Varastettu nimimerkki

Silkkiheppi007

Työtön peräkammarinpoika syyttelee täällä että olisi joku nimimerkki pöllitty. Mitä äijä sekoilee?
Miten voi varastaa nimimerkin?

Selitäs nyt!

13

1245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimullamuuta

      Lerppa sinun kaikki nimimerkkisi ovat helposti tunnistettavissa, koska olet niin vitun tyhmä.

      • oo__ppp__

        Mene taas äitisi viereen hetekalle luuseripummi lerppoinesi


    • KääLäy

      Oliko tämä aloituksesi suunnattu minulle?
      Kannattaakohan sinulle edes yrittää vastata?
      En ole työtön enkä peräkammarinpoika.
      Sinä olet kirjoitellut tänne ainakin minun nimimerkillä ja maukhang nimimerkillä ja tiedä sitten kuinka monella muulla varastetulla nimimerkillä.
      Joku ihmeellinen ongelma sinulla täytyy olla elämässäsi, kerro mikä?
      Mikä saa ns. tolkun ihmisen toimimaan täällä kuten sinä olet toiminut jo vuosia ja ympäri vuorokauden joka ikinen päivä?

      • KääLäy

        Keskustelenkohan minä nyt Silkkiheppi007 vaiko oo_ppp_ nimimerkin kanssa?
        "Ei ole mitään nimimerkkejä mitä varastaa"- kirjoitat.
        Kirjoittelet kuitenkin häirikköviestejäsi tarkoituksellisesti toisten nimimerkeillä.
        En nyt oikein ymmärrä, että miksi, kerro nyt ihan oikeasti ja rehellisesti mikä ongelmasi oikeastaan on?


      • oletvähänpihalla
        KääLäy kirjoitti:

        Keskustelenkohan minä nyt Silkkiheppi007 vaiko oo_ppp_ nimimerkin kanssa?
        "Ei ole mitään nimimerkkejä mitä varastaa"- kirjoitat.
        Kirjoittelet kuitenkin häirikköviestejäsi tarkoituksellisesti toisten nimimerkeillä.
        En nyt oikein ymmärrä, että miksi, kerro nyt ihan oikeasti ja rehellisesti mikä ongelmasi oikeastaan on?

        mistä ne toisten nimimerkit on muka varastettu?


      • KääLäy
        oletvähänpihalla kirjoitti:

        mistä ne toisten nimimerkit on muka varastettu?

        Myönnät siis, että olet varastanut minun nimimerkkini täältä?


      • kumimuna4
        KääLäy kirjoitti:

        Myönnät siis, että olet varastanut minun nimimerkkini täältä?

        kukaan ei ole varastanut mitään.


    • Rekisteroitya nimimerkkia ei voida varastaa. Jokainen voi kirjoittaa milla nimimerkilla itse haluaa.

      • ElämäVaras

        Mitä mieltä olet siitä, että 2010 kokee häneltä varastetun sanontoja ja elämä tällä hänen matkailupalstallaan ?


      • Numball63

        Et ole paljoakaan parempi ei sillä sulla saattaakin olla asiat kunnossa, mutta sinä kommentoit liikaa sen sairaita juttuja. Anna hullun olla.
        Vai kaipaatko sairaan kanssa väittelyä.
        Lopeta lerpan kanssa väittely.


      • Numball2010
        Numball63 kirjoitti:

        Et ole paljoakaan parempi ei sillä sulla saattaakin olla asiat kunnossa, mutta sinä kommentoit liikaa sen sairaita juttuja. Anna hullun olla.
        Vai kaipaatko sairaan kanssa väittelyä.
        Lopeta lerpan kanssa väittely.

        Trollimme Laiffin 2010 into trollata ponnistanee tarpeesta yrittää olla kerrankin jotain.
        Lähes täydellinen ilmaisukyvyttömyys ja maneerinen samojen latteuksien toistaminen viittaa heikkolahjaisuuteen ja sitä kautta vähäosaisuuteen.
        Pyrkimys on olla palstojen pikkurikollinen, trolli, kerrankin ”jotain”.
        Mitätönkin pyrkii.
        Laiffitrollin kummallisuus on siinä, että hän väittelee kuvitteellisten itse rakentamiensa opponentiensä kanssa.
        Hän esiintyy vastustajinaan kaikissa niiden olomuodoissaan ja vastaa sitten näiden nimissä kirjoittamiinsa viesteihin.
        Siten hän kerrankin on varma, että toimii tasolla, jossa pärjää -siis itsensä ”tasolla”, jolla nousee melkein minirikolliseksi, trolliksi.


      • KuolaavaSellainen

        Sun muijas on tintsuhuora.


      • Vaimotonaviomieslerppa
        KuolaavaSellainen kirjoitti:

        Sun muijas on tintsuhuora.

        Aviomiesraukka, sulla ei oo vaimoo ollenkaan, vain haaveet siitä ja niitä haaveita suollat päivittäin kymmeniä kertoja.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe