Voiko kukaan nähdä mihin katosi rahaa kirjekuoresta?
Isohko summa rahoista jotka ei olleet omia. Onko joku ottanut vai olenko itse hukannut?
Tuohon jälkimmäiseen on vaikea itsekään uskoa.
Mihin katosi rahat?
6
684
Vastaukset
- kiintoisakysymys
Et varmaan sitä itse huomannut, kun oikea kätesi siirsi rahoja kuoresta vasempaan käteesi, joka taas laittoi ne taskuusi. Katso sieltä.
- Huolestunut
Niin varmaan. Itseltään kannattaa rahat jemmata kun ne puuttuvat rahat pitää omasta pussista maksaa.
Mistä näitä idiootteja riittää joka palstalle - sori vaan.
Ehkä joku muu voisi auttaa. Kiitos jos joku jotain näkee tähän mysteeriin.- kiintoisakysymys
No idiooteista puheen ollen, oletkos viime aikoina vilkaissut peiliin.
- Kristalliboltsi
Olet näköjään Laihialta. Siellä ne äijät ovat hermostuneita kun joutuvat antamaan omasta pussista nukuutensa takia. Ne ei halua liikkua pussit tyhjinä.
- Selevännäkijä
Oisko tippunu kartsalle?
- Intuitiivinennäkijä
Näkisin että Nussi vei manit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389