Työtön peräkammarinpoika syyttelee täällä että olisi joku nimimerkki pöllitty. Mitä äijä sekoilee?
Miten voi varastaa nimimerkin?
Selitäs nyt!
Varastettu nimimerkki
13
1200
Vastaukset
- eimullamuuta
Lerppa sinun kaikki nimimerkkisi ovat helposti tunnistettavissa, koska olet niin vitun tyhmä.
- oo__ppp__
Mene taas äitisi viereen hetekalle luuseripummi lerppoinesi
- KääLäy
Oliko tämä aloituksesi suunnattu minulle?
Kannattaakohan sinulle edes yrittää vastata?
En ole työtön enkä peräkammarinpoika.
Sinä olet kirjoitellut tänne ainakin minun nimimerkillä ja maukhang nimimerkillä ja tiedä sitten kuinka monella muulla varastetulla nimimerkillä.
Joku ihmeellinen ongelma sinulla täytyy olla elämässäsi, kerro mikä?
Mikä saa ns. tolkun ihmisen toimimaan täällä kuten sinä olet toiminut jo vuosia ja ympäri vuorokauden joka ikinen päivä?- KääLäy
Keskustelenkohan minä nyt Silkkiheppi007 vaiko oo_ppp_ nimimerkin kanssa?
"Ei ole mitään nimimerkkejä mitä varastaa"- kirjoitat.
Kirjoittelet kuitenkin häirikköviestejäsi tarkoituksellisesti toisten nimimerkeillä.
En nyt oikein ymmärrä, että miksi, kerro nyt ihan oikeasti ja rehellisesti mikä ongelmasi oikeastaan on? - oletvähänpihalla
KääLäy kirjoitti:
Keskustelenkohan minä nyt Silkkiheppi007 vaiko oo_ppp_ nimimerkin kanssa?
"Ei ole mitään nimimerkkejä mitä varastaa"- kirjoitat.
Kirjoittelet kuitenkin häirikköviestejäsi tarkoituksellisesti toisten nimimerkeillä.
En nyt oikein ymmärrä, että miksi, kerro nyt ihan oikeasti ja rehellisesti mikä ongelmasi oikeastaan on?mistä ne toisten nimimerkit on muka varastettu?
- KääLäy
oletvähänpihalla kirjoitti:
mistä ne toisten nimimerkit on muka varastettu?
Myönnät siis, että olet varastanut minun nimimerkkini täältä?
- kumimuna4
KääLäy kirjoitti:
Myönnät siis, että olet varastanut minun nimimerkkini täältä?
kukaan ei ole varastanut mitään.
Rekisteroitya nimimerkkia ei voida varastaa. Jokainen voi kirjoittaa milla nimimerkilla itse haluaa.
- ElämäVaras
Mitä mieltä olet siitä, että 2010 kokee häneltä varastetun sanontoja ja elämä tällä hänen matkailupalstallaan ?
- Numball63
Et ole paljoakaan parempi ei sillä sulla saattaakin olla asiat kunnossa, mutta sinä kommentoit liikaa sen sairaita juttuja. Anna hullun olla.
Vai kaipaatko sairaan kanssa väittelyä.
Lopeta lerpan kanssa väittely. - Numball2010
Numball63 kirjoitti:
Et ole paljoakaan parempi ei sillä sulla saattaakin olla asiat kunnossa, mutta sinä kommentoit liikaa sen sairaita juttuja. Anna hullun olla.
Vai kaipaatko sairaan kanssa väittelyä.
Lopeta lerpan kanssa väittely.Trollimme Laiffin 2010 into trollata ponnistanee tarpeesta yrittää olla kerrankin jotain.
Lähes täydellinen ilmaisukyvyttömyys ja maneerinen samojen latteuksien toistaminen viittaa heikkolahjaisuuteen ja sitä kautta vähäosaisuuteen.
Pyrkimys on olla palstojen pikkurikollinen, trolli, kerrankin ”jotain”.
Mitätönkin pyrkii.
Laiffitrollin kummallisuus on siinä, että hän väittelee kuvitteellisten itse rakentamiensa opponentiensä kanssa.
Hän esiintyy vastustajinaan kaikissa niiden olomuodoissaan ja vastaa sitten näiden nimissä kirjoittamiinsa viesteihin.
Siten hän kerrankin on varma, että toimii tasolla, jossa pärjää -siis itsensä ”tasolla”, jolla nousee melkein minirikolliseksi, trolliksi. - KuolaavaSellainen
Sun muijas on tintsuhuora.
- Vaimotonaviomieslerppa
KuolaavaSellainen kirjoitti:
Sun muijas on tintsuhuora.
Aviomiesraukka, sulla ei oo vaimoo ollenkaan, vain haaveet siitä ja niitä haaveita suollat päivittäin kymmeniä kertoja.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347900- 585880
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361388Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101