Toimiiko 25 mm siniraitaputki nira 6 B käsipumpussa ? Noin 30 metriä pituutta . Nousu 3 metriä . Järviveden otto .
Vastaukset 8
- kiirettä_vedellä
Miksi se noin ohutta pitäisi olla?
- Elmerit
No kun saisin ilmaseks tuon putkikiepin.
- paksua.peliin
Veikkaan että olisi hyvin raskas pumpata.
- Osa-aikaeläkeläinen
Kannattaa kokeilla kun putki ilmainen on. Ei tarvitse arpoa täällä.
- Elmerit
Jos joku olis kokeillu jo ? Sitä tässä kyselen .
- kesämenipumpatessa
Elmerit kirjoitti:
Jos joku olis kokeillu jo ? Sitä tässä kyselen .
Olen kokeillut 25mm putkella kun sain ilmaiseksi minäkin. Kyllä siinä hauis kasvaa ja kaljaa menee kun saa perheen saunavedet pumpattua, lopeta nuukailu ja hanki väh.40mm sisähalkaisijalla olevaa putkea.
- Osa-aikaeläkeläinen
Tuskinpa. Eiköhän kaikki ole suosiolla käyttäneet tehtaan suosittelemaa sisähalkaisijsijaltaan lähes 40 mm putkea. Kierteen koosta tuon sisämitan arvelin, puolitoista tuumaa tai tuuma ja vartti muoviputkella.
- kljgilgyfg
Ei se 40mm putkikaan kallista ole ellei osta kalliista paikasta-
https://www.jukira.fi/product_details.php?p=8496
sama koskee liittimiä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912086Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391353Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82846
- 95833
- 79731
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53707- 76639
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 35611
- 44598
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25477Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
- 33433
- 40427