Varastettu nimimerkki

Silkkiheppi007

Työtön peräkammarinpoika syyttelee täällä että olisi joku nimimerkki pöllitty. Mitä äijä sekoilee?
Miten voi varastaa nimimerkin?

Selitäs nyt!

13

1200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimullamuuta

Lerppa sinun kaikki nimimerkkisi ovat helposti tunnistettavissa, koska olet niin vitun tyhmä.

• oo__ppp__

Mene taas äitisi viereen hetekalle luuseripummi lerppoinesi

• KääLäy

Oliko tämä aloituksesi suunnattu minulle?
      Kannattaakohan sinulle edes yrittää vastata?
      En ole työtön enkä peräkammarinpoika.
      Sinä olet kirjoitellut tänne ainakin minun nimimerkillä ja maukhang nimimerkillä ja tiedä sitten kuinka monella muulla varastetulla nimimerkillä.
      Joku ihmeellinen ongelma sinulla täytyy olla elämässäsi, kerro mikä?
      Mikä saa ns. tolkun ihmisen toimimaan täällä kuten sinä olet toiminut jo vuosia ja ympäri vuorokauden joka ikinen päivä?

• KääLäy

Keskustelenkohan minä nyt Silkkiheppi007 vaiko oo_ppp_ nimimerkin kanssa?
        "Ei ole mitään nimimerkkejä mitä varastaa"- kirjoitat.
        Kirjoittelet kuitenkin häirikköviestejäsi tarkoituksellisesti toisten nimimerkeillä.
        En nyt oikein ymmärrä, että miksi, kerro nyt ihan oikeasti ja rehellisesti mikä ongelmasi oikeastaan on?

• oletvähänpihalla
        KääLäy kirjoitti:

Keskustelenkohan minä nyt Silkkiheppi007 vaiko oo_ppp_ nimimerkin kanssa?
        "Ei ole mitään nimimerkkejä mitä varastaa"- kirjoitat.
        Kirjoittelet kuitenkin häirikköviestejäsi tarkoituksellisesti toisten nimimerkeillä.
        En nyt oikein ymmärrä, että miksi, kerro nyt ihan oikeasti ja rehellisesti mikä ongelmasi oikeastaan on?

mistä ne toisten nimimerkit on muka varastettu?

• KääLäy
        oletvähänpihalla kirjoitti:

mistä ne toisten nimimerkit on muka varastettu?

Myönnät siis, että olet varastanut minun nimimerkkini täältä?

• kumimuna4
        KääLäy kirjoitti:

Myönnät siis, että olet varastanut minun nimimerkkini täältä?

kukaan ei ole varastanut mitään.

• Rekisteroitya nimimerkkia ei voida varastaa. Jokainen voi kirjoittaa milla nimimerkilla itse haluaa.

• ElämäVaras

Mitä mieltä olet siitä, että 2010 kokee häneltä varastetun sanontoja ja elämä tällä hänen matkailupalstallaan ?

• Numball63

Et ole paljoakaan parempi ei sillä sulla saattaakin olla asiat kunnossa, mutta sinä kommentoit liikaa sen sairaita juttuja. Anna hullun olla.
        Vai kaipaatko sairaan kanssa väittelyä.
        Lopeta lerpan kanssa väittely.

• Numball2010
        Numball63 kirjoitti:

Et ole paljoakaan parempi ei sillä sulla saattaakin olla asiat kunnossa, mutta sinä kommentoit liikaa sen sairaita juttuja. Anna hullun olla.
        Vai kaipaatko sairaan kanssa väittelyä.
        Lopeta lerpan kanssa väittely.

Trollimme Laiffin 2010 into trollata ponnistanee tarpeesta yrittää olla kerrankin jotain.
        Lähes täydellinen ilmaisukyvyttömyys ja maneerinen samojen latteuksien toistaminen viittaa heikkolahjaisuuteen ja sitä kautta vähäosaisuuteen.
        Pyrkimys on olla palstojen pikkurikollinen, trolli, kerrankin ”jotain”.
        Mitätönkin pyrkii.
        Laiffitrollin kummallisuus on siinä, että hän väittelee kuvitteellisten itse rakentamiensa opponentiensä kanssa.
        Hän esiintyy vastustajinaan kaikissa niiden olomuodoissaan ja vastaa sitten näiden nimissä kirjoittamiinsa viesteihin.
        Siten hän kerrankin on varma, että toimii tasolla, jossa pärjää -siis itsensä ”tasolla”, jolla nousee melkein minirikolliseksi, trolliksi.

• KuolaavaSellainen

Sun muijas on tintsuhuora.

• Vaimotonaviomieslerppa
        KuolaavaSellainen kirjoitti:

Sun muijas on tintsuhuora.

Aviomiesraukka, sulla ei oo vaimoo ollenkaan, vain haaveet siitä ja niitä haaveita suollat päivittäin kymmeniä kertoja.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1831
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      53
      1122
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      956
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      927
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      910
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      45
      790
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      781
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      762
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe