mulle sun mielestä sopisi? ;) :)
Millaiset silmälasit
17
2436
Vastaukset
- värisankoja
Ai, sulle vai? Pitäis nähä eri vaihtoehtoja... Ei ainakaan mitään
- erittäinohuet
kullitetut sangat.
- Feminiininen
Mitäpä teet ulkonäöllä jos olet piereksivä rääkyvä röhisevä rekkalesbo.
Mekko päälle ja hienostuneen naisellinen käytös on seksuaalista.- noehkätuota
muuta käytöstä voi muuttaa, mutta kyllä naisetkin pierevät ja heille kerääntyy yhtä lailla suolistokaasuja. Tietty nyt voi vähän valita paikan missä pieree.
- Lääkkeetmöyrii
noehkätuota kirjoitti:
muuta käytöstä voi muuttaa, mutta kyllä naisetkin pierevät ja heille kerääntyy yhtä lailla suolistokaasuja. Tietty nyt voi vähän valita paikan missä pieree.
Ei aina voi esim. jos vaikka naurattaa liikaa!
- Sanonpahan
Tollasesta miesmäisestä akasta mieltyvän on pakko olla jo homo!
- laitakuvatänne
niistä sun laseista. Pullonpohjalasit ne tuskin ainakaan ovat.
- Niksipirkka
Pullopohjalasit on ehdottomat ja edulliset. Sen kun irrotat parista lompsa pullosta pohjat ja rautalangalla pujottelet nenäpidikkeen ja sangat. Kuminauhakin kyllä käy ja on napakampi, kun sen voi kiertää pään ympäri. Aurinkolasit saat kaljapulloista.. Trendikkäät isot linssit litran pulloista..
- naiselta
Tuskin ikinä saisin kokeilemaan, mutta luulen, että hänellä voisivat retrotyyliset lasit näyttää aika seksikkäiltä: https://images.askmen.com/style/fashion_trends/_1475764343.jpg
Mutta olis kyllä niin kuuma älykkölook sen jälkeen, että naiset kuolais perään vieläkin enemmän ja olisin varmaan aika mustis jos en voi omakseni ottaa. - ehkäjotkut
tämmöset vois olla passelit hänelle.
https://www.gerdmans.fi/suojalasit-zekler-36-5-kplpakkaus- Ihmettelijä
Siis suojalasit ja mihin tarkoitukseen?
- SuhunPöhkönä
Sulla on ollut monenlaisia vuosikymmenien ajan. Ehkä sarvisarkaiset, hieman pyöreähköt tekisi vaikutuksen.
- silloinsealkoi
Mulla on ollut lasit noin 18 vuotta!! Olin jotain 13-14 ku ekat lasit jouduin hommaamaan kun en nähnyt koulussa taululle/piirtoheittimelle.
- sankamallit
Piilolasit sopii kaikille. Pyöreään naamaan neliskanttiset ja luihuun naamaan pyöreät sangat!
- jänskättäävähän
Nyt on instrussa rakkauden kesäale joten varasin jo tälle viikolle ajan sinne :) Meinaan ottaa myös piilareita pitkästä aikaa käyttööni, sellaisia kertakäyttöisiä, ovat käteviä :)
mut ei oo ketään makutuomaria, muutako ne myyjät siellä :/ - Ihahaaa
Sellaiset punaiset i love you lasit sopisi sulle.
- lasipäinen
Myyjät on mun mielestä koulutettu ehdottamaan sopivanlaisia kehysmalleja. Joillkin niinkun esim. specsavers on netissä virtuaalisovellus jossa voi kokeilla kehyksiä omalle nassukuvalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019