Hei! Olen syöttäny koiralleni aina kuivaruokaa, mutta haluaisin vaihtaa NEU:n ruokaan. Koirani on siis kaksi vuotias collie ja painoa on 19kg. Liikun koirani kanssa aktiivisesti (kyseessä ei kumminkaan ole mikään huippu urheilukoira :D) joten voiko NEU:ta syöttää pelkästään? Vai tarvitseeko esim kuivanappuloita sekaan? Entä turkki, pysyykö se hyvänä. Kuinka paljon sitä täytyisi antaa per annos? Onko mitään järkeä vaihtaa tuohon NEU:n ruokaan? Kiitos jo etukäteen vastauksista, kaikki mahdollinen tieto ja kokemukset ruuasta tulee tarpeeseen!
Onko NEU hyvä ruoka?
4
1199
Vastaukset
- koiranpentu
Meidän koiranpennulle sitä annetaan. Nappuloita ollaan annettu siinä mukana vähäsen. Luulisin että tuolle koiralle ihan hyvä valinta. Pahalta vaan haisee😂
- mahtimasu
Paha haju kertoo yleensä heikosta lihan laadusta.
- Anonyymi
Onkohan koostumus muuttunut kun on pelkkää ryyniä nykyään vai pötköt pakastettu moneen kertaan kun sulavat kaikkipaikat lainehtii vettä taidan lopettaa ostamisen.ryynejä osaan keittää itsekkin ja lisätä milloin mitäkin.
Terv 3 nen Cairnin omistaja
Arja Sandström - Anonyymi
Maista😃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931567
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131228Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa3121121Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761063En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va159995- 98979
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90965Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33962Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.12945En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92909