Typerä nainen olet

ratinpyörittäjä

vai ootkohan vain viisas, välttelet parisuhdetta kuin ruttoa, ei sekään pidemmän päälle tunnu hyvältä olla yksin. Rakastaisin niin paljon sua <3333

23

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typerä

      😭😭😭

    • Riskejäonotettava

      Niin oonki, tiedän. Rakastaisitko oikeasti? No tulevaisuutta ei voi ennustaa. En kyllä muuta haluaisi tällä hetkellä kuin hyvän parisuhteen, hänen kanssa. Ja silti pelkään rakkautta.

    • Tahtootietää

      No mitä tai miksi sinä juuri minua rakastat? Siis mitä minussa?

    • ghfhgkk

      en välttele...mut ei oo tullu sopivaa vastaan....sinkkunakin on aikansa kivaa...mut kaksin aina kaunihimpi kuitenkin

    • Ihmettelenvaan

      Niinpä, typerä. Sä se jaksat haukkua.

      • miksiajatteletpahaa

        Senkö sinä tuosta aloituksesta luit? Etkö ymmärrä ollenkaan mitään kontekstia? Aloitus on selkeästi positiivinen. Jos havainnoi tuosta vain sanan typerä niin vika on kyllä lukijassa eikä kirjoittajassa.


    • Jotenkin tää on vaan niin mahtavaa olla yksin. :D

      • Triumphg

        Ketä se habanero kaipailee?


      • Sellaista jota ei koskaan tule saamaan. Oikeastaan aika typeräähän se on.


      • Vaan eipä sille mitään mahda. Typerää tai ei.


      • Ei mahda. Ei ne tunteet vaan häviä mihinkään.


      • Dik
        Habanero kirjoitti:

        Ei mahda. Ei ne tunteet vaan häviä mihinkään.

        Mistä tiedät ettet tule saamaan?


      • En tiedä, mutta vaistoni sanoo niin.


    • Typerä

      Ei täällä voi

    • jaasiis

      kuka välttelee parisuhdetta. Ei kait kukaan halua olla toisen jatkuvasti pompoteltavana. Pidä sinä huoli vain siitä vaimostasi.

    • Olenko se minä? Ratti kyllä pyörii sillä taito on hyppysissä.
      Mites sä tommosia jutustelet että se joku ratinpyörittäjä karttaisi parisuhdetta? Outoa, mutta sehän onkin vain sinun mielipiteesi.

    • Elämänivalintanioma

      Mikäs "Mies" sinä olet, määrittelemään kenenkään typeryyttä?
      Eiköhän nää parisuhdeasiat mene, jokaisen oman harkinnan mukaan.
      Rakastaisit niin paljon täysin vierasta naista, jota kohtaan et oo osoittanut mitään kiinnostusta täällä..
      "Huvittavaa on pelkästään"

    • Naine_n

      Niin, typerä vai viisas..? 🤔

      • Paikkakunnantapahtumat

        Viisas, älykäs nainen..
        On jo pitkään, käsittänyt asioiden oikean laidan.
        Ne puheet selän takana, ei voi unohtaa..


    • tunteidenturrutus

      Mua joku tuolla parisuhdepalstoilla aikoinaan neuvoi, kun eroasioihin liittyen kumppanin kurjaa käytöstä mietin, että ksikissa miehissä on useampia suuria, elämää haittaavia vikoja. No, ite tietty siinä vaiheessa vielä mietin, että voishan niitä mukaviakin olla, mutta pikkuhiljaa vakuuttelu täällä onnistui ja olen pikkuhiljaa hyväksynyt, että eron jälkeinen yksinäinen elämä on helpoin ja mukavin vaihtoehto tai ainakin ainoa, järkevä vaihtoehto. Sillä jokainen mies on joko alkoholisti, väkivaltainen (henkinen tai fyysinen), mielenvikainen, peliriippuvainen tms.

    • hiljaatoivon

      Niin olen. Auta minua.

      • ääneen

        Autan jos pyydät.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe