Miten pitäisi toimia, jotta olisi turvallista ? MIten saada kimppa kokoon ja missä ilmoitella ?
Haluan panna vaimon spermaiseen koloon.
9
4817
Vastaukset
- naavanaama
kävisikös minun spermattu aanushh?
- Turvaseksii
Turvallista on nii, että panet ensin itse, sitten odotat hetken ja toivuttuasi panet uudestaan. Omille liukkaille pääseminen on varmasti turvallista.
Minun ystävät ovat olleet innolla mukanamme kun ovat päässeet vaimoani panemaan. Tutut miehet niin on turvallista ei oletettavasti tule tauteja. Säännöt jos panevat muita kuin omaa vaimoa tai tyttöystäväänsä joutuvat käyttämään kondomia vaimoni kanssa. 9 vuotta naitu vaimoa kimpassa paljaalla eikä ole tauteja ollut.
Olisi mukavaa tietää lisää toiveistanne ja mahdollisesti päästä osallistumaan. S-posti toimii!
- C1sSsy
kuumasuomi.fi Luulis löytyvän ehdokkaita.
- Palmu1
Laittakaa pari profiili alastonsuomi sivustolle niin saatte kunnon vastauksia ja pääsette juttelemaan muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211360
- 1131001
- 20894
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus309784- 42710
- 59637
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on237583- 61563
- 39550
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38545