Ajattelin että ostaisin joko Honda cbr 125, Yamaha yzf-r 125 tai Aprilia rs 125. Mutta kertokaa teidän mielipiteitänne. Budjetti noin 3000€ ja mieluiten kyykky kevareita
Minkä kevarin ostaisin
Joku1234
4
193
Vastaukset
- jslagjoho
Ostaisin kotarin eli KTM, jos sellaisia enää nykyään saa. Oli aikoinaan niin ärhäkkä kone että keuli pelkästä kaasusta.
- jslagjoho
Just huomasin että kotareita onkin nettimotossa vaikka kuinka paljon. Taidankin ostaa sellaisen. Paljonko pitää maksaa vakuutusmaksuja tuollaisesta jos kesän ajan pitäisi liikenteessä?
- nääin
Cagiva mito. Suht halpoja ja saa kulkemaan pienellä virityksellä jo sen 170 . Tai joku muu 2 tahti.
- Jutustelija1
Näin se menee, 2t on tie ja elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929