Nyt kyllä ois aihetta jo sinun vetäytyä taka-alalle. Tarvis ny oikeesti tää ikaalisten sivu putsata. Samaa paskaa vuodesta toisee
Kuka/ken pitää)vastaa suomi24ikaalinen
16
803
Vastaukset
- Sisäsiittoista
Kuka tätä siis ylläpitää? Vois jo lopettaa. On nii sisäsiittoista
- Anonyymi
Kyllä ikaalisen sivut on siistyytynyt viime vuosina nyt on aika raujallisia juttuja eix vaan
- Anonyymi
Siksikö on niin päätöntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö on niin päätöntä
On ikävä niitä päällisiä roviilikuvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ikävä niitä päällisiä roviilikuvia
päällisetkin on välillä aivan päättömiä miten tähän on oikein päädytty
- Anonyymi
Aivan fantastinen palsta ! Kiitos valvojalle !
- Anonyymi
Ikaalisten sivut on Pirkanmaan kattavin sivusto jossa kaikilla on hauskaa.
Halutaanko hauskanpito nyt lopettaa ?- Anonyymi
Meinaako kommunistit kaataa sivuston?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaako kommunistit kaataa sivuston?
Tuleeko ennen vastauksen lähettämistä aina kysymyslaatikko "Oletko nyt tai oletko ollut aikaisemmin kommunistisen puolueen jäsen?"
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2291913- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92699Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647