Hyvä artikkeli suomalaisesta rakentamisesta ja korruptiosta. Alipaine ja home syynä poliisien sairastumiseen.
https://yle.fi/uutiset/3-10254105
Poliisit sairastui
Niin.sairasta
2
725
Vastaukset 2
- ei_mitään_uutta
Samaa bulkkirakentamisen indikaattoria ollut useammissa poliisilaitoksissa, Jyväskylässä, Kuopiossa...
- äkkikuolema
Nuo selvisivät kuitenkin vähällä,itse asuin 12 vuotta sädesienitalossa,ja työskentelin senaattikiinteistössä,vähäisin oirein kakistelua,liman nousua,nenäverenvuotoa,silmän sidekalvontulehduksia,nenänielun kuivuutta,inkotenssia,kuumeilua,kunnes rytmihäiriöillä alkoi sydänkohtaus,johon meinasin kuolla,diagnoosi sydänsarkoidoosi,vasemman kammion seinämässä laaja-alainen vaurio,eli äkkikuoleman vaara lopun ikää,tahdistin,eläkkelle 42v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459