Kyykky moottoripyörä

Sigidinikers

Olen hankkimassa kyykky moottoripyörää, näillä näkymin kevari, koska lapsuudessani oli minulla kevari ja haluan vähän taas kerrata ennen isoa pyörää. Olen miettinyt Honda CBR125 ja Yamaha YZFR 125. Miten tommonen kyykky käyttäytyy vaikka 100 tai 120kmh nopeudessa jos ei aja muna asennos vaan normaalisti?

14

2737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

Minullakin on suunnistelmissa hankkia kyykkypyörä. Sellainen mistä lähtee kova pärinä ja on hyvä ajaa keula pystyssä kun on tuo pili aina ihan velttona. Kaipaan ihailevia katseita naisilta.

• Jutustelija1

Noista tuo Yamaha on parempi valinta.

Tänä päivänä alkaa olla ihan sama ajaako muna-asennossa vai selkäsuorana. Vermeet on suunniteltu siten ettei sillä ole suurtakaan väliä. Huiputkin voi olla ihan samat asennosta riippumatta.

• Tarmo343

Laita keitetty kananmuna perseeseen, sitten yksi raaka, ja taas keitetty, viimeksi yksi paistettu. sitten ajat fillarilla pili pystyssä kuoppasta tietä, voi jettä, LÄHTEE..

• osta_harrikka

Harrikkakuskeilla on veltot munat, osta sellainen, sillä voit ajella ihan normaalisti.

• nääin

Osta mielummin 300cc ja mieluiten suoraan 600 tai tonninen. Nuo 125 nelarit on sen verran leluja että hyvä jos muna asennossakaan saat 120 rikki.

• MaantiePöristin

Sanoisin, että kyykky pyörä ei vedä veroja maantie pyörälle nais puolisten suku puolen kiinnos tavuudessa. Ei hätää; moottori pyörän omistaja miehet ovat kin enem män kiinnos tuneita toi sistaan

• Hepa

T ä mä se lvä. Omaa n tydell isen kirjootus tai don.

• Judusdelija1

Tämänkin ketjun tulin sitten myrkyttämään.

• Jutustelija1

Hei ystävä!

Meillä on melkein sama nimi, minä olen Jutustelija1, terve vain :-)

No eipä tässä ihmeempiä, ajokelit on kohdillaan ja sitä rataa.

• mopetshow

Kyykyn hankkiminen olisi paha virhe. Se ei sovellu vanhemmalle ihmiselle epäinhimillisen ajoasennon vuoksi. Tehon puute aiheuttaa vakavia vaaratilanteita liikenteessä. Siksi suosittelen kyykkyhaaveista luopumista ja vähintään 20kW oikean moottoripyörän ostamista. Ehkä kuitenkin olisi parempi hankkia joku vielä tehokkaampi 500cc pyörä, kuten ER-5 tai GS500. Niitä saa kevarin hinnalla.

• Jutustelija1

Mutta koska ajo-ominaisuudet olisi aloittajalla mieleen niin mieluummin pikku-ninja kawasakilta: 250, 300 tai 400cc.

• tervevaan

Voiko kyykky pyörä kawa sakilla ajaa muna asennos kuten lapsuudessani oli minulla niillä näkymin kevari pyörä?

• Tilulilulii.korkki.kii
        tervevaan kirjoitti:

Voiko kyykky pyörä kawa sakilla ajaa muna asennos kuten lapsuudessani oli minulla niillä näkymin kevari pyörä?

Ei mutta muna pysty ssä voit ajaa kahta sataa kilo metriä tunnissa vaikka kuinka pitkälle

• Jutustelija1
        tervevaan kirjoitti:

Voi ajaa, itse olen kanssa aloittanut munaasennossa ajelut jo 80-luvulla ja Kawasakejakin on joukossa ollut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      208
      7787
    2. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      5
      4677
    3. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4201
    4. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      397
      3707
    5. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      206
      3422
    6. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      105
      3025
    7. Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?

Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä
      Maailman menoa
      133
      2598
    8. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      33
      2570
    9. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      62
      2155
    10. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1993
    Aihe