Heinäsirkst unessa

outouni

Vaikka en sinänsä ihan usko tähän kaikkeen enneuni juttuihin ja muihin mutta silti haluaisin tietää tästä jos joku unista tietävä henkilö täällä on. Näin pari yötä sitten painajaisen jossa olin polvillani maassa omassa huoneessa ja maata pitkin meni satoja heinäsirkkoja jotka menivät pahvilaatikkoon ja kun tietty määrä meni laatikkoon niin laatikosta tuli 1 koiranpennun kokoinen heinäsirkka. Lopulta kun poistuin huoneestani niin alakertaan vievissä portaissa seisoi ihmisen kokoinen heinäsirkka ja siihen uneni päättyi. Onko kyse stressistä tai jostain muusta ?

4

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astrolooki

      Taidat kuule olla ihan väärällä palstalla tuon kysymyksesi kanssa. Tuolla on erikseen palsta unien tulkinnalle.

    • Grogs

      Suosittelen vanhaa Ernst Aepplin Unet ja niiden tulkinta -kirjaa. Sitä löytyy antikvariaateista, mm. https://kirjat.ollinonni.fi/aihealue/filosofia-ja-psykologia/rajatieto
      Se on vanha, mutta tekijä oli sentään psykoanalyytikko ja antaa kirjassaan hyödyllisiä vinkkejä miten erilaisia unityyppejä voisi tulkita. Oma työ on kuitenkin A ja O. Heinäsirkka, mitä se voisi olla? Jos niitä on paljon, ne ovat tuhoisia, jos yksi kesäisellä niityllä soittelee, se on idyllin osa. Unesi kertoo että heinäsirkka suurenee koko ajan, monista pienistä tulee yksi yhä suurempi. Jokin kasvaa sisälläsi, psyykessäsi. Kuten sanot, voi olla stressiä, jokin hermostollinen tila vaatii huomiota. Heinäsirkka on lopulta ihmisen kokoinen, silloin se on pakko havaita ja kohdata se. Tsekkaa sisäinen tilasi tai jos tiedät että jokin on vialla, käy lääkärissä, mutta älä suotta huolestu.

    • Artemidoros Daldislaisen mukaan heinäsirkat merkitsevät katalia miehiä/naisia, paitsi maanviljelijöille ennustavat sadon tuhoutumista.

    • Hassua että vertasit "koiranpennun kokoinen" etkä esim. "kissan kokoinen"...? Ihminen oli varmasti sen koiranpennun entinen omistaja,sen pentueen omistaja jolta huijasit koiran ilmaiseksi.Rotukoiran,valio-vanhemmista,jonka myit sitten pentutehtailijalle.Alkaako polttamaan,tai Raksuttamaan...?????????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3390
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1889
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1684
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1532
    Aihe