Huhti-toukokuussa matka Rodokselle (Ixia) häämöttää. Lapset 12- ja 13-vuotiaat mukana. Kerro hyvät ruokapaikat, nähtävyydet, ostospaikat, uimarannat ym. Kiitokset ja halausx4 Sinulle.
Kertokaa Rodoksesta
3
2648
Vastaukset
Huhtikussa saattaa vielä olla melko viileää, joten lämmintä vaatetta mukaan.
Ixiasta ja Rodoksesta löydät keskustelua ja vinkkejä sivulta www.kreikka.net- EJS
Rhodos on monipuolinen kohde. Rantalomailun lisäksi kannattaa ehdottomasti pistäytyä myös vanhan kaupungin kujilla. Ostosmahdollisuuksia riittää uudenaikaisista keskustan liikkeistä vanhan kaupungin kojuihin. Ellin ranta on meistä viihtyisämpi. Ravintolatarjontaa on kansainvälisitä keittiöistä paikallisiin ja erikoisuuksiin asti. Vanhassa kaupungissa ravintoloiden taso saattaa aiheuttaa myös pettymyksen; kahvi todella kallista ja ruuan hinta suhteessa laatuun niin ja näin. Toisaalta myös ne parhaat ruokailukokemukset muistuvat juuri vanhan kaupugin puolelta. Lindokseen kannattaa mennä ainakin käymään. Rhodoksen ulkopuolella on myös historialliset kukkulat raunioineen; sieltä on tosi upeat näköalat ja sinne pääsee esim. taksilla tai juna-autolla, jollei jaksa kävellä.
Mukavaa matkaa...- matkailijatar
Käykää myös isossa, siis tosi isossa lastentarvike ja leluliikkeessä Jumbossa. Se sijaitsee Rodoksen kaupungista n.5-6km ja helpoiten sinne pääsee taksilla. Taksi kyllä osaa sinne kun sanot vain Jumbo.(Tsambou)Niin ja Lindoksella ehdottomasti kannattaa käydä. Sinne tehdään matkanjärjestäjän kautta matkoja, tai voi itsetoimisesti mennä bussilla tai veneellä. Ihana paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624