intiin vielä melkein vuosi mutta voisiko a/b paperit armeijaan muuttaa c/e papereiksi ym /vapautus kutsuntojen jälkeen . mulla on skitzofrenia/ocd/social anxiety ym ja suvussa jonkin verran bipolar ym ym mutta ei mulla mitään (aatelin) :( sivarikin on siinä ja siinä mutta pitää katsoa koska voisin tartuttaa muita muuten olis jees ja kuinka ne rokotukset ne vissiin pitää ottaa sivariinkin vaikka olis muuten terve ekaa kertaa elämästä lukuun ottamatta ocd/skitzofrenia social anxiety ym ? https://i.imgur.com/MVOPiZN.png :(
a/b paperista c/e ym paperiksi mahdollista?
6
775
Vastaukset
- HyvinMenee
Mullakin astma ja heti sain E paperit...
- Taisto
Itse menin aikoinaan A papereilla armeijaan, olin siellä 5 päivää jonka jälkeen vaihdoin siviilipalvelukseen. Kului vuosi, tuli kutsu siviilipalvelusleirille, jolloin vaihdoin palveluksen takaisin armeijaan. Sitten soitin terveyskeskukseen ja varasin ajan uuteen terveydentarkastukseen armeijaa varten. Ennen terveydentarkastusta ostin paikallisen baarin nurkalta pilveä ja poltin sitä. Terveydentarkastuksessa sitten kerroin lääkärille että käytän kannabista ja suostuin vapaaehtoiseen virtsanäytteeseen jonka tuloksien jälkeen lääkäri kirjoitti C-paperit. Aluksi pelotti vähän jääkö siitä jotain merkintöjä jotka haittaisi tulevaisuudessa, mutta nykyään olen vakituisessa työsuhteessa työssä, johon vaaditaan huumeseulan läpäisy, joten ei siitä jäänyt mitään merkintöjä.
- sghsfjhfkz
Meillä taas varusmiehet polttivat intissä pilveä, eivätkä jääneet kiinni.
- KovaJätkä71
JOS MINÄ SAISIN PÄÄTTÄÄ NIIN LAITTAISIN KAIKKI MIEHE A1:nä INTTIIN. SIINÄHÄN VITUN NYNNYT KARSIUTUISI OMAN KÄDEN KAUTTA.
- MutsinTampax
Kova jätkä? Kuulosti kyllä tarina aikas homohtavalta.....ettei vaan ole äitää laittanut pienenä veristä kuukautissidettä otsalle hiljeentääkseen vitullista vikinää?
- parhaimmassasuojassa
Mikä'hän herran lettunen siinä armeijassakin pelottaa, kun siellä on paremmassa suojassa, oikeastaan parhaimmassa suojassa, kun Suomen Puolustusvoimat takaavat.
Tiedän että joo pelottaa sellainen että mitä vaatimuksia, mutta, mutta niin, siltikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370