a/b paperista c/e ym paperiksi mahdollista?

kysymys

intiin vielä melkein vuosi mutta voisiko a/b paperit armeijaan muuttaa c/e papereiksi ym /vapautus kutsuntojen jälkeen . mulla on skitzofrenia/ocd/social anxiety ym ja suvussa jonkin verran bipolar ym ym mutta ei mulla mitään (aatelin) :( sivarikin on siinä ja siinä mutta pitää katsoa koska voisin tartuttaa muita muuten olis jees ja kuinka ne rokotukset ne vissiin pitää ottaa sivariinkin vaikka olis muuten terve ekaa kertaa elämästä lukuun ottamatta ocd/skitzofrenia social anxiety ym ? https://i.imgur.com/MVOPiZN.png :(

6

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvinMenee

Mullakin astma ja heti sain E paperit...

• Taisto

Itse menin aikoinaan A papereilla armeijaan, olin siellä 5 päivää jonka jälkeen vaihdoin siviilipalvelukseen. Kului vuosi, tuli kutsu siviilipalvelusleirille, jolloin vaihdoin palveluksen takaisin armeijaan. Sitten soitin terveyskeskukseen ja varasin ajan uuteen terveydentarkastukseen armeijaa varten. Ennen terveydentarkastusta ostin paikallisen baarin nurkalta pilveä ja poltin sitä. Terveydentarkastuksessa sitten kerroin lääkärille että käytän kannabista ja suostuin vapaaehtoiseen virtsanäytteeseen jonka tuloksien jälkeen lääkäri kirjoitti C-paperit. Aluksi pelotti vähän jääkö siitä jotain merkintöjä jotka haittaisi tulevaisuudessa, mutta nykyään olen vakituisessa työsuhteessa työssä, johon vaaditaan huumeseulan läpäisy, joten ei siitä jäänyt mitään merkintöjä.

• sghsfjhfkz

Meillä taas varusmiehet polttivat intissä pilveä, eivätkä jääneet kiinni.

• KovaJätkä71

JOS MINÄ SAISIN PÄÄTTÄÄ NIIN LAITTAISIN KAIKKI MIEHE A1:nä INTTIIN. SIINÄHÄN VITUN NYNNYT KARSIUTUISI OMAN KÄDEN KAUTTA.

• MutsinTampax

Kova jätkä? Kuulosti kyllä tarina aikas homohtavalta.....ettei vaan ole äitää laittanut pienenä veristä kuukautissidettä otsalle hiljeentääkseen vitullista vikinää?

• parhaimmassasuojassa

Mikä'hän herran lettunen siinä armeijassakin pelottaa, kun siellä on paremmassa suojassa, oikeastaan parhaimmassa suojassa, kun Suomen Puolustusvoimat takaavat.

Tiedän että joo pelottaa sellainen että mitä vaatimuksia, mutta, mutta niin, siltikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2264
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2020
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1953
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1670
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      65
      1562
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      193
      1499
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1231
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1114
    9. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      77
      1093
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1073
    Aihe