoituksessaan hyvin.
- P.U.Liukko
Kankitieltä on lyhyt matka Palokkaan.
- kukkumaanmäkeen
Paljonko Matkakeskukselta Kukkumäen torneille sairaalan taakse?
- Khyllävain
Viisi euroa viisi vain
- bernerinmunaus
Kyllä ja harmaa talous kukoistaa......
- mopotyttöjenkyyti
Joo ja tyttöjen ja mönkijöiden kyytiin voi lähteä jos on sama matka ja vesidekin..
Mopoautokin = Kuorma-auto.- Mieenkestää
Voi kun jännää
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174466
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261414Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201001
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19985- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914