kissamme on jo 7 vuotias eli kissan iässä reilut 50 vuotias ja sai juuri 3 pentua. Olemme huolissamme kun hän on todella väsynyt ei oikein syö ja juo kunnolla ja silmät rähmivät todella paljon aivan mustaa räsmää, jota ei ennen ole ollut. Kerran jätti pennutkin yksin melkein vuorokaudeksi. kannattaisiko käydä läkärillä?
Vastaukset 7
- onnistuitärsyttämään
Ootko tosissasi? Epäilen, että tahallasi ärsytät, mutta jos et NIIN VIE LÄÄKÄRIIN!!!
- trollbaby
Olet varmaan trolli, sillä eihän ihminen voi näin tyhmä olla?
Muuta ei voi sanoa, mutta jos et ole trolli, kerro mitä eläinlekuri kertoi?
Luulen ettei tule viestejä trollilta enää. - jeesussoikoon
Ehdottomasti lääkäriin, ei ole kissalla asiat hyvin. Saattaa pennutkin kuolla jos tilanne etenee ilman puuttumista, tuossa tilanteessa tuskin maitoakaan jaksaa tarpeeksi tuottaa.
Jätti pennut yksin melkein vuorokaudeksi on myös huolestuttava merkki.
Nyt se puhelin kouraan ellei niin ole jo tehty ja varaamaan eläinlääkäriin aika. - Kyssevaal
ehdottomasti sun kannataa käydä lääkärissä, psykiatrit on oikee lääkäri sulle
- omenainen
Trollit ei jaksa elättää keskustelua, jos se ei mennyt toivottuun suuntaan. Eli tämä lienee se trolli.
Tietenkin ymmärrän, että Suomi on täynnä tyhmiä ihmisiä, sen olen havainnut jo näinä eläkeikää lähestyvinä vuosina.
Tyhmyyden sieto on ollut elämässäni vaikeinta.- TyhmäTyhmempiTyhmin
Trollinpenikalle vastaavat ovat trolliakin tyhmempiä otuksia.
- juukannattaakysyä
Juu, soitat ja kysyt pitääkö tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597