Mitteepä outta mieltä? Aijottako käyvvä? Meleko epämiäräset vuan nuo penskoijn lippuin hinnat : ensin maenostivat jotta alle 12 vuotijjaat ilimaseks ja sitten se olkii jo alle kolomen ikäset. Nyt olj jotta alle 4 vuotijjaelle ilimanen sissäänpiäsy lauvantaelle. Ee tuosta oekeen ota selevee. Liekkö tuas purleskija tarjolla mukuloelle?
Kutujuhlat
6
359
Vastaukset
Vae purleskija:D Sehän se suattassii olla näkemisen arvosta Tuusniemellä:D:D Kuttookos siellä kalat vae Tuusniemen oekkeet immeiset?:D:D
- yksaivonen
Eikö tuo sama liene kuttooko kalat vai immeiset. Piäasia että porukka on liikkeellä. Aika hyvät pippalot kaikkiaan. Romantiikkarata paras.
- jokutullaan
yksaivonen kirjoitti:
Eikö tuo sama liene kuttooko kalat vai immeiset. Piäasia että porukka on liikkeellä. Aika hyvät pippalot kaikkiaan. Romantiikkarata paras.
Oliko hyvve ruokoo.
Tarjosko kunta mittään einestä.
Tuun syämään , jos on ilimasta ruokoo.
Ee näätä satavankaan , nii ajankuluks voes käävä.
- Recaptchabot
Taes jiähä öyliset kutemiset vuan kalloijn hommiks. Taes kävijämiärijä ennustoo sama meteoroloki ku siätäkkii
- sinkkunavieläkin
Paljon oli jo parinsa löytäneitä. Ensi vuoteen terveisiä, että sitä paria moni yksinäinen tuli etsimään. Sen tiimoilta voisi jotain keksiä.
Hyvä, että edes Hojossa meitä sinkkuja yritettiin naittaa toisillemme pikadeiteillä. Suuri plus siitä. - yksaivonen
Eipä kutujuhlista oo kuulunnu mittää. Onko ollu tulloo vai männöö? Vai minkä takia on nyt niin hiljasta ollu kutujuhliin tiimoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922