Minkälaisia tipsun kasvattajia olette tavanneet

Tarkka

Aijon siis ostaa tiibetinspanielin, mutta en tiedä rodun kasvattajista paljon. Minkalaisia ovat esim. Ziestan, revonhännän, tuisku-tassun ja quutar'in koirat ja kasvattajat. Onko kellään edellämainittujen kasvatteja? Minkalaisissa tiloissa esim emokoira ja pennut ovat ja onko heillä isot kennelit vai mimmoiset, en halua pentutehtailian koiraa!

Ja joo elkää tulko kommentoimaan että huono koira ota joku muu, olen päätökseni tehnyt ja taustatukimusissani tullut päätökseen että haluan kyseisen koiran.

1

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mumu

Oma rakas mummo koirani on Quutarin kasvatteja. Kerrassaan suloinen otus. Kasvattaja oli tosi mukava ja järkevä tyyppi. Aikuisia koiria oli taloudessa silloin ainakin kaksi ja koirat olivat selvästi osa perhettä eikä pentutehtaita. Pennut oli omassa aitauksessaan johon emokoira pääsi vapaasti kulkemaan. Kasvattaja antoi pennuille paljon huomiota. Mummelini on ollut terve ja reipas koira ja on jo 10vuotta. Hirmu sosiaalinen ja rohkea pikku otus. Ei hauku turhia ja osaa aika paljon temppujakin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2578
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2462
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      21
      1957
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1752
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      54
      1720
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      925
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      857
    8. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      29
      818
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      807
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      36
      797
    Aihe