Typerä nainen olet

ratinpyörittäjä

vai ootkohan vain viisas, välttelet parisuhdetta kuin ruttoa, ei sekään pidemmän päälle tunnu hyvältä olla yksin. Rakastaisin niin paljon sua <3333

23

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typerä

      😭😭😭

    • Riskejäonotettava

      Niin oonki, tiedän. Rakastaisitko oikeasti? No tulevaisuutta ei voi ennustaa. En kyllä muuta haluaisi tällä hetkellä kuin hyvän parisuhteen, hänen kanssa. Ja silti pelkään rakkautta.

    • Tahtootietää

      No mitä tai miksi sinä juuri minua rakastat? Siis mitä minussa?

    • ghfhgkk

      en välttele...mut ei oo tullu sopivaa vastaan....sinkkunakin on aikansa kivaa...mut kaksin aina kaunihimpi kuitenkin

    • Ihmettelenvaan

      Niinpä, typerä. Sä se jaksat haukkua.

      • miksiajatteletpahaa

        Senkö sinä tuosta aloituksesta luit? Etkö ymmärrä ollenkaan mitään kontekstia? Aloitus on selkeästi positiivinen. Jos havainnoi tuosta vain sanan typerä niin vika on kyllä lukijassa eikä kirjoittajassa.


    • Jotenkin tää on vaan niin mahtavaa olla yksin. :D

      • Triumphg

        Ketä se habanero kaipailee?


      • Sellaista jota ei koskaan tule saamaan. Oikeastaan aika typeräähän se on.


      • Vaan eipä sille mitään mahda. Typerää tai ei.


      • Ei mahda. Ei ne tunteet vaan häviä mihinkään.


      • Dik
        Habanero kirjoitti:

        Ei mahda. Ei ne tunteet vaan häviä mihinkään.

        Mistä tiedät ettet tule saamaan?


      • En tiedä, mutta vaistoni sanoo niin.


    • Typerä

      Ei täällä voi

    • jaasiis

      kuka välttelee parisuhdetta. Ei kait kukaan halua olla toisen jatkuvasti pompoteltavana. Pidä sinä huoli vain siitä vaimostasi.

    • Olenko se minä? Ratti kyllä pyörii sillä taito on hyppysissä.
      Mites sä tommosia jutustelet että se joku ratinpyörittäjä karttaisi parisuhdetta? Outoa, mutta sehän onkin vain sinun mielipiteesi.

    • Elämänivalintanioma

      Mikäs "Mies" sinä olet, määrittelemään kenenkään typeryyttä?
      Eiköhän nää parisuhdeasiat mene, jokaisen oman harkinnan mukaan.
      Rakastaisit niin paljon täysin vierasta naista, jota kohtaan et oo osoittanut mitään kiinnostusta täällä..
      "Huvittavaa on pelkästään"

    • Naine_n

      Niin, typerä vai viisas..? 🤔

      • Paikkakunnantapahtumat

        Viisas, älykäs nainen..
        On jo pitkään, käsittänyt asioiden oikean laidan.
        Ne puheet selän takana, ei voi unohtaa..


    • tunteidenturrutus

      Mua joku tuolla parisuhdepalstoilla aikoinaan neuvoi, kun eroasioihin liittyen kumppanin kurjaa käytöstä mietin, että ksikissa miehissä on useampia suuria, elämää haittaavia vikoja. No, ite tietty siinä vaiheessa vielä mietin, että voishan niitä mukaviakin olla, mutta pikkuhiljaa vakuuttelu täällä onnistui ja olen pikkuhiljaa hyväksynyt, että eron jälkeinen yksinäinen elämä on helpoin ja mukavin vaihtoehto tai ainakin ainoa, järkevä vaihtoehto. Sillä jokainen mies on joko alkoholisti, väkivaltainen (henkinen tai fyysinen), mielenvikainen, peliriippuvainen tms.

    • hiljaatoivon

      Niin olen. Auta minua.

      • ääneen

        Autan jos pyydät.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      61
      1110
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      831
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe