vai ootkohan vain viisas, välttelet parisuhdetta kuin ruttoa, ei sekään pidemmän päälle tunnu hyvältä olla yksin. Rakastaisin niin paljon sua <3333
Typerä nainen olet
23
724
Vastaukset
- Typerä
😭😭😭
- Riskejäonotettava
Niin oonki, tiedän. Rakastaisitko oikeasti? No tulevaisuutta ei voi ennustaa. En kyllä muuta haluaisi tällä hetkellä kuin hyvän parisuhteen, hänen kanssa. Ja silti pelkään rakkautta.
- Tahtootietää
No mitä tai miksi sinä juuri minua rakastat? Siis mitä minussa?
- ghfhgkk
en välttele...mut ei oo tullu sopivaa vastaan....sinkkunakin on aikansa kivaa...mut kaksin aina kaunihimpi kuitenkin
- Ihmettelenvaan
Niinpä, typerä. Sä se jaksat haukkua.
- miksiajatteletpahaa
Senkö sinä tuosta aloituksesta luit? Etkö ymmärrä ollenkaan mitään kontekstia? Aloitus on selkeästi positiivinen. Jos havainnoi tuosta vain sanan typerä niin vika on kyllä lukijassa eikä kirjoittajassa.
Jotenkin tää on vaan niin mahtavaa olla yksin. :D
- Triumphg
Ketä se habanero kaipailee?
- Dik
Habanero kirjoitti:
Ei mahda. Ei ne tunteet vaan häviä mihinkään.
Mistä tiedät ettet tule saamaan?
- Typerä
Ei täällä voi
- jaasiis
kuka välttelee parisuhdetta. Ei kait kukaan halua olla toisen jatkuvasti pompoteltavana. Pidä sinä huoli vain siitä vaimostasi.
Olenko se minä? Ratti kyllä pyörii sillä taito on hyppysissä.
Mites sä tommosia jutustelet että se joku ratinpyörittäjä karttaisi parisuhdetta? Outoa, mutta sehän onkin vain sinun mielipiteesi.- Elämänivalintanioma
Mikäs "Mies" sinä olet, määrittelemään kenenkään typeryyttä?
Eiköhän nää parisuhdeasiat mene, jokaisen oman harkinnan mukaan.
Rakastaisit niin paljon täysin vierasta naista, jota kohtaan et oo osoittanut mitään kiinnostusta täällä..
"Huvittavaa on pelkästään" - Naine_n
Niin, typerä vai viisas..? 🤔
- Paikkakunnantapahtumat
Viisas, älykäs nainen..
On jo pitkään, käsittänyt asioiden oikean laidan.
Ne puheet selän takana, ei voi unohtaa..
- tunteidenturrutus
Mua joku tuolla parisuhdepalstoilla aikoinaan neuvoi, kun eroasioihin liittyen kumppanin kurjaa käytöstä mietin, että ksikissa miehissä on useampia suuria, elämää haittaavia vikoja. No, ite tietty siinä vaiheessa vielä mietin, että voishan niitä mukaviakin olla, mutta pikkuhiljaa vakuuttelu täällä onnistui ja olen pikkuhiljaa hyväksynyt, että eron jälkeinen yksinäinen elämä on helpoin ja mukavin vaihtoehto tai ainakin ainoa, järkevä vaihtoehto. Sillä jokainen mies on joko alkoholisti, väkivaltainen (henkinen tai fyysinen), mielenvikainen, peliriippuvainen tms.
- hiljaatoivon
Niin olen. Auta minua.
- ääneen
Autan jos pyydät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483