Mihin tarvitaan pohjalaisia?

Tähkäuuno

Miksi YleSuomen ohjelmassa arkisin klo 13 pitää esittää
kaikenkarvasia suomitangoja joita naukuu kukin pohjalainen tangokuningas vuorollaan? Sinne on lisäksi ympätty aina joku pohjalainen sisälukija, joka lukee paperisen kuivalla lukunuotillaan jonkun kirjoittamia juontotekstejä (veikkaan P.Hiihtola). Lukijana joku Ippe-mimmi.
Kyllä kuuntelijoita pitäisi jonkin verran kunnioittaa.
Siirtäkää Novalle tuollaiset roskaohjelmat.

13

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halooellivelli

      Mihin tarvitaan Sony Musicin päivittäisiä vinkujia. No, ne on kehä kolmosen sisäpuolella olevassa Ylen studiossa istuvien nelivitosen valintoja. He ovat ylikypsiä ja rupsahtaneita mutta luulevat olevansa teinejä.

      • Lisäämamujamaahan

        silläkö saadaan tangorahinat karsittua kokonaan?
        Suosikaa vapaata matkailua!


    • hyvaradio

      radio kanava tv ohjelma jyrkin ja music tvn sekoitus. vähän puhetta paljon musiikkia. gospel tyylinen dancekanava olis hyvä. uutiset lyhyesti ei puhe ohjelmia eikä selostuksia

    • hyvaradio

      voi siirtää vaikka lapualle toimituksen kuuluvuus pitäs olla laajempi. tangofestivaalien aikaan tango soimaan aivan vapaasti vaan. muuten ei järviradion tyylistä humppaa eikä ruotsin kanavalta kuuluvia seksivalistustunteja. ruotsin puolelta oppia lyhyistä juonnoista ja iloisesta popista

    • mämminpuintia

      Ei pohojalaasia tarvita mihkää muuhun kun viljelemään korkeintaan peltojaan ja omalaatuista huumoria jossa haiskahtaa kovin pahasti itsekehu, nii ja mämmin ylensyöntiin.

      Pitää paikkansa kun pohojalaaset keksineet huumoripainatuksia paitoihin, kuten "siunaa ittse pohojalaaset tuloo" ..todellakin siunattava sillä ei sitä ylistepursuavaa itsekehua jaksa kovin pitkään kunneella mutta kun siunaa itsensä niin voi kuolla pois mieluummin kun kuunnella pohojammaan jaarituksia, lauseessa yleensä kolme sanaa ja loput "tuota noin, tuota noin notta".

      Kehua tietysti saa itteään mutta täytyy olla myös aihetta mutta kun sitä ei pohojalaasilla ole sen enempää kuin muillakaan.

      • IsoontalonAntti

        Hyvää yritetähän mutta priimaa pukkaa..


    • Ijolihygyg

      Voi kun edes ottaisit vähän selvää mitä/ketä kritisoit ennen kuin kritisoit.

    • mämminpuintia

      Tasan tarkkaan tiedän mistä puhun kun kritisoin pohojalaasia!

      • Tosikkoko

        No tuo trossaaminen on vaan vitsiä ja itseironiaa! Ei me nyt aiva tosissamme olla.. Ei saa olla noin herkkähipiäinen! Miltä paikkakunnalta itse olet, kun noin tosinoukka olet? Jokaisella maakunnalla on omat piirteensä. Savolaisia sanotaan lupsakoiksi, Hämäläisiä hitaiksi, Karjalaisia puheliaiksy ym. Olen sitä mieltä, että varmasti joka paikasta löytyy mukavia ja vähemmän mukavia ihmisiä, tuppisuita ja suupaltteja, epärehellisiä ja rehellisiä. Huumorilla pääsee pitkälle!


      • mämminpuintia
        Tosikkoko kirjoitti:

        No tuo trossaaminen on vaan vitsiä ja itseironiaa! Ei me nyt aiva tosissamme olla.. Ei saa olla noin herkkähipiäinen! Miltä paikkakunnalta itse olet, kun noin tosinoukka olet? Jokaisella maakunnalla on omat piirteensä. Savolaisia sanotaan lupsakoiksi, Hämäläisiä hitaiksi, Karjalaisia puheliaiksy ym. Olen sitä mieltä, että varmasti joka paikasta löytyy mukavia ja vähemmän mukavia ihmisiä, tuppisuita ja suupaltteja, epärehellisiä ja rehellisiä. Huumorilla pääsee pitkälle!

        No olen niitä hitaita hämäläisiä mutta asunut et.pohj.maalla joskus toistakymmentä vuotta, kerroin vaan totuuden, aivan sama kuin savolaisia sanotaan kieroiksi mutta todennäköisesti kieroja he eivät ole joten aivan sama tässä pohojalaasjutussa.
        Nuorena poikana hain pohojammaalle töihin ja siellä sanottiin jyrkästi että täällä tehdään sitten töitä tosissaan eikä meinata mutta totuus oli kyllä toinen, töitä kyllä tehtiin mutta ei siinä määrin kun työhönottajan puheista ymmärsi, ihmettelen milloin se työteko tosissaan aloitetaan, aivan samanlaista työntekoa kuin muuallakin ja siitäkin on kokemusta koska olen hyvin useassa paikassa töissä ollut ympäri Suomen. Eli tiivistettynä pohojammaalla on kehuminen viety äärilaitaan ja siitä ei tingitä, annetaan ulos sellainen kuva suvusta toiseen ja se kuva minkä ulkopuoliset saa on hieman väärä. Tämä oli vaan totuus eikä herkkähipiäisyyttä, mun mielestä olkoot mitä on mutta näin on asia.


      • toinentosikko
        mämminpuintia kirjoitti:

        No olen niitä hitaita hämäläisiä mutta asunut et.pohj.maalla joskus toistakymmentä vuotta, kerroin vaan totuuden, aivan sama kuin savolaisia sanotaan kieroiksi mutta todennäköisesti kieroja he eivät ole joten aivan sama tässä pohojalaasjutussa.
        Nuorena poikana hain pohojammaalle töihin ja siellä sanottiin jyrkästi että täällä tehdään sitten töitä tosissaan eikä meinata mutta totuus oli kyllä toinen, töitä kyllä tehtiin mutta ei siinä määrin kun työhönottajan puheista ymmärsi, ihmettelen milloin se työteko tosissaan aloitetaan, aivan samanlaista työntekoa kuin muuallakin ja siitäkin on kokemusta koska olen hyvin useassa paikassa töissä ollut ympäri Suomen. Eli tiivistettynä pohojammaalla on kehuminen viety äärilaitaan ja siitä ei tingitä, annetaan ulos sellainen kuva suvusta toiseen ja se kuva minkä ulkopuoliset saa on hieman väärä. Tämä oli vaan totuus eikä herkkähipiäisyyttä, mun mielestä olkoot mitä on mutta näin on asia.

        Nuo pohjalaiset on nyt varmaan niin nurkkapatriootteja että eivät tiedä millaista muualla Suomessa on ja siksi luulevat itsestään liikoja!


      • Idiootit
        toinentosikko kirjoitti:

        Nuo pohjalaiset on nyt varmaan niin nurkkapatriootteja että eivät tiedä millaista muualla Suomessa on ja siksi luulevat itsestään liikoja!

        Musiikkipäälliköt ovat jääneet tietylle kehitystasolle ja soitetusta musiikista päätellen tuskin heissä mitään kehitystä tapahtuukaan.


    • Markoyes

      Maunuksela pitää nimittää Radio Suomen musiikkipäälliköksi. Hyvää iskelmää mutta vain tunnin verran. Vastaavasti voidaan Maunukselan ohjelma-aikaa jatkaa klo 6 - 18 ajaksi.
      Siitä eteenpäin voi soittaa Haloo Helsinkiä ja Lauri Töhnää aamuun asti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe