vai ootkohan vain viisas, välttelet parisuhdetta kuin ruttoa, ei sekään pidemmän päälle tunnu hyvältä olla yksin. Rakastaisin niin paljon sua <3333
Typerä nainen olet
23
671
Vastaukset
- Typerä
😭😭😭
- Riskejäonotettava
Niin oonki, tiedän. Rakastaisitko oikeasti? No tulevaisuutta ei voi ennustaa. En kyllä muuta haluaisi tällä hetkellä kuin hyvän parisuhteen, hänen kanssa. Ja silti pelkään rakkautta.
- Tahtootietää
No mitä tai miksi sinä juuri minua rakastat? Siis mitä minussa?
- ghfhgkk
en välttele...mut ei oo tullu sopivaa vastaan....sinkkunakin on aikansa kivaa...mut kaksin aina kaunihimpi kuitenkin
- Ihmettelenvaan
Niinpä, typerä. Sä se jaksat haukkua.
- miksiajatteletpahaa
Senkö sinä tuosta aloituksesta luit? Etkö ymmärrä ollenkaan mitään kontekstia? Aloitus on selkeästi positiivinen. Jos havainnoi tuosta vain sanan typerä niin vika on kyllä lukijassa eikä kirjoittajassa.
Jotenkin tää on vaan niin mahtavaa olla yksin. :D
- Triumphg
Ketä se habanero kaipailee?
- Dik
Habanero kirjoitti:
Ei mahda. Ei ne tunteet vaan häviä mihinkään.
Mistä tiedät ettet tule saamaan?
- Typerä
Ei täällä voi
- jaasiis
kuka välttelee parisuhdetta. Ei kait kukaan halua olla toisen jatkuvasti pompoteltavana. Pidä sinä huoli vain siitä vaimostasi.
Olenko se minä? Ratti kyllä pyörii sillä taito on hyppysissä.
Mites sä tommosia jutustelet että se joku ratinpyörittäjä karttaisi parisuhdetta? Outoa, mutta sehän onkin vain sinun mielipiteesi.- Elämänivalintanioma
Mikäs "Mies" sinä olet, määrittelemään kenenkään typeryyttä?
Eiköhän nää parisuhdeasiat mene, jokaisen oman harkinnan mukaan.
Rakastaisit niin paljon täysin vierasta naista, jota kohtaan et oo osoittanut mitään kiinnostusta täällä..
"Huvittavaa on pelkästään" - Naine_n
Niin, typerä vai viisas..? 🤔
- Paikkakunnantapahtumat
Viisas, älykäs nainen..
On jo pitkään, käsittänyt asioiden oikean laidan.
Ne puheet selän takana, ei voi unohtaa..
- tunteidenturrutus
Mua joku tuolla parisuhdepalstoilla aikoinaan neuvoi, kun eroasioihin liittyen kumppanin kurjaa käytöstä mietin, että ksikissa miehissä on useampia suuria, elämää haittaavia vikoja. No, ite tietty siinä vaiheessa vielä mietin, että voishan niitä mukaviakin olla, mutta pikkuhiljaa vakuuttelu täällä onnistui ja olen pikkuhiljaa hyväksynyt, että eron jälkeinen yksinäinen elämä on helpoin ja mukavin vaihtoehto tai ainakin ainoa, järkevä vaihtoehto. Sillä jokainen mies on joko alkoholisti, väkivaltainen (henkinen tai fyysinen), mielenvikainen, peliriippuvainen tms.
- hiljaatoivon
Niin olen. Auta minua.
- ääneen
Autan jos pyydät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057