Miten pitäisi toimia, jotta olisi turvallista ? MIten saada kimppa kokoon ja missä ilmoitella ?
Vastaukset 9
- naavanaama
kävisikös minun spermattu aanushh?
- Turvaseksii
Turvallista on nii, että panet ensin itse, sitten odotat hetken ja toivuttuasi panet uudestaan. Omille liukkaille pääseminen on varmasti turvallista.
Minun ystävät ovat olleet innolla mukanamme kun ovat päässeet vaimoani panemaan. Tutut miehet niin on turvallista ei oletettavasti tule tauteja. Säännöt jos panevat muita kuin omaa vaimoa tai tyttöystäväänsä joutuvat käyttämään kondomia vaimoni kanssa. 9 vuotta naitu vaimoa kimpassa paljaalla eikä ole tauteja ollut.
Olisi mukavaa tietää lisää toiveistanne ja mahdollisesti päästä osallistumaan. S-posti toimii!
- C1sSsy
kuumasuomi.fi Luulis löytyvän ehdokkaita.
- Palmu1
Laittakaa pari profiili alastonsuomi sivustolle niin saatte kunnon vastauksia ja pääsette juttelemaan muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201406
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1311022Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella39957Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.97727- 66713
- 32675
- 21652
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23600Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43543- 12538