Lähivanhempi ei päästä lapsia etävanhemman luo, mutta on itse lähdössä uuden puolison kanssa 2 viikon lomamatkalle (ulkomaille). Lapset ovat keskenään kotona 14 ja 16. Reilua?
Lähivanhemman omat lomat
9
1538
Vastaukset
- Hohphhppppp
Oma asia ja tuon ikäiset voi itse mennä sen toisen vanhemman luo. Ootko tyhmä.
- hpppppHohph
vieraannutettuna vai- oletko tyhmä?
- 1säpappa
Näin. Tuon ikäiset menevät itse etävanhemman luokse jos haluavat.
Ilmeisesti jostain syystä eivät halua. - mahdotonta
1säpappa kirjoitti:
Näin. Tuon ikäiset menevät itse etävanhemman luokse jos haluavat.
Ilmeisesti jostain syystä eivät halua.koska itse vieraannuttanut yhteiset lapset omasta isästään-
ja suvustaan tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettelyssä
- erittäin helppoa se on, vain oma nimi paperiin vanhempien yhteishuollosta, lasten vuoroasumisesta- ja lasten nimen muutoksesta entiselleen, oikeaksi. Lapsen huollosta- ja tapaamisoikeudesta annetun lain tarkoituksena.. yhteishuolto...
- Lähivanhempi
Hei en jättäisi 14- ja 16-vuotiasta kaksin kotiin. Jos etävanhemmalle ei syystä tai toisesta voi mennä (täällä ei syitä kerrottu, miksi lähivanhempi ei päästä lapsia sinne), pyytäisin isovanhemmilta tai hyvältä ystävältä apua. Toinen juttu on sitten, että tarvitseeko lähivanhemman lähteä reissuun, jos lapset ovat kotona eivätkä esimerkiksi etävanhemman luona lomalla? Järjestely- ja sovittelukysymys aikataulujen vaihtamisesta, tosin tiedän, että ei se helppoa ole. Joskus jopa mahdotonta.
- mahdotonta
koska itse vieraannuttanut yhteiset lapset omasta isästään-
ja suvustaan tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettelyssä
- erittäin helppoa se on, vain oma nimi paperiin vanhempien yhteishuollosta, lasten vuoroasumisesta- ja lasten nimen muutoksesta entiselleen, oikeaksi. Lapsen huollosta- ja tapaamisoikeudesta annetun lain tarkoituksena.. yhteishuolto...
- äitipuolimatkustaa
Olisvat hommanneet ainakin lastenhoitajan jos mies lomalle lähtee.
Mies ja äitipuoli tarvii lomaa jos on miehen lapset rasitteena pitkin vuotta. Kahdenkeskeinen loma on tärkee äitipuolelle, kuka ilmaiseksi kenenkään lapsia kasvattaa.
Miksei mies vieny ex vaimolle lapsia loman ajaksi, ei atrvis maksaakkaan mitään. Ä idithän hoitaa lapsiaan ilmaseksi, ei kai kukaan äitipuolelta maksua vaadi että saa hoitaa omia lapsia. Päinvastoin ä itipuolelle pitäisi siitä maksaa.
Jos on rankkaa hoitaa omia lapsia niin voi voi. Äidithän ei mitään lomaa tarvi. Laiskottelevat jo muutenkin. - Ahki
Kenties lapset eivät halua tulla erälle? Yli 12v voi itse päättää, jos eivät etälle halua.
Itse muutin omilleni asumaan 16-vuotiaana. Vaikea sanoa onko sopiva aika olla itsekseen tuon ikäisille, kun niissä on isoja eroja. Jospa vanhempi tuntee omat lapsensa, ja hyvin pärjäävät jo. - Selväpeli
Ei tietenkään jos siellä on naikkosia! Kuka hölmö menee isän luokse jossa on heidän perheensä rikkonut naikkonen? Vähän älliä kuule, se ei ole äidin vika jos lapset ei halua mennä, vaan syy on siinä perheenrikkojassa. Ei kukaan fiksu laita lapsiaan sutturoita katosomaan jotka halukkuu lapset ja koko suvun. Hei halooo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086