Voiko kukaan nähdä mihin katosi rahaa kirjekuoresta?
Isohko summa rahoista jotka ei olleet omia. Onko joku ottanut vai olenko itse hukannut?
Tuohon jälkimmäiseen on vaikea itsekään uskoa.
Mihin katosi rahat?
6
718
Vastaukset
- kiintoisakysymys
Et varmaan sitä itse huomannut, kun oikea kätesi siirsi rahoja kuoresta vasempaan käteesi, joka taas laittoi ne taskuusi. Katso sieltä.
- Huolestunut
Niin varmaan. Itseltään kannattaa rahat jemmata kun ne puuttuvat rahat pitää omasta pussista maksaa.
Mistä näitä idiootteja riittää joka palstalle - sori vaan.
Ehkä joku muu voisi auttaa. Kiitos jos joku jotain näkee tähän mysteeriin.- kiintoisakysymys
No idiooteista puheen ollen, oletkos viime aikoina vilkaissut peiliin.
- Kristalliboltsi
Olet näköjään Laihialta. Siellä ne äijät ovat hermostuneita kun joutuvat antamaan omasta pussista nukuutensa takia. Ne ei halua liikkua pussit tyhjinä.
- Selevännäkijä
Oisko tippunu kartsalle?
- Intuitiivinennäkijä
Näkisin että Nussi vei manit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715188
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723