Mä pidän sua nainen ystävänä

korkeinTitteli

Eikös ystävyys ole kestävämpää kuin rakkaus? Suhteet kaatuu ja menee, mutta ystävät jää.

13

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskinlöytyymutoonhyväks

      Ystävyyteen pohjautuva rakkaus olis mun toive.

      • vaihtoehto

        Mites rakkaudettomuuteen pohjautuva ystävyys?


      • vaihtoehto kirjoitti:

        Mites rakkaudettomuuteen pohjautuva ystävyys?

        Minulla niitä on paljon. Ei ystävyyteen tarvita rakkautta.


    • Karibian.aurinko

      Kaunis ajatus. Ystävään voi aina luottaa.
      Tää palsta ei ruoki ystävyyttä eikä rakkautta,mutta hyvän yön toivotus mun tärkeälle ihmiselle vielä.
      Oot rakas ja tärkeä.
      <3

    • Yyyyyyyyyystttiiiisss

      Juu, hyvin sujuu vai mitä?
      Tälleen palstan kautta on sopiva välimatka ettei tunteet kuumene liikaa.

    • Naiselta

      Pidätkö oikeesti?
      Kyllä todellinen rakkaus voi kestää kuolemaan asti..
      Kuin ystävyyskin.

    • Ei se aina niin mene.

      • Jos minuun ihastustaan katoan jos minä rakastun katoan jos minun ukko suuttuu katoan jos minulta vaaditaan ennemmän kuin kykenen katoan. Jos minä en luota katoan.


      • sariisa
        valtakunta kirjoitti:

        Jos minuun ihastustaan katoan jos minä rakastun katoan jos minun ukko suuttuu katoan jos minulta vaaditaan ennemmän kuin kykenen katoan. Jos minä en luota katoan.

        Hienosti kirjoitettu valtakunta! Tunnen aivan samoin minäkin!


    • Siitäpidänkiinni

      Mun mielestä ystävät eivät harrasta seksiä keskenään.

    • KirjoitanNyt

      Minun mielestä ystävyyssuhde ja rakkaussuhde on eril,ainen, en osaa oikein äkkiseltänn sanoa, onko yatävyyttä ilman rakkautta ja rakkautta ilman ystävyyttä.. Mutta mikä erottaa ne toisistaan?
      Ehkä en haluaisi asua ystäväni kanssa, enkä hänen iholleen.. Mutta kumpi on arvokkaampi suhde? Ehkä kuitenkin rakkaus veisi voiton. En jättäisi rakastani ystäväni vuoksi. Mutta toisaalta ystävä....joo ei jaksa miettiä. Mennee vaikeaksi.

    • Hiijohoi

      Mä kuulin ton ;-* :D Pidä vaan.. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      61
      1110
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      831
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe