Kyykky moottoripyörä

Sigidinikers

Olen hankkimassa kyykky moottoripyörää, näillä näkymin kevari, koska lapsuudessani oli minulla kevari ja haluan vähän taas kerrata ennen isoa pyörää. Olen miettinyt Honda CBR125 ja Yamaha YZFR 125. Miten tommonen kyykky käyttäytyy vaikka 100 tai 120kmh nopeudessa jos ei aja muna asennos vaan normaalisti?

14

2027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

      Minullakin on suunnistelmissa hankkia kyykkypyörä. Sellainen mistä lähtee kova pärinä ja on hyvä ajaa keula pystyssä kun on tuo pili aina ihan velttona. Kaipaan ihailevia katseita naisilta.

      • Jutustelija1

        Noista tuo Yamaha on parempi valinta.

        Tänä päivänä alkaa olla ihan sama ajaako muna-asennossa vai selkäsuorana. Vermeet on suunniteltu siten ettei sillä ole suurtakaan väliä. Huiputkin voi olla ihan samat asennosta riippumatta.


    • Tarmo343

      Laita keitetty kananmuna perseeseen, sitten yksi raaka, ja taas keitetty, viimeksi yksi paistettu. sitten ajat fillarilla pili pystyssä kuoppasta tietä, voi jettä, LÄHTEE..

    • osta_harrikka

      Harrikkakuskeilla on veltot munat, osta sellainen, sillä voit ajella ihan normaalisti.

    • nääin

      Osta mielummin 300cc ja mieluiten suoraan 600 tai tonninen. Nuo 125 nelarit on sen verran leluja että hyvä jos muna asennossakaan saat 120 rikki.

    • MaantiePöristin

      Sanoisin, että kyykky pyörä ei vedä veroja maantie pyörälle nais puolisten suku puolen kiinnos tavuudessa. Ei hätää; moottori pyörän omistaja miehet ovat kin enem män kiinnos tuneita toi sistaan

      • Hepa

        T ä mä se lvä. Omaa n tydell isen kirjootus tai don.


    • Judusdelija1

      Tämänkin ketjun tulin sitten myrkyttämään.

      • Jutustelija1

        Hei ystävä!

        Meillä on melkein sama nimi, minä olen Jutustelija1, terve vain :-)

        No eipä tässä ihmeempiä, ajokelit on kohdillaan ja sitä rataa.


    • mopetshow

      Kyykyn hankkiminen olisi paha virhe. Se ei sovellu vanhemmalle ihmiselle epäinhimillisen ajoasennon vuoksi. Tehon puute aiheuttaa vakavia vaaratilanteita liikenteessä. Siksi suosittelen kyykkyhaaveista luopumista ja vähintään 20kW oikean moottoripyörän ostamista. Ehkä kuitenkin olisi parempi hankkia joku vielä tehokkaampi 500cc pyörä, kuten ER-5 tai GS500. Niitä saa kevarin hinnalla.

      • Jutustelija1

        Mutta koska ajo-ominaisuudet olisi aloittajalla mieleen niin mieluummin pikku-ninja kawasakilta: 250, 300 tai 400cc.


      • tervevaan

        Voiko kyykky pyörä kawa sakilla ajaa muna asennos kuten lapsuudessani oli minulla niillä näkymin kevari pyörä?


      • Tilulilulii.korkki.kii
        tervevaan kirjoitti:

        Voiko kyykky pyörä kawa sakilla ajaa muna asennos kuten lapsuudessani oli minulla niillä näkymin kevari pyörä?

        Ei mutta muna pysty ssä voit ajaa kahta sataa kilo metriä tunnissa vaikka kuinka pitkälle


      • Jutustelija1
        tervevaan kirjoitti:

        Voiko kyykky pyörä kawa sakilla ajaa muna asennos kuten lapsuudessani oli minulla niillä näkymin kevari pyörä?

        Voi ajaa, itse olen kanssa aloittanut munaasennossa ajelut jo 80-luvulla ja Kawasakejakin on joukossa ollut.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe