Otsikko on kysymysmuodossa mutta julkaisuartikkelini silti kokemusmuodossa, koska tämä matkakertomus on totta.
Onko rakkaita Pattayan onnellisia, jotka ovat peloissaan, että heidän elämänsä varastetaan yksi vai useampi, on aivan selvää että heitä on yksi ainut henkilö, mutta jos väite pitää paikkansa useasta, niin varmuudella he ovat samaistuneet toisiinsa samoin näkemyksin ja opetelleet kirjoittamaan samoin sanoin.
Tuossa viimeksi tämän onnellisimman kanssa vaihdoin kuulumisia hänen mennessä jalkapallokiinnostuneena nukkumaan yhden jänskimmän matsin puoliajalla meidän jatkaessa katselua ravintolamme seinänäytöltä ravintolan ollessa piukassa toisen joukkueen faneja, näkemyksemme oli että voisi käyttäytyä kuin thai.
Avatessani saitin huomasin tämän kaverin taas aloittaneen päivänsä normaaliin tapaan yhdistäen minut toiseen ja puuttui isäni jalkapallouraan, sekä vaimoni isän sotilasuraan, josta hieman seuraavaa:
Onnellinen rakas vakavasti kirjoitti Thaimaalaisten hyvyydestä heidän auttaessa aallon aikaan ihmisiä, mutta kun lapseni isoisä osallistui rivimiehenä Thaimaalle tärkeään sotaan, niin kommentointi on että hän olisi ollut jokin sotasankari, minusta hyvin ajattelematon ja lapsellinen kommentointi.
Myös Savolaisittain hän irvailee isäni urheilusta yli 60 vuoden taakse isäni pelaten tuolloin jääpalloa ja jalkapalloa seurajoukkueensa ohessa maajoukkueessa, mutta hän kokee aiheen olevan irvailun aihe, joten näin tällä kertaa.
Vastakommenointina mikäli ylläpito sallii lausun että tämä rakas Pattayn onnellinen on pelkkä internethenkilö joka on löytänyt itselleen uuden elämän Thaimaan ja Pattayan kautta, sekä internetselfierakkaansa johdosta.
Kaveri on pärähtänyt niin kertakaikkisesti tuohon olemukseensa, että ennätystä pukkaa joka aihealueella ja kun aikansa seuraa kommentointejaan, niin voi vain todeta, että kyllä on onnellinen on on onnellinen, aivan erityisen onnellinen ja tyytyväinen itseensä kaikkien muiden ollen muuta.
Hauskaa kuitenkin minulla on ja miksi, no nämä aijaustodisteet ja onnellisen karkuunluikkimiset aiheesta.
Kaveri aina......siis ihan aina luikkii karkuun aiheesta siirtyen toiseen aiheeseen, kuten hänen aamunavukseensa tänään.
Rakas Pattayan Onnellinen voikin sitten tähän kommentoida joko sinisellään, tai Laiffina.....ehkä jopa aivan perhelaiffina.
Mikä on Rakas Pattayan Onnellinen ?
15
177
Vastaukset
Tiedän, että Pattayalla on onnellisia ihmisiä ja en ole kyllä koskaan tavannut
surullista ihmistä Pattayalla. Moni on niin onnellinen, että jos rahat loppuu, niin
¨tappavat mieluimmin itsensä¨ , kuin palaisivat suomen onnellisuuteen. Tämä on
myös tosi.
En ymmärrä miksi vihaat Thaimaassa olevia ihmisiä jos et kerta itse ole edes
siellä koskaan käynyt ? Se on mielenkiintoista miksi joku roikkuu täällä ja haukkuu
Thaimaan ihmisiä ? Todennäköisesti yrittää löytää syitä miksi minun ei tarvitse
mennä Thaimaahan ja kuunnella minkälaista siellä on ? ?
Thaimaassa ja Pattayalla on kiva olla ja sinä voit olla siellä samoin, kuin olet muuallakin.
Thaimaan tytöt ovat kivoja ja huumorintajuisia ja siellä on hauska niiden kanssa
höpistä. Voi sieltä suhde tai pari irrota ja voi sieltä yrittää löytää elämänkumppani ja
voi siellä sitten asua koko elämän ja siellä on koko aasia ja hyvät yhteydet muihin
maihin jos tykkää matkustella.
Ruoka ja aurinko ja kiva fiilis on Thaimaassa parasta.- Aviomies
Minä asun täällä Thaimaassa, eli sinun kaikilla nimimerkeilläsi Dille-Maija-Laiffi on hyvä ymmärtää että olen "käynyt" täällä.
Minun elämäni ei pyöri ainoastaan thaimaan tyttöjen ympärillä, täällä on muutakin elämää.
Ymmärsin 2010 aamunavauksesta hänen tilanneen täsmävittuilua, ymmärsinkö väärin? - HyvinIrtoo
Parhaiten sieltä irtoaa ja löytää, kun ryhtyy internetkontaktipalstalle saaden iphoneensa selfieitä niiltä joilta irtoaa.
- KatsokaaLinkistä
HyvinIrtoo kirjoitti:
Parhaiten sieltä irtoaa ja löytää, kun ryhtyy internetkontaktipalstalle saaden iphoneensa selfieitä niiltä joilta irtoaa.
2010 Dillen kihlatun profiili on vieläkin lovelinkissä selityksin "Lapseton tarjoilija Phuket".
- JepJepJepJep
Aviomies kirjoitti:
Minä asun täällä Thaimaassa, eli sinun kaikilla nimimerkeilläsi Dille-Maija-Laiffi on hyvä ymmärtää että olen "käynyt" täällä.
Minun elämäni ei pyöri ainoastaan thaimaan tyttöjen ympärillä, täällä on muutakin elämää.
Ymmärsin 2010 aamunavauksesta hänen tilanneen täsmävittuilua, ymmärsinkö väärin?Niin, mitäpä sinä thai tytöistä.... Elämäsi pyörii vuodesta vuoteen 24/7 täällä suomi24 Pattaya palstalla. Mahtuuko mielikuvituselämääsi muuta?
Oletko vähän sairas? - Aviomies
JepJepJepJep kirjoitti:
Niin, mitäpä sinä thai tytöistä.... Elämäsi pyörii vuodesta vuoteen 24/7 täällä suomi24 Pattaya palstalla. Mahtuuko mielikuvituselämääsi muuta?
Oletko vähän sairas?Niin mitäpä minä thaitytöistä kun minulla on thainainen vaimona.
Rakkain Pattayan Onnellisin on rakastunut valokuvaan ja paikkakuntaan, jos se ei ole sairasta, niin sitten se lienee tervettä. - VittuMitäIdiootteja
JepJepJepJep kirjoitti:
Niin, mitäpä sinä thai tytöistä.... Elämäsi pyörii vuodesta vuoteen 24/7 täällä suomi24 Pattaya palstalla. Mahtuuko mielikuvituselämääsi muuta?
Oletko vähän sairas?Hyvin sanottu että elämäsi pyörii täällä, kun Dille 2010 taas vastaavasti on huolissaan että hänen elämänsä varastetaan täällä.
Vittuukos pyöritte täällä? - Todellakin
Aviomies kirjoitti:
Niin mitäpä minä thaitytöistä kun minulla on thainainen vaimona.
Rakkain Pattayan Onnellisin on rakastunut valokuvaan ja paikkakuntaan, jos se ei ole sairasta, niin sitten se lienee tervettä.Aviomies todellakin on Pattayan rakkaista rakkain. On ollut nimimerkkejä vaihdellen jo vuosia 24/7.
Ja nyt on sitten sairaan palavasti rakastunut vuodesta2010 aijaamaan valokuvaan vinkuen niitä lisää.
Mutta thainaista hänellä ei todistetusti vaimona ole..... MOT. - 63NumBall
Lainaus "en ole kyllä koskaan tavannut surullista ihmistä Pattayalla", oletko koskaan edes käynyt, mitens ne kymmenet farangit jotka luulevat olevan liito-oravia ja päättävät päivänsä hyppäämäällä parvekkeelta, pattayapoissien jutut on, vale, emävale ja pattayaboysin totuus "en ole kyllä koskaan tavannut surullista ihmistä Pattayalla"
- SavossaSuruJokaPäiväistä
63NumBall kirjoitti:
Lainaus "en ole kyllä koskaan tavannut surullista ihmistä Pattayalla", oletko koskaan edes käynyt, mitens ne kymmenet farangit jotka luulevat olevan liito-oravia ja päättävät päivänsä hyppäämäällä parvekkeelta, pattayapoissien jutut on, vale, emävale ja pattayaboysin totuus "en ole kyllä koskaan tavannut surullista ihmistä Pattayalla"
Että tapaisi jonkun Pattayalla, täytyy ensin mennä Pattayalle.
- TuleApuunNumba
Katso nyt pohjoisen veljesi aloitusta..... nyt ei taida olla lääkitys kohdallaan.... Mitä tehdä?
- Vaivaimolerpalla
Aviomies haluaisi thaihuoran vaimokeen, mutta suomalaisena tyhjätaskuna se on tietysti mahdotonta, mutta haaveilla osaa, palsta on elävä esimerkki siitä.
- SenseinMääräys
Ajattele oikein tarkkaan ketä ajattelet ???
Muista että olen määrännyt sinut ajattelemaan minua myös jatkossa, siis .........
SINÄ TOTTELET MINUA POJU. - hienopalsta
Taas yksi tavallinen päivä lerppalassa. Koko päivä täällä raakkumassa kuin varis. Normi keskiviikko. Huomenna sama homma ja sitä seuraavana ja sitä seuraavana...... ......
- TilausVoimassa
hienopalsta kirjoitti:
Taas yksi tavallinen päivä lerppalassa. Koko päivä täällä raakkumassa kuin varis. Normi keskiviikko. Huomenna sama homma ja sitä seuraavana ja sitä seuraavana...... ......
Oletko unohtanut tilauksesi, jonka uudistat joka päivä ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2525162- 1252303
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2362008Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641834- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 621349
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181